Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bagger, maar wel vet! Trouwens, over die nieuwe 6.7 vind ik toch goede dingen terug?
Enkel die 7.0 (of was't 7.1) was een totale ramp...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Ma nu ebde chance da ge dat vet erbij gezet hebt. Want voor mij persoonlijk zijn Powerstroke V8's, Cummens zes-in-lijns en Duramax-diesels bij de vetste om in 'gewone' wagens (zware pickups) te plaatsen
Ik zet ook nooit zomaar statements online zonder dat die een grond van waarheid hebben (tot grote frustratie van onze vrienden in bepaalde andere topics ).
Deze diesels zijn wel niet echt beschikbaar in de wagens binnen deze categorie, al rijden er in Finland wel een nest van die Yankbakken rond.
Leuke aan die Land Rover V8, merk ik, is dat ge voor 400 Euro gemakkelijk een tweedehands motor vindt. Da's goedkoper dan een turbo op een diesel !
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Bagger, maar wel vet! Trouwens, over die nieuwe 6.7 vind ik toch goede dingen terug?
Enkel die 7.0 (of was't 7.1) was een totale ramp...
6.9 en 7.3 en van de jaren '90 waren utter crap. Dat was een slecht ontworpen motor. 't is maar best dat de recentste vrij goed is, ze hebben 20 jaar geoefend.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Akkoord, maar na 340000km heeft ook een Toyota een hele resem slijtage-onderdelen die moeten vervangen worden. Dus dan heb je weinig voordeel tegenover een Disco.
En ééntje die 160000km, ... tja... je krijgt waarvoor je betaalt, zeker?
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Misschien was Ssanyong rexton nog iets. Stiefpa heeft er 2 en is verre van slecht.
"De auto is beschikbaar met 3 motoren, elk gekoppeld aan een vierwielaandrijving. Het motorengamma bestaat uit een 2.7L dieselmotor en 2.9L en 3.2L benzinemotoren. Alle motoren worden gemaakt onder licentie van Mercedes-Benz"
Misschien was Ssanyong rexton nog iets. Stiefpa heeft er 2 en is verre van slecht.
"De auto is beschikbaar met 3 motoren, elk gekoppeld aan een vierwielaandrijving. Het motorengamma bestaat uit een 2.7L dieselmotor en 2.9L en 3.2L benzinemotoren. Alle motoren worden gemaakt onder licentie van Mercedes-Benz"
is reeds gepost, ssanyong en hun 'mercedes' motoren zijn verre van goed. Vraag maar eens rond bij mening garagehouder
Probeer eens een oliefilter te vinden voor zo'n Koreaanse Mercedesmotor. De Mercedes filter past niet en de onderdelenvoorziening van Ssanyong trekt op niet veel. Mss dat het nu al beter is maar pakweg 5 jaar terug was dat een ramp.
Comment