Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xenon of halogeen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Halogeen vs. xenon vs. LED
    AUTO BILD hat moderne LED-Scheinwerfer getestet. Ergebnis: Leuchtdioden können mit Xenon-Licht zwar mithalten – besser sind sie aber nicht.
    2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Vanaf wel vermogen heeft een led koeling nodig?

Comment

• Aangezien de led niet echt op punt staan, en nog vrij duur zijn toch beter voor halogeen kiezen.

Maar welke zou dan de beste keuze zijn, aangezien ik toch wel witter licht wil hebben?
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Aangezien de led niet echt op punt staan, en nog vrij duur zijn toch beter voor halogeen kiezen.

Maar welke zou dan de beste keuze zijn, aangezien ik toch wel witter licht wil hebben?
          Geen Philips rommel wat overpriced is en rap stuk gaat.
          Aftermarket xenon zou ik in u plaats kiezen.

Comment

• Dat van die Philips lampen heb ik al meer gelezen, maar dacht dat dat enkel bij de vorige generatie was, en dat de nieuwe dit probleem (snel stuk gaan) niet meer hadden?
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• ik was heel erg tevreden indertijd van mijn aftermarket Pilot xenon kit.
              Lampen naar laagste punt laten schijnen en dan heb je zowel met een lege als volgeladen auto meer dan genoeg zicht op de baan en verblind je niemand.
              kosten wel een 250€(incl plaatsing) maar heel wat beter dan die lampjes van philips.
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Ja, maar hoe zit het nu juist met de xenons voor de keuring?
                Moet je die nog steeds wisselen als je geen automatische hoogteregeling en sproeiers hebt?

Comment

• ​ja zo is het

Comment

• en de nieuwe kever met xenon dan ?

ook al is die zijn pvg opgesteld zonder sproeiers, wil dat nog niet zeggen dat iedereen zonder sproeiers mag...

de wet volgt enkel de realiteit van de constructeurs, kapitalistische evolutie maar begrijpelijk

Comment

• Vandaag ene tegengekomen met paarse xenons? Aftermarket spul dus...
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                      X