Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99
Bekijk Berichten
ik heb nu een Z4 3.0 ben ik wat op uitgekeken na 4 jaar en om dan met een Z4M te gaan rijden (is weer het zelfde ,iets meer PK's maar interieur en zo blijft toch hetzelfde).
daarenboven heb ik nog een saaie opel vectra break van men werk als firmawagen die ik juist gebruik om naar het container park te rijden. en een Toyota RAV4 voor mijn vrouw maar daar mag ik niet aankomen (en wil ik ook niet , ding zit vol met kuisproducten en beertjes).
4 zitplaatsen is geen must , cabrio ook niet. liever een coupé vind ik mooier kwa uitstraling.
Ben niet voor japanse wagens, vind ik te plastiek. zelfs de GT-R een superwagen , maar zou ik niet moeten hebben.
Maserati enkel de grandsport 4.2 maar daar zijn er geen van te koop in de kleur dat ik wil (zwart), heeft er lang ene te koop gestaan in wijnegem bij de ferrari dealer, maar die verkoper behandelde mij echt als een schooier.
mag je er alleen een wagen kopen als je een kostuum en das draagt dan ? die mens was echt arrogant en dan hoeft het voor mij ook niet. elke vraag die ik stelde was er één teveel.
XKR heb ik ook al naar zitten kijken en de DB7 vantage ook. t'is echt moeilijk.
Ik weet dat als ik overhaast te werk ga er spijt van ga krijgen.
nijg meer naar de BMW en de Cayman...morgen ga ik proefrijden met de cayman en donderdag ga ik naar de BMW M6 kijken
Comment