Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F355 - f430
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichtenicm vind ik ook magnifiek.
Zoals gezegd. F430. Geef maar een seintje, dan spring ik eens binnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenJa.
Zoals gezegd. F430. Geef maar een seintje, dan spring ik eens binnen.
Ik dacht je vandaag opnieuw gespot te hebben maar het was een turbonaft ipv een turbodiesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenEcht.
Ik dacht je vandaag opnieuw gespot te hebben maar het was een turbonaft ipv een turbodiesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenDankzij mijn CSL heb ik wel echt leren links remmen zelfs in een manuele rem ik eerst links en om te schakelen flik ik dan op een andere manier mijn voeten op de juiste pedalen.
Comment
-
Ik zou voor de F430 kiezen... Ik vind hem nog knapper dan de F355, hij is moderner, ook het interieur is moderner, goedkoper in onderhoud... Maar kan je van zo'n auto nog genieten op de openbare weg hier in België? Probeer daar eens mee de snelheidslimieten na te leven, binnen de kortste keren ben je je rijbewijs kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIk zou voor de F430 kiezen... Ik vind hem nog knapper dan de F355, hij is moderner, ook het interieur is moderner, goedkoper in onderhoud... Maar kan je van zo'n auto nog genieten op de openbare weg hier in België? Probeer daar eens mee de snelheidslimieten na te leven, binnen de kortste keren ben je je rijbewijs kwijt.
345
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk BerichtenIn bovenstaand filmpje wordt er toch niet met links geremd? Heel and toe gebruikt hij wel idd.
Comment
-
qua looks 355....maar het is toch echt appelen met peren vergelijken...
prijs, pk's, leeftijd, techniek niks is te vergelijken
ik heb zelf met 360 Modena gereden met 225000km op de teller...(traffic control gehuurd)
ik ben Maserati ghibli en Porsche 911 997 4s gewoon maar my god wat reed die Ferrari leuk/goed...middenmotor,power speelt echt in een andere categorie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichtenqua looks 355....maar het is toch echt appelen met peren vergelijken...
prijs, pk's, leeftijd, techniek niks is te vergelijken
ik heb zelf met 360 Modena gereden met 225000km op de teller...(traffic control gehuurd)
ik ben Maserati ghibli en Porsche 911 997 4s gewoon maar my god wat reed die Ferrari leuk/goed...middenmotor,power speelt echt in een andere categorie
Wat die onderhoudskosten betreft heb ik nu toch al geruime tijd contact met verschillende Ferrari eigenaars en garages die inderdaad allen informeren dat bij een F355 tussen de 3 à 5 jaar, afhankelijk van je rijstijl, de motor eruit moet om de distributieriem te vervangen en je dan mag rekenen op een kost van ca. 3000 à 4000 euro omdat men dan ineens een resem zaken aanpakt. Bij een F430 heb je deze kost bvb niet maar daar kost een koppeling wel 5 keer zo duur als die van een F355. Voor goedkoop onderhoud moet je in ieder geval geen Ferrari kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVolgens mij wilt gij gewoon een 355. DOEN!
Comment
-
Is ne kameraad van mijn pa, tzijn zeer eerlijke auto's.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIdem en volgens mij gaan die ook in waarde stijgen. Ziet er zo tijdloos uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenVolledig gelijk maar er zijn dagen dat ik meer zin heb in appelen dan in peren en omgekeerd.
Een 355 is natuurlijk wel al een oudere wagen, met alle voor- en nadelen. Wat je in het begin 'charme' vindt kan na een tijdje voor ergernis zorgen.
Ik heb dat gezien bij mijn pa toen die een Porsche 964 kocht. Eerst was het allemaal perfect, na een tijdje begon hij zich aan steeds meer dingen te ergeren en na 1,5 jaar kon die niet snel genoeg buiten zijn.Last edited by FvDm; 10/02/2013, 17:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenVolledig gelijk maar er zijn dagen dat ik meer zin heb in appelen dan in peren en omgekeerd.
Wat die onderhoudskosten betreft heb ik nu toch al geruime tijd contact met verschillende Ferrari eigenaars en garages die inderdaad allen informeren dat bij een F355 tussen de 3 à 5 jaar, afhankelijk van je rijstijl, de motor eruit moet om de distributieriem te vervangen en je dan mag rekenen op een kost van ca. 3000 à 4000 euro omdat men dan ineens een resem zaken aanpakt. Bij een F430 heb je deze kost bvb niet maar daar kost een koppeling wel 5 keer zo duur als die van een F355. Voor goedkoop onderhoud moet je in ieder geval geen Ferrari kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichtenzelfs geen Ferrari hoor, met een Maserati Ghibli heb je genoeg...om 80000km moet het blok er ook uit,en dan kan je evengoed de koppeling meenemen...ik ga op onderhoud bij een Ferrari/maserati specialist L'officina overijse http://www.classiccarpassion.com/nl/...'officina.aspx
Comment
Comment