Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DKV, je betaalt dan wel de officiële prijs maar de kaart zelf kost niks.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Hey,

recent zelfstandige geworden, dus dit draadjes nog eens oprakelen.
      Bonnetjes worden me na 1 maand al te omslachtig, dus graag tankkaart zodat ik automatisch factuur krijg.
      Het gaat er me niet zozeer om dat ik krediet moet hebbben, of zelfs korting. Mag natuurlijk wel, maar voornamelijk facturatie.
      Buitenland tanken maakt me niet zoveel, is meestal kortstondig, dan zal ik wel even bonnetjes bijhouden.

Heb een beetje de tankkaarten die hier eerder vermeld zijn opgezocht, maar allemaal geven ze zeer weinig info op de website.
      Enkel KBC-VAB zeggen dat electronische facturatie 25€/jaar kost en kaart 10€/jaar indien je KBC rekening hebt.
      Korting is dan 0,05€/l.
      Zeer er betere?

Comment

• ik heb zelf een kaart van gabriels (ook geldig bij octa+, power en nog iets). Kaart en elektronisch overzicht zijn gratis. Je betaalt pompprijs, maar die is meestal bij de laagste in de regio. En aangezien ik in een regio woon waar er veel pompen van hen zijn, is het voor mij voordeliger dan een aantal andere opties die ik bekeken heb, incl. kbc.

Comment

• Kijk eens naar XIMMO. Leek me in het begin omslachtig maar nu eens alles ingesteld is zou ik geen ander willen. Je tankt waar je wilt, dus hoe duur of goedkoop kies je zelf.

Comment

• Gabriëls zag er heel interessant uit, tot ik ging zoeken waar ik kon tanken in mijn buurt: nergens!
            In Oost-Vlaanderen is dat wel interessant, maar voor de rest van Vlaanderen niet echt.

Xximo heeft wel meer mogelijkheden, maar is uiteindelijk wel duurder.

Ik ga het ook nog eens navragen bij lokale tankhouders.

Comment

• Met een Maeskaart kan je op wel echt heel veel plaatsen tanken, behalve internationaal.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                Gabriëls zag er heel interessant uit, tot ik ging zoeken waar ik kon tanken in mijn buurt: nergens!
                In Oost-Vlaanderen is dat wel interessant, maar voor de rest van Vlaanderen niet echt.

Xximo heeft wel meer mogelijkheden, maar is uiteindelijk wel duurder.

Ik ga het ook nog eens navragen bij lokale tankhouders.
                Het aantal tankstations van Gabriëls begint toch ook steeds toe te nemen heb ik al gemerkt.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mochten er hier ook nog mensen zijn die een tankkaart aanbieden aan hun werknemers, niet vergeten dat de bijdragen voor de werkgever vanaf begin dit jaar van 17% > 40% zijn gegaan. Behalve...(en u raad het al)...voor staat, gewesten, gemeentes, provincies, politie, intercommunale, enz...
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Lukoil! Geen kosten extra, 2 wekelijks factuur. Min 1000 euro per jaar
                    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Uiteindelijk eens bij de lokale pomp nagevraagd.
                      Geen enkel probleem om tankkaart te krijgen, geen extra kost, ook geen extra korting, maar hij is toch al de goedkoopste in de buurt.
                      Geen gedoe, gewoon tankkaart gebruiken en op het einde van de maand krijg ik factuur die ik moet voldoen.

Comment

• Heb meerdere tankkaarten van BFC (Belgian Fuel Card), voorheen waren dit de Shellkaarten, maar die activiteit is overgenomen door BFC. Tanken bij Shell, Q8, Total, Esso geloof ik.

Comment

• kidcoolBe gebruik jij die BFC ook internationaal? Want ik ze vooral in NL en DE nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
                            kidcoolBe gebruik jij die BFC ook internationaal? Want ik ze vooral in NL en DE nodig.
                            Je krijgt een apart faktuur van hen (Shell/BFC) met Nederland op.

Last edited by Metaxa; 25/07/2017, 20:05.

Comment

• Ok bedankt. Ik ga ze eens proberen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Goed topic dat ik hier ook nog eens vanuit het stof haal in 2018.
                                als ik het hier zo lees lijkt lukoil me precies het beste prijs/wat je krijgt.

Maar Maes en die BFC kaart precies ook wel goed. Die laatste geeft precies wel geen korting. Maar je kan wel bij express stations gaan tanken.

Bij Total kan dit wel, dan kan je zelf nog korting extra krijgen bij een favoriet station. Maar Total is dan ook een van de duurste.

Bij die BFC kan je ook bij Total tanken, maar maak je dan ook kans voor die pechhulp als je 25liter of meer tankt? Want is dat via Total Club of enkel via Total tankkaart.

Zelf heb ik via deze site ook offertes gevraagd: http://www.tankkaart.net/vergelijken/
                                Last edited by Liquid Li0n; 07/03/2018, 21:35.
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Total Assistance stelt niet al te veel voor.
                                  Werkt normaal via de Total-card, niet via de Total-tankkaart
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Collega zelfstandige vertelde me over deze https://www.vab.be/nl/auto/tankkaart

Comment

• Ik ben ook aan het kijken:
                                      Groep van 5 vennootschappen, 5 wagens, waarvan er 1 een gelimiteerde tankkaart zou moeten hebben.
                                      Internationaal is niet nodig, dekking zou vnl. West-Vlaanderen moeten zijn.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik heb een aantal weken geleden onze BFC kaarten stopgezet en overgeschakeld naar DKV. Kaarten zijn gratis, 2 x maandelijkse facturatie, beetje korting maar vooral de tunnelkosten in België en Nederland kan je ermee gebruiken.

Comment

• We gebruiken er dus nu nog 2, Maes (85%) wordt daarmee betaald maar soms is onzer weeklimiet op en de DKV-card

Comment

Working...
                                          X