Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die octa+ van liquidlion ziet er wel goed uit. Gratis, gabriels zit er in plus je kunt tanken in luxemburg wat handig is. Ze debiteren je rekening wel wekelijks. factureren ze dan ook wekelijks? Dat geeft wat veel facturen misschien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
      Die octa+ van liquidlion ziet er wel goed uit. Gratis, gabriels zit er in plus je kunt tanken in luxemburg wat handig is. Ze debiteren je rekening wel wekelijks. factureren ze dan ook wekelijks? Dat geeft wat veel facturen misschien...
      per 14 dagen krijg je een factuur.

wat ik zoek is eigenlijk een tankkaart die korting geeft op de pompprijs maar dat bestaat precies niet. Dus blijf ik die Octa+ gebruiken. Spijtig dat hun app zo slecht is en je geen pincode kan kiezen of km stand of nummerplaat invoer niet kan uitzetten, maar vaak kan je gewoon op OK drukken of een 0 zetten en verder gaan.
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik ben tot eind vorig jaar zelfstandig koerier geweest met eigen auto. Ik tankte ongeveer 800 liter diesel per maand . Deed ongeveer 140.000 kilometer per jaar, Ik woon in de streek van Aalst en had daarom een tankkaart aangevraagd bij Gabriels Hofstade, indien Ik het Mij nog goed herinner gaven Ze bij Gabriels 15 cent korting op de dagprijs. Let op bij Gabriels tanken is de korting sowieso meer dan 15 cent zodat Je eigenlijk de prijs gefactureerd krijgt die op de pomp staat. Heb ooit eens overwogen bij Avia na te vragen , Ik denk dat Ze daar grotere kortingen aanbieden. Vragen staat vrij nietwaar !

Comment

• 800 liter diesel per maand? Kunt ge dan niet beter een eigen tank voorzien en die laten vullen?

Belangrijkste voorwaarde is dan natuurlijk wel dat je de plaats daarvoor hebt.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            800 liter diesel per maand? Kunt ge dan niet beter een eigen tank voorzien en die laten vullen?

Belangrijkste voorwaarde is dan natuurlijk wel dat je de plaats daarvoor hebt.
            En een toelating...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik denk dat je nooit echt kan genieten van dat voordeel. Ze doen 10 cent af van de officiële dagprijs maar aan de pomp staat het bv 12 cent goedkoper, dan heb je eigenlijk maar 2 cent gewonnen itt tot iemand die geen tankkaart gebruikt. Enige voordeel is dan dat je 2 wekelijks of maandelijks een factuurtje krijgt.
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                Ik denk dat je nooit echt kan genieten van dat voordeel. Ze doen 10 cent af van de officiële dagprijs maar aan de pomp staat het bv 12 cent goedkoper, dan heb je eigenlijk maar 2 cent gewonnen itt tot iemand die geen tankkaart gebruikt. Enige voordeel is dan dat je 2 wekelijks of maandelijks een factuurtje krijgt.
                Inderdaad, daar komt het eigenlijk op neer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  Ik denk dat je nooit echt kan genieten van dat voordeel. Ze doen 10 cent af van de officiële dagprijs maar aan de pomp staat het bv 12 cent goedkoper, dan heb je eigenlijk maar 2 cent gewonnen itt tot iemand die geen tankkaart gebruikt. Enige voordeel is dan dat je 2 wekelijks of maandelijks een factuurtje krijgt.
                  Volgens mij heb je dan 2cents/liter verloren...

bij ons op't werk hebben we oa DATS, heb 't eens nagevraagd & ze krijgen nog een zeer klein extraatje op de pompprijs...
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Je verliest niet, je hebt gewoon de pompprijs.

Enige voordelen zijn dat je 12 of 24 facturen per maand hebt ipv 50 bonnekes, en dat de facturen btw conform zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                      Je verliest niet, je hebt gewoon de pompprijs.

Enige voordelen zijn dat je 12 of 24 facturen per maand hebt ipv 50 bonnekes, en dat de facturen btw conform zijn.
                      Inderdaad als de korting minder is dan de pompprijs factureren Ze gewoon de pompprijs. Het hangt er bij sommige leveranciers vanaf hoeveel liters diesel Je per maand aankoopt. Ik kan Me voorstellen dat een transporteur met vijf vrachtwagens die maandelijks 10.000 liter verbruikt een grotere korting krijgt! Bij Gabriels krijg Je de laatste dag van de maand de factuur van de ganse maand, BTW krijg Je als zelfstandige natuurlijk terug.
                      Last edited by ; 11/07/2018, 23:56.

Comment

• Ik heb ook Dats tankkaart, wel tevreden van de service...
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Als je tevreden bent met hun netwerk, is Maes een aanrader. Gratis tankkaart en lage pompprijzen. Duidelijke website, niets op aan te merken.
                          De grote jongens zijn duur, geven een minieme korting op de officiële prijs (wat veel hoger is dan de pompprijs)

Comment

Working...
                          X