Mededeling

Collapse
No announcement yet.

budget 30.000, en nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, goede keuze gemaakt, komt er een topic?
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
      vergeet deze prachtbolide geen plaatsje te geven in het duitse wagens topic
      Van zodra hij op men oprit staat , trek ik wat foto's en zet hem bij de duitse wagens topic.
      wachten is lastig....

Comment

• kan me best voorstellen dat wachten op dit moment niet alles is
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Je moet toch maar een paar dagen wachten. Toen ik mijn R26.R kocht heb ik 4 maanden op m'n papieren gewacht om er eindelijk mee naar de keuring te kunnen gaan. Ooit heb ik nog langer gewacht op een nieuwe wagen. Maar het zijn steeds de laatste dagen die het zwaarst zijn.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Je moet toch maar een paar dagen wachten. Toen ik mijn R26.R kocht heb ik 4 maanden op m'n papieren gewacht om er eindelijk mee naar de keuring te kunnen gaan. Ooit heb ik nog langer gewacht op een nieuwe wagen. Maar het zijn steeds de laatste dagen die het zwaarst zijn.
            4 maanden kzou zot worden. (en ik heb niet veel nodig).

Comment

• Dat wachten is altijd het ergste he.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• op de keuring.jpg

Gespot op de keuring....nu naar de kust voor men inschrijvingspapieren te gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
                  [ATTACH=CONFIG]97677[/ATTACH]

Gespot op de keuring....nu naar de kust voor men inschrijvingspapieren te gaan halen.
                  Wel erg ongeduldig als je al de webcam van de keuring stalkt he
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                    Wel erg ongeduldig als je al de webcam van de keuring stalkt he
                    De verkoper had me een berichtje gestuurd...

Comment

• Eindelijk zo ver, na een ritje van 1.5 uur staat hij eindelijk op mijn oprit.

even snel wat foto's genomen, morgen krijgt hij een grote schoonmaak.

DSC01474sm.jpg

DSC01476sm.jpg

Comment

• Zeer knap he in deze kleur, niks aan toe te voegen

Comment

• Proficiat met de prachtauto.
                          De beste keuze gemaakt !

Comment

• Ik was toch voor de 996turbo gegaan ziet er agressiever uit.

Comment

• Schitterend!
                              Proficiat met de aanwinst.
                              Oprit ziet er stilaan indrukwekkend uit

Comment

• BMW ga ik wsl verkopen, is nog niet zeker daar moet ik nog eens diep over nadenken.
                                De Toyota RAV4 is van men vrouw daar wil ik zelfs niet mee rijden vanwege al het kuismateriaal de parfumgeur en de plusche beertjes die er in liggen.
                                Heb nog een Polo ke staan dat ook nog weg moet, maar dat is niet veel waard is van '96 of '94 geloof ik, dient om mijn zoon te leren rijden maar dat schiet ook niet op.
                                Betaal al meer dan een half jaar verzekering en die heeft er nog geen week mee gereden. Keuring is nog een half jaar, daarna denk ik niet dat die nog door de keuring geraakt.

Comment

• knappe Porsche, geen wonder dat zoonlief met de polo niet meer (wil) rijden... er staat ander lekkers in de garage
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• En hoe bevalt ie? Al veel mee gereden? Topicje aanmaken in 'Mijn Duitse auto' misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
                                      En hoe bevalt ie? Al veel mee gereden? Topicje aanmaken in 'Mijn Duitse auto' misschien
                                      Rueff,
                                      Ga ik doen één dezer dagen moet hem nog poetsen , interieur wat opfrissen en dan foto's trekken.
                                      Rijden heb ik al wat gedaan zit ongeveer op 300 km, heb nog even andere dingen te doen maar vanaf maandag ben ik een week vrij (onverwachts wat wel aangenaam is) en dan ga ik eens wat 'proefrijden'. Pittig ding, mooi geluid en ...snel.
                                      Als ik 20 jaar jonger zou zijn zou ik zeggen een Babe magneet (zijn de woorden van mijn zoon)

Comment

• Heb men avatar maar ineens aangepast zoals je ziet is de Cayman iets sneller dan de Z4 (dat is ook wat ik ervaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
                                          Als ik 20 jaar jonger zou zijn zou ik zeggen een Babe magneet (zijn de woorden van mijn zoon)
                                          Ha ha kan ik geloven ja
                                          Had je moeten navragen bij de vorige eigenaar of dit effectief zo is

Comment

Working...
                                          X