Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe diesel, max 16.000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nieuwe diesel, max 16.000€

Mijn madam haar Laguna (bj2000) begint na 260.000km kuren te vertonen, turbo was al een tijd aan het fluiten maar bleef (heel) goe rijden.
    Nu wil em niet meer starten, gelukkig nog een saxootje 1.1i van haar ma staan waarmee ze nu kan rijden.

Ze heeft eindelijk een vast werk gevonden na 2 jaar vervangcontracten enzo, is wel enkele rit van 50km maar het betaalt goe .
    Dus zijn we aan het overwegen om een nieuwe wagen te kopen.
    Gezien de dagelijkse kilometers en het feit dat ze nog regelmatig naar haar ouders rijdt die in het Brusselse wonen is een diesel de logische keuze.

Het budget, tja, hoe goedkoper hoe liever é , maar realistisch iets van max 15 à 16.000€.

Eisen ?

- airco (man of auto)
    - cruise control
    - trekhaak
    - niet al te loom
    - gene die fiscaal afgestraft wordt
    - ruimte voor 4 personen (heeft 2 kastaars)
    - liefst toch een wat sportief uiterlijk, mijn madam heeft smaak

We hebben geen voor- of afkeur van bepaalde merken, staan voor alles open.

Waar we ook wel interesse in hebben zijn stockwagens. Het is zowiezo de bedoeling dat ze er een hele tijd mee rijdt, dus waarde vermindering door dat het een vorig model betreft is minder belangrijk.

Zijn er merken die nu nog speciale acties doen ?
    Heb van een aantal merken al de stocksites gevonden, van andere niet onmiddelijk.

Bij Renault doen ze momenteel een actie van 1500 euro extra op stockwagens.
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ford Mondeo's smijten ze tegenwoordig ook mee.
      En algemeen zijn er momenteel stock-acties bij Ford.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De mijne staat te koop...gene nieuwe, maar slechts 1 jaar oud en dus bakken goedkoper dan ne nieuwe en dus ruim binnen budget...kan maar proberen he...zie te koop...punto evo 1.3 jtd racing
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Men men madam ook aan't uitkijken naar iets nieuws. Gisteren met de peugeot 2008 gaan bekijken en testrijden en het weekend ervoor de Renault captur. Beide leuke wagen maar de Peugeot stak er wel bovenuit. Redelijk ruime auto's nog wel...
          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Ford Mondeo's smijten ze tegenwoordig ook mee.
            En algemeen zijn er momenteel stock-acties bij Ford.
            Die zal zeker buiten budget zijn. Zelfs een Ford focus diesel (nieuw) ligt buiten het budget).
            Een kleine diesel instapwagen a la Opel Corsa is al minimum 14000 EUR.

Comment

Kopt, ik had effe over die 16.000 euro heen gelezen, sorry daarvoor.

Maar persoonlijk zou ik gewoon voor een jonge tweedehands gaan, dan heb je altijd veel meer waar voor je geld.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Kopt, ik had effe over die 16.000 euro heen gelezen, sorry daarvoor.

Maar persoonlijk zou ik gewoon voor een jonge tweedehands gaan, dan heb je altijd veel meer waar voor je geld.

Comment

Ja, jonge 2ehands (met bv jaar garantie) is interessant, aan de andere kant, die Laguna is niet veel meer waard, als we daar nog 1.500€ recyclagepremie voor kunnen krijgen..
                  Beetje een afwegen hé, stockwagen met serieuze korting + recyclagepremie zal misschien niet veel duurder zijn dan een jonge 2ehandse.

Comment

Verhoog uw budget naar 17K en haal een splinternieuwe Giulietta Veloce stockwagen in huis
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                    2.0 JTDm

Comment

Nieuwe Dacia Sandero... Dan blijft ze binnen de Renault Group.
                      Nieuwe wagen, 3 jaar garantie, niet duur en de opties die ze nodig heeft zijn beschikbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                        - liefst toch een wat sportief uiterlijk, mijn madam heeft smaak
                        Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                        Nieuwe Dacia Sandero
                        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Waarom geen 3-reeks touring? Heb je als Premium Selection, 2 jaar garantie, en in dat budget vind je er wel wat.

Comment

Voor dat geld kun je ook niet alles willen he :p

Comment

Een skoda Rapid of Oktavia zijn ook mooi wagens.
                              www.skodaforum.eu

Comment

Kia Cee'd? De 7 jaar garantie krijg je er zomaar bij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                                  Kia Cee'd? De 7 jaar garantie krijg je er zomaar bij!
                                  En je betaald u 7jaar blauw voor onderhoud bij de dealer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    En je betaald u 7jaar blauw voor onderhoud bij de dealer.
                                    Hoeveel Kia's heb jij op onderhoud bij een officiële dealer?
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Verhoog uw budget naar 17K en haal een splinternieuwe Giulietta Veloce stockwagen in huis
                                      http://nl.autoscout24.be/Details.asp...196682&asrc=st
                                      Wel, bij de Fiat dealer hier in de buurt (Claus Geluveld) staat er ook nog een demo, is mij ook al opgevallen...
                                      Natuurlijk wel niet de meest praktische wagen maar quo 'looks' wel super vind ik .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten

Waarom geen 3-reeks touring? Heb je als Premium Selection, 2 jaar garantie, en in dat budget vind je er wel wat.
                                        Ewel ik vind die nog niet lelijk sie. Doet me denken aan een S2000 rallywagen.
                                        Mor denk dat mijn madam dat niet ziet zitten. En we hebben al 2 speelwagens hier in huis hé .

Comment

Working...
                                        X