Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kale X3 of full-option CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Ga dan zeker ook maar eens een SUV testen met die 3 kinderen mee Ik vrees dat sommige van die SUV's ruimer lijken dan ze zijn, zeker op die achterbank.
    ssst stil, laat mijn vrouw dat niet lezen....

(met de galaxy zijn ze wel erg verwend geweest, en is alles kleiner...)

Comment

De resultaten van de poll zijn vrij duidelijk denk ik
      Met 3 kids zou ik eerder naar een Superb kijken ... zeer ruim achteraan,wel iets minder in de breedte, en verkrijgbaar in 4x4 ook (Haldex weliswaar).
      Een echte ruimteconcurent voor de galaxy ga je alleen vinden in een Suburban of een GL denk ik, maar beiden zijn enkele prijscategorieen hoger.
      Busjes zoals de transporter of Viano zijn ook nog ruimte wonders, maar je focus ligt meer op SUV's ... mmmhh ... een full opt tweedehands X5 overnemen ?
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
        Met 3 kids zou ik eerder naar een Superb kijken ... zeer ruim achteraan,wel iets minder in de breedte, en verkrijgbaar in 4x4 ook (Haldex weliswaar).
        Een echte ruimteconcurent voor de galaxy ga je alleen vinden in een Suburban of een GL denk ik, maar beiden zijn enkele prijscategorieen hoger.
        Busjes zoals de transporter of Viano zijn ook nog ruimte wonders, maar je focus ligt meer op SUV's ... mmmhh ... een full opt tweedehands X5 overnemen ?
        Ja de BMW adepts zitten blijkbaar nog op de baan.

de 'ideale' wagen vind je inderdaad altijd in klasse hoger dan wat je kunt krijgen. De Fiat Freemont lijkt mij op zich de perfecte mix binnen mijn budget (ruimte & uitrusting & look). Maar 'amerikaans', 'italiaans' en 'auto' in één zin geeft me toch geen behaaglijk gevoel. Wat CO2 betreft is het ook niet super wat impact heeft op het budget en op de maandelijkse kosten.
        Last edited by geerto; 03/05/2013, 16:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten
          ssst stil, laat mijn vrouw dat niet lezen....

(met de galaxy zijn ze wel erg verwend geweest, en is alles kleiner...)
          Er is ook nog de Sharan/Alhambra, even ruim als Galaxy en in 4FWD te verkrijgen. Maar misschien buiten budget? Als het geen SUV of monovolume moet zijn is een Superb (Combi) quasi onklopbaar op vlak van prijs/kwaliteit/ruimte en comfort.

Comment

... Met 3 kids zou ik eerder naar een Superb kijken ... zeer ruim achteraan,wel iets minder in de breedte, en verkrijgbaar in 4x4 ook (Haldex weliswaar).
            ...
            De superb kan ik inderdaad luxueus uitrusten. Maar ik zou dan toch eerder voor een V70 opteren. Rationeel zijn breaks natuurlijk ook een mogelijkheid. Maar mijn buikgevoel zegt me dat ik er toch nooit voor ga kiezen ... dan toch maar liever met een monovolume blijven rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
              Er is ook nog de Sharan/Alhambra, even ruim als Galaxy en in 4FWD te verkrijgen. Maar misschien buiten budget? Als het geen SUV of monovolume moet zijn is een Superb (Combi) quasi onklopbaar op vlak van prijs/kwaliteit/ruimte en comfort.
              4WD is geen echte must hoor. Verder biedt Ford me voor hetzelfde geld meer dan VW/SEAT. En breaks staan onderaan mijn lijstje.

Comment

Wil je een SUV;moet je vierwielaandrijving nemen vind ik,en zeker geen achterwielaangedreven X3. Bovendien is de Mazda op gebied van uitrusting en motor ook de begaafste van het stel. Zeker deze Japanner van deze 2. Andere leuke alternatieven zijn Honda,LandRover en Volvo in deze klasse vind ik.
                Ook een goede break kan mss klikken: V60/70 desgewends AWD of een Accord Tourer,...
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                  Wil je een SUV;moet je vierwielaandrijving nemen vind ik,en zeker geen achterwielaangedreven X3. Bovendien is de Mazda op gebied van uitrusting en motor ook de begaafste van het stel. Zeker deze Japanner van deze 2. Andere leuke alternatieven zijn Honda,LandRover en Volvo in deze klasse vind ik.
                  Ook een goede break kan mss klikken: V60/70 desgewends AWD of een Accord Tourer,...
                  Als je 4WD als een must beschouwt (wat ik niet echt doe) dan is de Mazda bijna onevenaarbaar. Bij de andere merken die je opnoemt kan ik de 4WD versies nooit zo compleet uitrusten (als ze al in basisuitrusting in het budget passen). 4WD is duurder in aankoop en door de hogere CO2 en verbruik heb ik er een kleiner budget voor.
                  Last edited by geerto; 03/05/2013, 18:14.

Comment

Lijkt mij een vrij makkelijke keuze namelijk de Mazda . Leukers voor minder geld en mooier vind ik hem ook wel trouwens. Ja ik heb niet veel met bmw dus dat is ook persoonlijke mening natuurlijk. kaal of mooi uitgerust (voor evt minder geld nog) zou er geen seconde over moeten nadenken als je geen *badgelover* bent natuurlijk.

Comment

In deze specifieke situatie zou ik de Mazda nemen. (4x4, full option, zelf geen voorkeur)

Comment

Yeah, één stem voor de beemer.

Comment

Ik heb onlangs eens 5 min in een kale X3 gezeten, dat is toch gewoon triestigheid troef. En dan de materiaalkeuzes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                            Eens even overlopen. Zijn er voordelen van de BMW?
                            - euhm
                            - tja
                            - ah ja, het lijkt toffer op de golfclub, maar ook daar is een X3 willen maar niet kunnen

Zijn er voordelen van de Mazda
                            - mooier (subjectief)
                            - ruimer, veel ruimer
                            - beter uitgerust
                            - betrouwbaar
                            - zuiniger
                            - zei ik al mooier, ruimer, beter uitgerust?

Moeilijke keuze....
                            Dat de Mazda betrouwbaar is wil ik niet ontkennen, maar waarom is dat een voordeel ten opzichte van de BMW? Neem dan ineens een Toyota RAV4 als we toch op de statistieken verder gaan.

Comment

Niet mispakken aan de ruimte in een kofferbak van een SUV als ge een Galaxy gewoon bent. Als dit een criterium is natuurlijk.

Comment

ben normaal niet zo veeleisend qua opties, maar geen leer in een bmw gaat toch wat te ver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  ben normaal niet zo veeleisend qua opties, maar geen leer in een bmw gaat toch wat te ver
                                  voor zo'n 400 euro heb je één of ander nep-leder (die er nog goed uit ziet trouwens). Volgens de verkoper zijn er heel wat BMW's (1, X1, 3 en X3) die hiermee rondrijden....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                                    Niet mispakken aan de ruimte in een kofferbak van een SUV als ge een Galaxy gewoon bent. Als dit een criterium is natuurlijk.
                                    Ja ik weet het. Een Galaxy staat daarom ook nog steeds zeer hoog op lijstje. De 'grotere' SUV's vallen meestal buiten budget of net binnen budget maar dan zeer kaal uitgerust (santa fee, sorento, ... ). De beste opties die ik dan lijk te hebben zijn de Mitsubishi Outlander ,Chevrolet Captiva en Fiat freemont. Maar geen van deze drie die me echt overtuigd.
                                    Last edited by geerto; 06/05/2013, 15:53.

Comment

voor zo'n 400 euro heb je één of ander nep-leder (die er nog goed uit ziet trouwens). Volgens de verkoper zijn er heel wat BMW's (1, X1, 3 en X3) die hiermee rondrijden....
                                      Ongelooflijk, ze willen per se in een BMW gezien worden, maar voor leder af fabriek hebben ze geen budget meer over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                        Ongelooflijk, ze willen per se in een BMW gezien worden, maar voor leder af fabriek hebben ze geen budget meer over.
                                        Het is wel degelijk een fabrieks optie: Sensatec Schwarz

Comment

Het is wel degelijk een fabrieks optie: Sensatec Schwarz
                                          BMW biedt dus nep-leer aan en beweert een premium-merk te zijn? Oh, ik begrijp het: De klant wil misschien nog liever in een BMW met nep-leer gezien worden dan in een 'niet-premium'-merk met ècht leder. Je kan het de constructeur natuurlijk niet kwalijk nemen, maar hoe belachelijk zijn die klanten dan...

Comment

Working...
                                          X