Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Focus ST of Megane RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk zou een andere job gaan zoeken, met een beetje geluk kan je dan 2 wielen extra betalen en hoef je niet meer jaloers te zijn op een ander...
Comment
-
Zonder twijfel de Megane. Neem je het Cup chassis met 18ers, valt die hardheid wel nog mee. Lichte vracht zou ik niet laten meespelen, de vorige Focus ST en RS kon/kan je ook in lichte vracht zetten.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenGewoon even ter info, er komt een Megane Grandtour met de motor van Megane RS.
Deze zal 220pk gaan hebben, en 340Nm koppel. Deze zal normaal als GT220 door het leven gaan.
Ik kan er nog geen juiste termijn op kleven,wanneer deze beschikbaar zal zijn...
Het onderstel van de Megane GT is sportief maar zeker niet datgene wat de mannen in Dieppe er van maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenZonder twijfel de Megane. Neem je het Cup chassis met 18ers, valt die hardheid wel nog mee. Lichte vracht zou ik niet laten meespelen, de vorige Focus ST en RS kon/kan je ook in lichte vracht zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk weet het probleem is dat deze niet de ophanging krijgt van de RS + deze is in oktober aangekondigd maar sindsdien is er geen info meer over beschikbaar geweest.
Het onderstel van de Megane GT is sportief maar zeker niet datgene wat de mannen in Dieppe er van maken...
Klopt gedeeltelijk, want het onderstel van de gewone GT werd ook ontwikkeld door Renault Sport ( dus de mannen van Dieppe) al is het natuurlijk nog geen Cupchassis van de Megane RS. Nu ik vermeld het maar dat deze wagen op komst is. Ik zou sowieso kiezen voor een Megane RS voor uw gebruik... Maar ik ben dan ook niet echt objectief te noemen... Ik vind trouwens het Cupchassis zeker dagelijks bruikbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenGeen van beide voor mij, want je kan in geen van beide een fiets kwijt of je zou die elke keer moeten (de)monteren, zelfs in lichte vracht. Ik vind het allebei ook lelijke kisten, ondanks dat ze waarschijnlijk geweldig goed rijden. Daarom ik heb ook niet gestemd. Voor dat geld koop ik mij liever een tweedehands familiewagen en een echte, tweedehands, sportwagen genre Caterham.
Een fiets is voor iemand die zich geen auto kan permitteren... of voor Hollanders.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenMisschien is de topicstarter familie van mij en kan het hem geen zier schelen of daar een doodskist op twee wielen inkan.
En als hij echt familie van je is, breng hem dan eens wat manieren bij als je wil. Bij voorbaat dank.
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenEen fiets is voor iemand die zich geen auto kan permitteren... of voor Hollanders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenAl met de ST gereden?
Nieuwe demo ST komt in maart aan, ik ga dan herboeken...
Waarom ik dan de Megane zeg: qua wegstabiliteit geraakt geen enkele wagen aan de Megane en naar wat ik al gelezen heb erover ook de ST niet. Die wordt geprezen voor zijn dagelijkse bruikbaarheid...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDat de TS maar zorgt dat het het voor hem geen doodskist op vier wielen wordt. Tenminste, als hij ooit tot de aanschaf van zo'n kist over gaat...
En als hij echt familie van je is, breng hem dan eens wat manieren bij als je wil. Bij voorbaat dank.
Of voor iemand die het beu is om de laatste/eerste 3 kilometer naar/van het werk om de 500 meter voor het rood te staan aanschuiven en 6 keer van rijstrook moet veranderen.
Dat ik 1 van beide ga kopen staat zo goed als vast, tenzij er al een heel goed alternatief naar voren komt maar daar vrees ik een beetje voor aangezien ik geen Opel fan ben..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenMijn test van 4 dagen is 2 weken terug geannuleerd nadat er een pipo met de test ST is gecrasht in de sneeuw (was een potentiele koper die mocht gaan testen omdat zijn dealer geen demo had staan). Resultaat: rechtervoorwiel afgereden...
Nieuwe demo ST komt in maart aan, ik ga dan herboeken...
Waarom ik dan de Megane zeg: qua wegstabiliteit geraakt geen enkele wagen aan de Megane en naar wat ik al gelezen heb erover ook de ST niet. Die wordt geprezen voor zijn dagelijkse bruikbaarheid...
Ik was allesinds ontzettend onder de indruk van de grip en de sound is ook wel echt lekker met die sound symposer, klinkt wat VTEC achtig, echt machtig zonder de dB limiet op sommige circuits te overschrijden...
Comment
-
Als ik je gebruik van de wagen zo een beetje lees en de ambitites die je de wagen stelt zou ik inderdaad ook voor de RS gaan.
In dat prijsgamma ga je weinig echte concurenten vinden. De Focus RS is misschien wel nog iets om naar uit te kijken.
Het enige dat verder nog in me opkomt is Lotus, maar dat zit weer net een prijsgamma hoger ...Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenMijn test van 4 dagen is 2 weken terug geannuleerd nadat er een pipo met de test ST is gecrasht in de sneeuw (was een potentiele koper die mocht gaan testen omdat zijn dealer geen demo had staan). Resultaat: rechtervoorwiel afgereden...
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenJaKWIBUS komende van 400pk op de achterwielen moet 265 op de voorwielen nog wel lukken denk ik...
Power is nothing without control. Wat is er eigenlijk gebeurd met jullie M5? Te veel ambras om wie er wanneer mee mocht rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenToch niet bonerbarry? Het probleem bij sommige venten is dat er te veel bloed naar hun lid gestuurd wordt en er te weinig over blijft voor hun hersenen deftig te doen functioneren.
Ja, kwibus... lang geleden dat ik die nog gelezen had.
Power is nothing without control. Wat is er eigenlijk gebeurd met jullie M5? Te veel ambras om wie er wanneer mee mocht rijden?
Uiteraard niet zo goed als u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenAls ge ne pamper aandoet moogt ge gerust ne keer mee rijden hoor. Vooraleer ge :"Power is nothing without control." zegt zou het mss handig zijn om te weten hoe desbetreffende persoon aan een stuur kan draaien.
Uiteraard niet zo goed als u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIk ben er zeker van dat jij niets kan doen om mij in mijn broek te laten doen, behalve in de negatieve zin misschien. Met al jouw ervaring hoop ik maar dat je minstens even goed en zelfs beter rijdt (op circuit) dan ik. En waarom antwoord je niet op mijn vragen?
En uwe zever totaal geen meerwaarde is.
Comment
Comment