Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Focus ST of Megane RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
    Jammer genoeg is de wegligging even saai als het uiterlijk.
    Geen idee ik heb er zelf nooit mee gereden, maar het is wel een leuk concept om een bompavwatuur wat peper in de poep te steken
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
      Geen idee ik heb er zelf nooit mee gereden, maar het is wel een leuk concept om een bompavwatuur wat peper in de poep te steken

hoeveel kosten die mannen nog?

Comment

Rond de 9k vind je die op mobile ....
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
          17000 euro WTF http://www.corollaforum.nl/viewtopic.php?f=85&t=43678
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

In NL kan je nooit afgaan op prijzen he, die worden daar doodbelast met BPM en dergelijke .... dat vertaalt zich ook in de tweedehandsprijzen

Comment

In NL kan je nooit afgaan op prijzen he, die worden daar doodbelast met BPM en dergelijke .... dat vertaalt zich ook in de tweedehandsprijzen
              Tenzij je als Belg ééntje gaat kopen in Nederland kan je de BPM terug vorderen! (bij 2dehands afhankelijk van de afschrijving...)

Comment

Rond de 9k vind je die op mobile ....
                Ik vind dat eigenlijk nog een aanzienlijke som geld. Voor dat geld heb je bv ook een civic type-r (EP2) . Kar die zich op alle vlakken bewezen heeft. Nuja, onbekend is ook onbemind, natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dice Bekijk Berichten
                  Ik vind dat eigenlijk nog een aanzienlijke som geld. Voor dat geld heb je bv ook een civic type-r (EP2) . Kar die zich op alle vlakken bewezen heeft. Nuja, onbekend is ook onbemind, natuurlijk.
                  Vrij oud model. Als je ziet wat ze daar nog voor durven vragen vind ik het ook niet meer de moeite waard.

Comment

En, geilenbarry, is er al wat van in huis gekomen? Indien wel: welke is het geworden?

Comment

En een OPC? Toch veel mooier...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
                        En een OPC? Toch veel mooier...
                        OPC is zeker een mooie wagen al ben ik meer voor de lijnen van de Megane. De focus heeft dan weer die allroundcapaciteiten. Maar een coupé met een station vergelijken zoals de ts vind ik vrij bizar.

Comment

Working...
                        X