Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe firmawagen: monovolume of break?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenElk ander merk (uit mijn keuzelijst) kan ik de dealers zelfs niet eens steunen met mijn aankoop. Want eens de wagen aangekocht (met grote fleet korting) ziet de garagist hem niet meer. Alles wordt vanaf dag één in eigen beheer genomen. Enkel voor garantiegevallen gaat hij nog terug naar de dealer.
Comment
-
Waarom echt geen volvo V60?
misschien net niet de ruimte van de superb combi maar ook niet weinig te noemen. En lijkt me toch nog iets dichter aan te sluiten van kwaliteit bij je A5 van nu.
Is trouwens perfect samenstelbaar voor 35K. In D2 uitvoering met Summum packet(xenon, park assist v/a) + navigatie en volledig leder+ afneembare trekhaak zit je nog maar aan 39800€(btw incl zonder korting)
perfect doenbaar dus voor je 35 000€2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenHeeft jouw bedrijf een eigen garagedienst waar ze dus zowel VW als Opel, Skoda, Volvo enzoverder herstellen? Vroeger kwamen eigen hersteldiensten (bij veel grotere bouwbedrijven) wel meer voor doch meestal waren die beperkt tot 1 merk.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk BerichtenWaarom echt geen volvo V60?
misschien net niet de ruimte van de superb combi maar ook niet weinig te noemen. En lijkt me toch nog iets dichter aan te sluiten van kwaliteit bij je A5 van nu.
Is trouwens perfect samenstelbaar voor 35K. In D2 uitvoering met Summum packet(xenon, park assist v/a) + navigatie en volledig leder+ afneembare trekhaak zit je nog maar aan 39800€(btw incl zonder korting)
perfect doenbaar dus voor je 35 000€
Thomas, heb deze getest en is echt te klein voor mij als bestuurder“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenEn al een keuze kunnen maken?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Heb dus gisteren zowel de Touran 2012 als de Zafira Tourer getest. De Touran was de Highline 105 BMT diesel en de Zafira Tourer de 2.0 CDTI Ecotec 110. Om een beetje vergelijkbaar te zijn zaten ze ongeveer op hetzelfde aantal pk's. Wat meteen opviel is hoe spartaans en saai de Touran is tov de Zafira. De Touran is een lego blok en de Zafira een gestroomlijnd ruimteschip. Ook binnen in was de Touran duidelijk de minst opwindende ( en dat is dan nog een understatement). Interieur is de Zafira duidelijk een plus. Veel moderner maart tegelijk ook minder degelijk afgewerkt dan de Touran. In de Zafira hoor je veel kraak- en piepgeluiden tijdens het rijden. Waar de Touran opvallend stil is wat dat betreft. Zetels zijn ook beter in de Touran. De luxe in de Zafira is dan weer meer aanwezig dan de Touran. Wat het rijden betreft: de Touran pakt veel beter op vanaf lage toeren, terwijl de Zafira me meer dan eens (negatief) verraste omdat hij te traag op gang kwam bij het opdraaien op een drukke steenweg. In 2de zijn er duidelijk geen paarden aanwezig onder de 1500 rpm. De Touran pakt meteen op. Een wereld van verschil... Besluit: De Touran wint het van de Zafira wat mij betreft. Zeker omdat de motor veel soepeler is en het interieur rust uitstraalt en geen vervelende bijgeluiden produceert. De keuze tussen een Superb, Passat en Touran zal moeilijk zijn. Na deze testrit gaat het naar de Touran Highline 105pk BMT of zelfs de 140pk BMT. Nu nog de Superb testen en dan ? bestellen...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenHeb dus gisteren zowel de Touran 2012 als de Zafira Tourer getest. De Touran was de Highline 105 BMT diesel en de Zafira Tourer de 2.0 CDTI Ecotec 110. Om een beetje vergelijkbaar te zijn zaten ze ongeveer op hetzelfde aantal pk's. Wat meteen opviel is hoe spartaans en saai de Touran is tov de Zafira. De Touran is een lego blok en de Zafira een gestroomlijnd ruimteschip. Ook binnen in was de Touran duidelijk de minst opwindende ( en dat is dan nog een understatement). Interieur is de Zafira duidelijk een plus. Veel moderner maart tegelijk ook minder degelijk afgewerkt dan de Touran. In de Zafira hoor je veel kraak- en piepgeluiden tijdens het rijden. Waar de Touran opvallend stil is wat dat betreft. Zetels zijn ook beter in de Touran. De luxe in de Zafira is dan weer meer aanwezig dan de Touran. Wat het rijden betreft: de Touran pakt veel beter op vanaf lage toeren, terwijl de Zafira me meer dan eens (negatief) verraste omdat hij te traag op gang kwam bij het opdraaien op een drukke steenweg. In 2de zijn er duidelijk geen paarden aanwezig onder de 1500 rpm. De Touran pakt meteen op. Een wereld van verschil... Besluit: De Touran wint het van de Zafira wat mij betreft. Zeker omdat de motor veel soepeler is en het interieur rust uitstraalt en geen vervelende bijgeluiden produceert. De keuze tussen een Superb, Passat en Touran zal moeilijk zijn. Na deze testrit gaat het naar de Touran Highline 105pk BMT of zelfs de 140pk BMT. Nu nog de Superb testen en dan ? bestellen...
Comment
-
Vandaag besteld: VW TOURAN 1,6 105pk BMT
Deep black pearl
Highline uitvoering
Vienna desertbeige leder met apartverwarmbare stoelen
Opties:
Pack GPS BLUE
Pack premium
7 zetel configuratie met leder
Afneembare trekhaak
Licht- en zichtmodule 2
Park pilot
Rokerspakket
Scheidingsnet
Soundsystem VOLKSWAGEN SOUND
Sportvering
Wintermodule
Xenon koplampen“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenVandaag besteld: VW TOURAN 1,6 105pk BMT
Deep black pearl
Highline uitvoering
Opties:
Pack GPS BLUE
Pack premium
Afneembare trekhaak
Licht- en zichtmodule 2
Park pilot
Rokerspakket
Scheidingsnet
Sportvering
Wintermodule
Xenon koplampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenVandaag besteld: VW TOURAN 1,6 105pk BMT
Deep black pearl
Highline uitvoering
Opties:
Pack GPS BLUE
Pack premium
Afneembare trekhaak
Licht- en zichtmodule 2
Park pilot
Rokerspakket
Scheidingsnet
Sportvering
Wintermodule
Xenon koplampen
Comment
-
Voornameiijk voor de instap hoogte. Met redelijk veel werfbezoeken moet je regelmatig in en uit de auto, en het feit dat de 7 zetel config verkrijgbaar is.Last edited by Utah; 16/02/2013, 18:16.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Optie nog bijgenomen in last minute: rear assist. Achteruitrijcamera. Helpt op werven waar regelmatig putten open liggen....+ 17 inch alu velgen. Had nog wat overschot van mijn budget.Last edited by Utah; 16/02/2013, 18:18.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenVoornameiijk voor de instap hoogte. Met redelijk veel werfbezoeken moet je regelmatig in en uit de auto, en het feit dat de 7 zetel config verkrijgbaar is.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment