Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango vs. Coyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wikango vs. Coyote

Hallo mede autoliefhebbers ;-)

kleine opmerking eerst:
    Ja, ik weet dat er al verschillende topics hierover zijn maar die waren allemaal al lang onactief ( was een topic van 2009 ).
    Dus niet meer echt up-to-date te noemen

Als je op zoek bent naar een radarverklikker kom je al rap uit op een eeuwige strijd zoals de EVO vs. WRX STI , je hebt dus keuze uit de Wikango of Coyote.

Het belangrijkste aspect vind ik aan zo'n radarverklikker is zijn gebruikersgroep. Aangezien het hele concept daarop rust.
    De gebruikers moeten dus zelf de controles aangeven en zo "sharen", delen.

Er is net een nieuwe Coyote uit, de V3.
    Nu met touchscreen, en ..... Ziet er mooi strak model uit!
    Nieuwprijs: 200 euro. Jaarabonnement €144 (korting als je voor een langere periode kiest , tot max 4 jaar = €450 + 'gratis' 3 maanden extra)

Wikango Max kost nieuw 140 euro.
    In grote lijnen hetzelfde als de Coyote, met 1 groot verschil => abonnementskosten !
    12 maanden = €96 , levenslang = €200 !!

Door het grote verschil aan abonnementskosten ben ik sterk aan het twijfelen... Coyote is op lange termijn echt wel veel duurder. Ook qua gebruikers loopt Wikango niet ver achter ( of zelfs de concurrentie al voorbij gestoken?! )

Dus: wie rijdt met welke radarverklikker ?
    Graag hierover jullie mening / tips ...

Alvast bedankt!

Ik heb Wikango op men Iphone en het werkt redelijk perfect, probleem is dat ik soms waarschuwing en melding krijg van mobiele radar terwijl er niks is maar ik word liever verwittigd voor iets dat er niet is, dan niet verwittigd worde voor iets wat er wel is
    5x was het al wel prijs bij een echte mobiele radar controle en flitspalen zijn ook altijd juist!
    dus ik ben tevreden van men wikango
    Last edited by ; 28/10/2012, 23:14.

Comment

Als ik dat zo lees heb je voor de prijs van de Coyote met 1 jaar abonnement de Wikango met een levenslang abonnement, dan is de keuze snel gemaakt lijkt me!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De hoofdvraag is natuurlijk het aantal gebruikers!!

Waar haal je die gevens dat het aantal gebruikers van Wikango gelijk of groter is dan die van Coyote?? Dit lijkt me niet juist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten

Waar haal je die gevens dat het aantal gebruikers van Wikango gelijk of groter is dan die van Coyote?? Dit lijkt me niet juist.
          Liever 10 gedreven gebruikers, dan 1000 meelopers.

Comment

Sedert 2 jaar een coyote,redelijk veel "valse"meldingen van grasjappen vind ik zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten

indd , het belangrijkste aspect is de gebruikersgroep.
              Heb wat op internet rond gezocht en elke site geeft andere cijfers met betrekking tot aantal gebruikers.
              Daarom dat ik in mijn beginpost eindigde met een vraagteken ;-)

Wat ik wel weet is dat Wikango aan een opmars bezig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                Sedert 2 jaar een coyote,redelijk veel "valse"meldingen van grasjappen vind ik zelf
                Grasjappen???

Comment

Oja , ik heb hier nog een bijna nieuwe Wikango liggen voor de prijs van 30€

Comment

Ik heb mijn iCoyote abonnement net verlengt, €50 voor 18 maand, daar gaat ik niet voor sukkelen.

Comment

Heb een tijdje een Coyote gehad, nooit mee geflitst. Dan een aantal maand geleden overgeschakeld op wikango omwille van het "levenslang gratis"... de voorbije 2 maand a 3 keer geflitst door mobiele flitsers op de E40. Ik heb dus de indruk dat Wikango serieus achterloopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                        Ik heb mijn iCoyote abonnement net verlengt, €50 voor 18 maand, daar gaat ik niet voor sukkelen.

speciale actie ?
                        Ik betaal al 2.5 jaar volle pot en begin er mij aan te storen.
                        Het produkt op zich is goed maar wel belachelijk duur
                        +/- 150 per jaar is duur

Comment

Icoyote wel é, dus op mijn gsm. Dat is normaal 50€ per jaar.

Comment

Ik rijd al 2 jaar met een wikango en 2 weken geleden heeft hij me voor de eerste keer in de steek gelaten..
                            Ik heb ook een levenslang abbo genomen, ik vind coyote gewoon te duur.
                            2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Zijn er nog ervaringen met wikango gebruikers met zijn levens lang gratis abonn. ?
                              Of zweert iedereen bij Coyote?
                              Wat is de kostprijs van een Coyote abonn.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greetje Bekijk Berichten
                                Zijn er nog ervaringen met wikango gebruikers met zijn levens lang gratis abonn. ?
                                Of zweert iedereen bij Coyote?
                                Wat is de kostprijs van een Coyote abonn.?
                                de prijs is 12 euro per maand , de 2 zijn goed in belgie maar wikango is iets beter in frankrijk ,ik woon in la douce france ,en heb verschillende malen de 2 terzelfde tijd gebruikt en getest

Comment

In duitsland is een wikango waardeloos, want geen gebruikers, waarschijnlijk omdat het verboden is.
                                  Er schijnen meer coyote gebruikers te zijn die het toch gebruken.

Comment

Interessant. Coyote had ik al geïnstalleerd. Nu Wikango er eens naast gebruiken en vergelijken. €0.89 inclusief jaarabonnement, daar kan je niet voor sukkelen...

Comment

Elk systeem dat afhankelijk blijft van de input van gebruikers blijft een wankel systeem. Heb zo een collega gehad die voor de fun een punt doorgaf waar er geen was. En werd ook opgenomen. Was wel bij TomTom.
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Natuurlijk, maar een meer betrouwbaar systeem voor mobiele camera's is er niet meteen, tenzij de wettelijk niet toegelaten radarverklikkers...

Comment

Working...
                                        X