Mededeling

Collapse
No announcement yet.

budget 30.000, en nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    Wat is uw functie op die boot?

Lijkt mij wel tof zo 6 weken werken - 6 weken verlof
    electricien aan boord, wie is uw Ex ?
    idd 6 weken werken, 6 weken thuis, zou niet anders meer willen. vertrek volgende week naar Australië maar nu voor 3 weken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
      electricien aan boord, wie is uw Ex ?
      idd 6 weken werken, 6 weken thuis, zou niet anders meer willen. vertrek volgende week naar Australië maar nu voor 3 weken
      Zalig.Valt dat te combineren met een gezin dan?

Die ex is van TDCI. Mijn vrouw werkt bij Jan De Nul, maar wel binnenland.
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

Al proefgereden met de tiptronic???

Comment

Heb vanmorgen met de automaat (cayman S 3.4i) een klein stukje gereden , en moet zeggen dat is niks voor mij.(of is misschien gewenning)
          Is goed als je veel in de file staat maar dat gebeurd raar of zelden bij mij. Ik schakel gewoon graag en beslis zelf graag wanneer ik in welke vitesse sta.

Ook alle pro's en contra's overwogen van de M6 en die ga ik ook maar aan de kant zetten, fraaie wagen maar denk dat ik daar meer met in de garage ga staan dan op mijn oprit of op de baan.
          en BIV voor deze bak is weggegooid geld aan den Elio.

SL 55AMG zet ik ook even opzij tot ik een jaar of 55 ben.

nu is de keuze tussen een cayman 3.4s manueel met chrono pack en PASM (http://nl.autoscout24.be/details.asp...S&id=229686347) of
          een 911 turbo van 2001 http://nl.autoscout24.be/details.asp...S&id=232833413 of de http://nl.autoscout24.be/details.asp...S&id=216013792 (lijken verdacht veel op mekaar).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Zalig.Valt dat te combineren met een gezin dan?

Die ex is van TDCI. Mijn vrouw werkt bij Jan De Nul, maar wel binnenland.
            bij ons werkt dat perfect, tegen dat men vrouw en men kinderen mij beu worden ben ik weer weg.
            ik vind de 6 weken thuis gewoon zalig, nooit in de file , niet op zaterdag naar ikea, delhaize, SKM,shopping center, ...

Comment

Puur uit gevoel zou ik tussen die twee de turbo kiezen, maar je moet daar gewoon mee gereden hebben. Misschien dat ik na een testrit wel voor de cayman zou kiezen
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

Die 2 Turbo's zijn dezelfde, moet je niet aan twijfelen, enkel andere velgen op de 2de foto. Een 996 Turbo is op zich wel vetter dan een Cayman S, veel meer brute power maar anderzijds ook een pak minder lichtvoetig wegens het hogere gewicht en de 4wd. Ik vind het ook een beetje een triest interieur, is ook al meer dan 12j. oud natuurlijk
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Klopt, zijn idd dezelfde heb net gebeld met deze persoon (twijfelde want stonden 2 verschillende inschrijvingsdatums op).
                  Ga morgen een kijkje nemen... wordt vervolgd...

Comment

Wat vond je, buiten die tiptronic dan, van de Cayman S? Heb je al met een manuele gereden?
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Cayman beestige wagen,vermogen genoeg voor mij en zit comfortabel. heb nog niet met de manuele gereden, probeer de verkoper in duinbergen te bereiken om eens te gaan kijken naar zijn wagen maar krijg hem niet te pakken.
                      heb met de verkoper van de porsche turbo gebeld en daar kan ik morgen terecht. weet ik ineens het verschil.
                      Probleem is beetje dat ik tot volgende week vrijdag heb, dan vertrek ik voor een week of drie. dus aankoop zal ofwel snel er voor moeten gebeuren, ofwel er na als hij dan al niet verkocht is.

Comment

heb je al eens met een M3 gereden? zou ik ook zeker overwegen

Comment

Koop vooral geen wagen onder tijdsdruk. Er staan er genoeg te koop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            heb je al eens met een M3 gereden? zou ik ook zeker overwegen
                            +1 zou ik ook overwegen zo'n manuele E92 M3 zoals ik al heb voorgesteld ergens in dit topic
                            2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
                              +1 zou ik ook overwegen zo'n manuele E92 M3 zoals ik al heb voorgesteld ergens in dit topic
                              Verbruik en taks ligt wel veel hoger dan van een Cayman S hoor.

Deze die je hier toonde is echt super knap

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Ik zie net dat je voor dat budget al een 997 kan hebben.

Ziehier een voorbeeld:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik zie net dat je voor dat budget al een 997 kan hebben.

Ziehier een voorbeeld:

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...904173&asrc=st
                                  30k en 180.000 km

Ik zou niet durven

Comment

Je vindt er ook met minder kilometers, maar natuurlijk is dit de bodemprijs voor een 997, dus verwacht geen toppers.
                                    OO 00 OO

Comment

Doe mij dan maar de manuele cayman S. Turbo vind ik wa te gedateerd
                                      BMW X5 45e

Comment

Ik weet dat de Cayman zeer goed rijdt, maar ik vind 'm qua lijn echt niet mooi. Ik zou dan voor een Boxster gaan.
                                        OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Je vindt er ook met minder kilometers, maar natuurlijk is dit de bodemprijs voor een 997, dus verwacht geen toppers.
                                          Daarom zou ik het er persoonlijk moeilijk mee hebben om 30k uit te geven aan eender welke auto als hij al 180.000 km heeft

Comment

Working...
                                          X