Oorspronkelijk geplaatst door stevends78
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
volvo xc60 D4 of bmw 3 GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk BerichtenComfort zetels zitten idd super! Maar denk niet dat je deze kan krijgen in een 3 GT?
Bedankt aan allen voor de info! Aangezien ik graag met de wagen rij (ik beschouw het helemaal niet als een 'noodzakelijk kwaad') draagt de BMW momenteel de voorkeur - ik heb nog enkele weken bedenktijd hetgeen nodig is aangezien ik nog frequent de 'optielijst' verander.
De beperkte vrijheid aan opties vind ik wel een nadeel bij BMW, vb. je kan de velgen van de Sport Line niet gebruiken voor de Luxury Line - en de velgen van de Luxury Line zijn nu niet bepaald 'geslaagd' (kwestie van smaak uiteraard).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenBMW heeft gewoonlijk korte levertijden.
Kameraad heeft een 3gt besteld einde juni, begin juli, levering augustus.
Sent from my iPad using TapatalkFameus verschil met de levertermijn van mijn Audi destijds - 7 maanden! Thanks
Comment
-
Wij hebben onze 1 reeks besteld op 2 juli en op 25 juli mogen gaan halen, was ongezien volgens de verkoper, chancke!2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWordt de XC60 niet naast de S60 en de V40 niet in Gent gebouwd?
Sent from my iPad using Tapatalk
Comment
-
Toch wel twee volledig verschillende wagens - zou niet moeilijk moeten/mogen zijn hier tussen te kiezen als je jezelf iet of wat kent. Dat zeg ik niet zomaar: ik heb nog niet met de GT gereden, maar alles wat je er over leest zegt dat het een net iets loggere versie van de f30 is (die ik wel gereden heb). En de XC60 heb ik uitgebreid proef gereden. Hoewel dat eigenlijk niet eens nodig was, want de uitkomst is een huizenhoog cliché:
De Volvo ziet er erg gelikt uit (nog steeds de mooiste midi-SUV in mijn ogen), maar dat is smaak. Waar niet over te twisten valt, is de hoge zitpositie, het algemene comfortniveau (incl. superbe zetels), maar ook het bijhorende bootgevoel en de totale isolatie van het rijgebeuren. Echt een wagen voor mensen die niet om autorijden geven - en ik kan ze niet eens ongelijk geven. Ik zou er zelf ook wel eentje willen als tweede wagen voor A-naar-B verplaatsingen, als het budget dat zou toelaten. Maar dus nooit als enige wagen (waarmee mijn voorkeur al duidelijk is).
De GT dan, het interieur daarvan is wat meer up-to-date, maar ook minder rustgevend dan dat van de Volvo. De looks buiten zijn discutabel maar voor mij aanvaardbaar - er is duidelijk geleerd uit de ervaring met de 5 GT (te lompe looks). Echter als dit idd ook maar iets qua rijden te maken heeft met de gewone berline, is het gewoon een hele leuke wagen. Geen sportwagen, geen 5* EVO materiaal, maar een fijn ding dat je in het proces van het rijden betrekt - zonder ooit vermoeiend te worden.
Als je trouwens een automaat overweegt - wat ik indien budgetair mogelijk bij deze twee wagens steeds zou doen - dan kan je gewoon niet om de BMW heen. Die ZF vlakt de sensatie van het rijden wel wat af, maar is verder zo goed dat hij bijna een must wordt (ook proefondervindelijk vastgesteld).
Comment
-
de XC60 word toch niet meer in gent gebouwd?
Enkel nog V40 en S60...
edit: blijkbaar toch wel nog2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Er zijn er genoeg die een SUV met een dikke motor kopen, da's ook contradictorisch.
Een zeer zware en zeer on-aerodynamische wagen kopen, en dan hopen dat hij "sportief" wordt met een zware motor.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenKomaan... Eerst een SUV kiezen, en er dan een stugge vering op gaan steken.
Kan ik een Porsche 911 ook verhogen, en er een caravan aan hangen?
Of een sportuitlaat en spoilers monteren op een Prius?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenKomaan... Eerst een SUV kiezen, en er dan een stugge vering op gaan steken.
Kan ik een Porsche 911 ook verhogen, en er een caravan aan hangen?
Of een sportuitlaat en spoilers monteren op een Prius?
porsche 911 met caravan: Porsche 997 caravan 03.jpg
Comment
Comment