Wat is nu de conclusie voor iemand die maandelijks een factuur wilt, gabriels wil tanken aan pompprijs en evt wanneer 'onder weg' ook eens elders wil kunnen tanken zonder penalisatie/kosten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tankkaart voor zelfstandige
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenWat is nu de conclusie voor iemand die maandelijks een factuur wilt, gabriels wil tanken aan pompprijs en evt wanneer 'onder weg' ook eens elders wil kunnen tanken zonder penalisatie/kosten.- Tankkaart voor zowel particulieren als bedrijven
- Eén van de grootste netwerken van België. Met de tankkaart tankt u in 1.850 tankstations in België, 1.600 extra in de Benelux.
- Aanvaard bij OCTA+, Texaco, Q8, Esso, Lukoil, Avia, Power, Gabriëls, G&V, Maes en het DCB-netwerk.
- U kunt uw elektrische of hybride wagen laden in ruim 1.000 laadpunten in België en meer dan 10.000 in de Benelux.
- Dankzij de elektronische betaling is cash geld niet meer nodig. Alle transacties verzamelen we nadien op één overzichtelijke factuur.
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Die Hybrid Octa+- Tankkaart voor zowel particulieren als bedrijven
- Eén van de grootste netwerken van België. Met de tankkaart tankt u in 1.850 tankstations in België, 1.600 extra in de Benelux.
- Aanvaard bij OCTA+, Texaco, Q8, Esso, Lukoil, Avia, Power, Gabriëls, G&V, Maes en het DCB-netwerk.
- U kunt uw elektrische of hybride wagen laden in ruim 1.000 laadpunten in België en meer dan 10.000 in de Benelux.
- Dankzij de elektronische betaling is cash geld niet meer nodig. Alle transacties verzamelen we nadien op één overzichtelijke factuur.
Kost wel 10 euro activatie en verwerking. Maar valt goe mee.
Ook moet je een waarborg geven die je na een jaar terug krijgt. Die hangt af van wat je kiest. Wil je 150 euro tanken per/dag moet je 150 euro waarborg.
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Goedenavond allemaal,
Ik wou dit toch nog eens bumpen omdat ik nu zelf ook opzoek ben naar een tankkaart.
Het belangrijkste voor mij is dat ik toch wel een ruim aanbod heb van tankkstations (zodat ik een beetje kan zien welke het goedkoopst is), maar wil me hier niet blauw voor betalen.
Iemand die mij iets kan aanraden? Ik ben op het moment vooral aan het zien naar Belgian Fuel Card, Fleetpass+ en XXimo waarbij die laatste wel goed lijkt omdat die ook andere services bied.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Comment
-
Ik heb een Dats een Q8 kaart . Ik tank meestal Q8 en Dats als er geen Q8 in de werkomgeving is. Denk dat Q8 betere prijs heeft dan Dats. Bij beiden zijn de kaarten gratis voor zelfstandigen , voor bedrijven met meerdere kaarten weet ik het niet.
Comment
-
DATS is ook gratis indien meerdere kaarten (hebben wij).
Al ben ik aan het kijken om alle wagens om te laten schakelen naar een power-card (rapportering is beter), die ook gratis is.
Dekking is in WVL bovendien beter2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
ik ben uiteindelijk voor die Octa+ Hybrid Fuel Card Benelux gegaan. Gratis en geen minimum aantal liters/jaar. Daar kan je bij heel veel tankstations tanken. bij Octa+ krijg je 10cent korting op officiële prijs incl btw en bij de andere stations 9 cent. In NL en in LUX kan je overal tanken. Je hebt ook een app maar die is vrij slecht maar de website tankstation zoeker of een algemene benzine finder app is wel goed.
Ik ben er wel tevreden van.Last edited by Liquid Li0n; 01/06/2018, 13:17.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zigolle Bekijk BerichtenIk begrijp ook precies dat Q8 ook een van de goedkopere tankstations zijn (dacht altijd een van de duurdere) of heb ik dat verkeerd begrepen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMijn ervaring is dat de Shell Express meestal het goedkoopste is, dicht gevolgd door Dats en Esso Bruno (ik tank zo goed als altijd bij die laatste)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Zijn er onder de zelfstandige hier die, voor een tankkaart voor zichzelf, echt naar de prijs kijken? Daar heb ik nog geen 2 seconden over nagedacht. Ik heb gewoon gekeken welke tankstations er het meeste voorkomen in mijn omgeving en in het algemeen. Ik ben dus voor Shell gegaan. Dat ik dan al dan niet wat meer betaal op de maand, who cares. Over hoeveel euro spreken we dan? Te weinig om van wakker te liggen denk ik dan. Comfort primeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZijn er onder de zelfstandige hier die, voor een tankkaart voor zichzelf, echt naar de prijs kijken? Daar heb ik nog geen 2 seconden over nagedacht. Ik heb gewoon gekeken welke tankstations er het meeste voorkomen in mijn omgeving en in het algemeen. Ik ben dus voor Shell gegaan. Dat ik dan al dan niet wat meer betaal op de maand, who cares. Over hoeveel euro spreken we dan? Te weinig om van wakker te liggen denk ik dan. Comfort primeert.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZijn er onder de zelfstandige hier die, voor een tankkaart voor zichzelf, echt naar de prijs kijken? Daar heb ik nog geen 2 seconden over nagedacht. Ik heb gewoon gekeken welke tankstations er het meeste voorkomen in mijn omgeving en in het algemeen. Ik ben dus voor Shell gegaan. Dat ik dan al dan niet wat meer betaal op de maand, who cares. Over hoeveel euro spreken we dan? Te weinig om van wakker te liggen denk ik dan. Comfort primeert.
Ik heb twee kaarten van DKV.
Nadat ik mijn Octa+ kaarten (toch wat goedkoper) had ontvangen kwam ik tot de vaststelling dat ik de pincodes niet kon aanpassen.
Ik heb ze dan maar terug geannuleerd.
Ik ben niet steeds zeker welke kaart en in welke auto en welke motorjas steekt en ik was eerlijk gezegd ook gewoon te lui om er weer twee nieuwe pincodes bij te leren.
Al een geluk dat ik mijn DKV kaarten nog had.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
ik heb daarom maar 1 kaart en dus ook 1 pincode te onthouden, is een benelux kaart dus kan je al even mee rondrijden. Handigste vind ik dat het een multimerken kaart is en ze is ook nog eens gratis.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenWelke heb je, liquid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zigolle Bekijk Berichten
Als ik het goed had begrepen had hij "Octa+ Hybrid Fuel Card Benelux"
Maar bv bij die shell/esso fuel card kan ik niet direct zien welke korting ze geven en ook vraag ik me af dat er een tankkaart is die korting geeft op de pomprijs. Je hebt tankkaarten via VAB, test aankoop en BNP Paribas bv maar dan moet je klant zijn en dus lidmaatschap betalen en deze moet je dan ook mee in rekening brengen.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
Daarom heb ik XIMMO genomen. Tanken bij zo goals als alle tankstations over heel Europa, hotels en tunnels mee betalen, al de rest wat te maken heeft met reizen ook. Maar ik ben er idd zeker van dat er goedkopere opties zijn.
Heb nu BFC besteld en ik ga eens zien hoeveel die kosten per maand zijn als dat overeenkomt met XIMMO ga ik daar misschien ook naar overschakelen.
Comment
Comment