'k Zit al een tijdje te plannen een goedkoop 4x4 werkpaard in UK te gaan halen om die in Finland te parkeren ipv de Evo. (of samen, we zien wel).
Dat ding moet gebruikt worden om de kleine zijn kartingspullen van en naar circuit te brengen, af en toe eens een trailer door de bossen te halen, etc. Maximaal een paar duizend kms per jaar.
EDIT: Moet ook dienen om af en toe gasten van de luchthaven mee af te halen (incluis ingevlogen inboedel) en naar de locale skigebieden te rijden (incluis skis).
Betrouwbaarheid en robuustheid is primordiaal, evenals eenvoud om er aan te werken. Prijs: Max 2000,-GBP
Enkele opties waar ik aan dacht:
1. Land Rover Discovery 5d, waarschijnlijk V8.
2. Mitsubishi Shogun (lange versie)
3. Nissan Terrano II 2.7td 5d.
Vragen:
1. Iemand ervaring met de betrouwbaarheid van deze wagens?
2. Andere keuzes? (Jawel, de Landcruiser overweeg ik zeker maar kost heel veel tweedehands of ge moet voor een megamiler gaan).
Dat ding moet gebruikt worden om de kleine zijn kartingspullen van en naar circuit te brengen, af en toe eens een trailer door de bossen te halen, etc. Maximaal een paar duizend kms per jaar.
EDIT: Moet ook dienen om af en toe gasten van de luchthaven mee af te halen (incluis ingevlogen inboedel) en naar de locale skigebieden te rijden (incluis skis).
Betrouwbaarheid en robuustheid is primordiaal, evenals eenvoud om er aan te werken. Prijs: Max 2000,-GBP
Enkele opties waar ik aan dacht:
1. Land Rover Discovery 5d, waarschijnlijk V8.
2. Mitsubishi Shogun (lange versie)
3. Nissan Terrano II 2.7td 5d.
Vragen:
1. Iemand ervaring met de betrouwbaarheid van deze wagens?
2. Andere keuzes? (Jawel, de Landcruiser overweeg ik zeker maar kost heel veel tweedehands of ge moet voor een megamiler gaan).
Comment