Proficiat, goede keuze gemaakt, komt er een topic?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
budget 30.000, en nu?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenvergeet deze prachtbolide geen plaatsje te geven in het duitse wagens topic
wachten is lastig....
Comment
-
Je moet toch maar een paar dagen wachten. Toen ik mijn R26.R kocht heb ik 4 maanden op m'n papieren gewacht om er eindelijk mee naar de keuring te kunnen gaan. Ooit heb ik nog langer gewacht op een nieuwe wagen. Maar het zijn steeds de laatste dagen die het zwaarst zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe moet toch maar een paar dagen wachten. Toen ik mijn R26.R kocht heb ik 4 maanden op m'n papieren gewacht om er eindelijk mee naar de keuring te kunnen gaan. Ooit heb ik nog langer gewacht op een nieuwe wagen. Maar het zijn steeds de laatste dagen die het zwaarst zijn.
Comment
-
Dat wachten is altijd het ergste he.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
op de keuring.jpg
Gespot op de keuring....nu naar de kust voor men inschrijvingspapieren te gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]97677[/ATTACH]
Gespot op de keuring....nu naar de kust voor men inschrijvingspapieren te gaan halen.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenWel erg ongeduldig als je al de webcam van de keuring stalkt he
Comment
-
Eindelijk zo ver, na een ritje van 1.5 uur staat hij eindelijk op mijn oprit.
even snel wat foto's genomen, morgen krijgt hij een grote schoonmaak.
DSC01474sm.jpg
DSC01476sm.jpg
Comment
-
BMW ga ik wsl verkopen, is nog niet zeker daar moet ik nog eens diep over nadenken.
De Toyota RAV4 is van men vrouw daar wil ik zelfs niet mee rijden vanwege al het kuismateriaal de parfumgeur en de plusche beertjes die er in liggen.
Heb nog een Polo ke staan dat ook nog weg moet, maar dat is niet veel waard is van '96 of '94 geloof ik, dient om mijn zoon te leren rijden maar dat schiet ook niet op.
Betaal al meer dan een half jaar verzekering en die heeft er nog geen week mee gereden. Keuring is nog een half jaar, daarna denk ik niet dat die nog door de keuring geraakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk BerichtenEn hoe bevalt ie? Al veel mee gereden? Topicje aanmaken in 'Mijn Duitse auto' misschien
Ga ik doen één dezer dagen moet hem nog poetsen , interieur wat opfrissen en dan foto's trekken.
Rijden heb ik al wat gedaan zit ongeveer op 300 km, heb nog even andere dingen te doen maar vanaf maandag ben ik een week vrij (onverwachts wat wel aangenaam is) en dan ga ik eens wat 'proefrijden'. Pittig ding, mooi geluid en ...snel.
Als ik 20 jaar jonger zou zijn zou ik zeggen een Babe magneet (zijn de woorden van mijn zoon)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk BerichtenAls ik 20 jaar jonger zou zijn zou ik zeggen een Babe magneet (zijn de woorden van mijn zoon)
Had je moeten navragen bij de vorige eigenaar of dit effectief zo is
Comment
Comment