Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 3 BFC kaarten, nadat Shell het aan hen had overgedragen. Mijn kaarten waren wel plots niet meer gratis.
    1 kaart (mijne) is ingesteld voor binnen- en buitenland, alle brandstoffen enz. Andere kaarten niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe
      3 BFC kaarten, nadat Shell het aan hen had overgedragen. Mijn kaarten waren wel plots niet meer gratis.
      1 kaart (mijne) is ingesteld voor binnen- en buitenland, alle brandstoffen enz. Andere kaarten niet.
      Niet meer gratis, hoeveel betaal je dan per maand voor enkel de kaart?

Buitenland is hand en zeker die tol, vignet kunnen daar dus ook mee gekocht worden vermoed ik maar zoveel heb je dat niet nodig.

Interessanter is bv een korting of een favoriet station waar je extra korting krijgt. En het systeem zelf volledig gratis.

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Hier 2 tankkaarten Avia. Kan ook tanken bij Power en octa. Marginale korting op dagprijs. Wel gratis kaarten en factuur einde van de maand en dan 30 dagen om te betalen. Al meer dan 10 jaar hier en werkt prima.Wel enkel binnenland voor mij
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

• Ik gebruik al sinds 2006 Q8 Liberty Card, in NL kun je er ook bij Tango mee tanken. Kaart op zich is gratis, 2 keer per maand factuur en tankoverzicht, alles online te beheren (wie mag wat tanken en wanneer etc.). Korting van 8,27ct excl. BTW (10ct incl) op de officiële max.prijs (of de pompprijs zelf indien deze lager is)
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
            Ik gebruik al sinds 2006 Q8 Liberty Card, in NL kun je er ook bij Tango mee tanken. Kaart op zich is gratis, 2 keer per maand factuur en tankoverzicht, alles online te beheren (wie mag wat tanken en wanneer etc.). Korting van 8,27ct excl. BTW (10ct incl) op de officiële max.prijs (of de pompprijs zelf indien deze lager is)
            Dus wel best interessant. Ook voor buitenland of enkel Benelux?

Comment

• servicekost bij BFC is 1€ per kaart ofzo.
              Online overzicht, alles in te stellen ook online per kaart, rapportage, tanken bij Shell, Total, Esso, Q8 als ik mij goed herinner. Vraag bij voorkeur te tanken bij express stations zoals Shell, Esso of Q8. Total is doorgaans duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
                servicekost bij BFC is 1€ per kaart ofzo.
                Online overzicht, alles in te stellen ook online per kaart, rapportage, tanken bij Shell, Total, Esso, Q8 als ik mij goed herinner. Vraag bij voorkeur te tanken bij express stations zoals Shell, Esso of Q8. Total is doorgaans duurder.
                Tankkaart bij BFC zelf is € 2,00 + btw per kaart & servicekosten (Velocity) € 1,00 + btw = € 3,63
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

Dus wel best interessant. Ook voor buitenland of enkel Benelux?
                  Geen idee, enkel Benelux volstaat voor mij
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa

Tankkaart bij BFC zelf is € 2,00 + btw per kaart & servicekosten (Velocity) € 1,00 + btw = € 3,63
                    Zo van die details zijn belangrijk. Als je bij een andere maatschappij geen kosten betaald is dat kleine 3 (of 4 incl btw) duurder dan een ander systeem.

Comment

• Gabriels is top. Goede pompprijs, goede dekking oost vlaanderen, maandelijkse factuur, geen kosten.

Comment

• hier ook gabriels. Geen kosten, en pompprijs is meestal bij de laagste.
                        Zeker in oost-vlaanderen meer dan interessant. Je kan er ook nog bij een aantal andere merken mee tanken.

edit: extra merken zijn octa+ en power
                        Last edited by ; 10/03/2018, 11:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Wel, dacht dat ook, had op factuur gekeken, maar zag het niet meer staan. Vandaar dat ik enkel al de servicefee postte

Comment

Wel, dacht dat ook, had op factuur gekeken, maar zag het niet meer staan. Vandaar dat ik enkel al de servicefee postte
                            Dus tegenwoordig 1 euro kosten en wel bij heel veel stations tanken. Dat is toch telkens benzine en diesel of zit daar ook nog een verschil in. Want nationaal of Europees zal toch ook een prijsverschil geven bij BFC of andere.

Comment

Op het faktuur van januari staat het nochtans nog op. Sindsdien dus overgestapt naar DKV.
                              Lol, hebben ze daardoor een (goede) klant verloren.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ben eens even naar die DKV aan het kijken, daar kan je bij vrij veel tankstations terecht en hebben ook een assistance dienst. En dit zonder meerkost?

Wat is het addertje onder het gras?

Wat ik wel zie is dat het vaak gefocust is op vrachtwagens en diesel. En in dit topic http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-dkv-tankkaart las ik dat ze de voor benzine je de officiële prijs (dus NIET de pompprijs) betaald, op diesel krijg je een beetje korting.
                                Last edited by Liquid Li0n; 13/03/2018, 23:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Op het faktuur van januari staat het nochtans nog op. Sindsdien dus overgestapt naar DKV.
                                  Lol, hebben ze daardoor een (goede) klant verloren.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                  net gezien waar mijn probleem zat. Hangt er vanaf welk factuur je bekijkt. Ik krijg 2* per maand een factuur en de kaartkost wordt natuurlijk maar 1 keer gefactureerd.

Comment

• Iemand ervaring met de tankkaart die Test Aankoop aanbiedt? https://www.test-aankoop.be/mobilite...rdelig-tanken#

Die van VAB lijkt ook wel interessant: https://www.vab.be/nl/auto/tankkaart

Of een Total tankkaart via BNP Paribas Fortis, al is Total wel de duurste: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/D...art?axes4=priv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      Iemand ervaring met de tankkaart die Test Aankoop aanbiedt? https://www.test-aankoop.be/mobilite...rdelig-tanken#

Die van VAB lijkt ook wel interessant: https://www.vab.be/nl/auto/tankkaart

Of een Total tankkaart via BNP Paribas Fortis, al is Total wel de duurste: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/D...art?axes4=priv
                                      Wij hebben hier 2 kaarten van Q8 VAB, gebruiken die al jaren. Zeker interessant in een al goedkopere Q8 easy voor de extra korting.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar

Wij hebben hier 2 kaarten van Q8 VAB, gebruiken die al jaren. Zeker interessant in een al goedkopere Q8 easy voor de extra korting.
                                        Ja lijkt ook een van de beste aanbiedingen. Ook die Esso omdat deze internationaal werkt, maar in Duitsland bv kan ik me niet herinneren daar veel Esso te zien. In Frankrijk dan weer wel.

Comment

• Zag net reclame op fb passeren van de hybrid octa+ kaart. Kan je ook tanken bij q8, texaco, esso, gabriels en vele andere.
                                          Last edited by Tomski; 28/03/2018, 07:09.
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X