Hallo mede autoliefhebbers ;-)
kleine opmerking eerst:
Ja, ik weet dat er al verschillende topics hierover zijn maar die waren allemaal al lang onactief ( was een topic van 2009 ).
Dus niet meer echt up-to-date te noemen
Als je op zoek bent naar een radarverklikker kom je al rap uit op een eeuwige strijd zoals de EVO vs. WRX STI , je hebt dus keuze uit de Wikango of Coyote.
Het belangrijkste aspect vind ik aan zo'n radarverklikker is zijn gebruikersgroep. Aangezien het hele concept daarop rust.
De gebruikers moeten dus zelf de controles aangeven en zo "sharen", delen.
Er is net een nieuwe Coyote uit, de V3.
Nu met touchscreen, en ..... Ziet er mooi strak model uit!
Nieuwprijs: 200 euro. Jaarabonnement €144 (korting als je voor een langere periode kiest , tot max 4 jaar = €450 + 'gratis' 3 maanden extra)
Wikango Max kost nieuw 140 euro.
In grote lijnen hetzelfde als de Coyote, met 1 groot verschil => abonnementskosten !
12 maanden = €96 , levenslang = €200 !!
Door het grote verschil aan abonnementskosten ben ik sterk aan het twijfelen... Coyote is op lange termijn echt wel veel duurder. Ook qua gebruikers loopt Wikango niet ver achter ( of zelfs de concurrentie al voorbij gestoken?! )
Dus: wie rijdt met welke radarverklikker ?
Graag hierover jullie mening / tips ...
Alvast bedankt!
kleine opmerking eerst:
Ja, ik weet dat er al verschillende topics hierover zijn maar die waren allemaal al lang onactief ( was een topic van 2009 ).
Dus niet meer echt up-to-date te noemen
Als je op zoek bent naar een radarverklikker kom je al rap uit op een eeuwige strijd zoals de EVO vs. WRX STI , je hebt dus keuze uit de Wikango of Coyote.
Het belangrijkste aspect vind ik aan zo'n radarverklikker is zijn gebruikersgroep. Aangezien het hele concept daarop rust.
De gebruikers moeten dus zelf de controles aangeven en zo "sharen", delen.
Er is net een nieuwe Coyote uit, de V3.
Nu met touchscreen, en ..... Ziet er mooi strak model uit!
Nieuwprijs: 200 euro. Jaarabonnement €144 (korting als je voor een langere periode kiest , tot max 4 jaar = €450 + 'gratis' 3 maanden extra)
Wikango Max kost nieuw 140 euro.
In grote lijnen hetzelfde als de Coyote, met 1 groot verschil => abonnementskosten !
12 maanden = €96 , levenslang = €200 !!
Door het grote verschil aan abonnementskosten ben ik sterk aan het twijfelen... Coyote is op lange termijn echt wel veel duurder. Ook qua gebruikers loopt Wikango niet ver achter ( of zelfs de concurrentie al voorbij gestoken?! )
Dus: wie rijdt met welke radarverklikker ?
Graag hierover jullie mening / tips ...
Alvast bedankt!
Comment