Welke zou u kiezen.
De nieuwe Focus ST Station ST3 in spirit blue zo goed als full option, of de Renault Megane RS Cup Redbull Racing editie. (beide als lichte vracht...)
Beide splinternieuw en beide goed uitgerust.
+ punten Focus
-Meer ruimte
-hoger sleeper-gehalte
-Mooier/beter afgewerkt interieur
-Betere zetels
-Ontzettende lineaire motor geen spraken van turbolag (spreek uit ervaring!)
+ punten Megane
-Sper-differentieel en dus betere wegligging
-Betere remmen
-Speciale editie (is dit een meerwaarde???)
-RS-monitor
Ik wil hem dus dagelijks gaan gebruiken maar ook regelmatig eens een trackday mee rijden, auto's kosten nagenoeg hetzelfde op een paar 100€ na.
Heb al veel tests gelezen en raak er echt niet uit.
Dan wil ik super graag de focus ST, dan opeens terug de Megane RS. Wat mij een beetje afschrikt bij de Focus ST is het ontbreken van het sperdifferentieel en de ondermaatse remmen voor op circuit 296mm vs 340mm... Langs de andere kant is de Focus ST ontzettend speels en komt hij in bijna elke test als beste eruit. (niet als snelste uiteraard.
Straks post ik nog een paar vergelijkende filmpjes van oa. Chris Harris,...
De nieuwe Focus ST Station ST3 in spirit blue zo goed als full option, of de Renault Megane RS Cup Redbull Racing editie. (beide als lichte vracht...)
Beide splinternieuw en beide goed uitgerust.
+ punten Focus
-Meer ruimte
-hoger sleeper-gehalte
-Mooier/beter afgewerkt interieur
-Betere zetels
-Ontzettende lineaire motor geen spraken van turbolag (spreek uit ervaring!)
+ punten Megane
-Sper-differentieel en dus betere wegligging
-Betere remmen
-Speciale editie (is dit een meerwaarde???)
-RS-monitor
Ik wil hem dus dagelijks gaan gebruiken maar ook regelmatig eens een trackday mee rijden, auto's kosten nagenoeg hetzelfde op een paar 100€ na.
Heb al veel tests gelezen en raak er echt niet uit.
Dan wil ik super graag de focus ST, dan opeens terug de Megane RS. Wat mij een beetje afschrikt bij de Focus ST is het ontbreken van het sperdifferentieel en de ondermaatse remmen voor op circuit 296mm vs 340mm... Langs de andere kant is de Focus ST ontzettend speels en komt hij in bijna elke test als beste eruit. (niet als snelste uiteraard.
Straks post ik nog een paar vergelijkende filmpjes van oa. Chris Harris,...
Comment