Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stock 530d xDrive of alpina B3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stock 530d xDrive of alpina B3

Zoals jullie al weten had ik onlangs een twijfel tss de 530 xdrive en de 535d.

Na een testrit met de B3 sta ik weer voor hetzelfde dilemma, ....

Wetende dat deze totaal verschillende wagens zijn, heeft de B3 toch mijn hart knn veroveren.

Alleen weet ik weinig over de alpina. Zijn deze betrouwbaar? Of moet ik om de haverklap naar de garage?

Ik hoor het graag van jullie

Rare vergelijkingen . Als ik mag kiezen de B3.

Comment

Ik weet het.... normaliter zouden ze niet tegen elkaar mogen staan

Comment

Ik zou zonder twijfelen de B3 kiezen. Snel, exclusief (echte liefhebberswagen), stijlvol (subjectief) en even betrouwbaar als een gewone BMW.
        "If in doubt, flat out" - Colin McRae

Comment

Hoewel ik zeer tevreden ben van mijn 530d xDrive, zou ik hier toch voor de B3 Kiezen. Dat is qua sportief rijplezier toch nog een klasse hoger. Het zal dan ook wat meer kosten, maar als het kan voor u, zou ik niet twijfelen.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ga voor de B3 - Betrouwbare underdog!
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Levertijd voor de B3..... 6 maanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                Levertijd voor de B3..... 6 maanden
                Voor een B3 wacht ik met alle plezier 6maanden.

Comment

hangt van de te rijden kilometers af.
                  Doe je er veel, sowieso de 5, comfortabeler, ruimer...
                  Is 't voor in 't weekend dan misschien de Alpina. Maar dan nog. Hoe vaak benut je het vermogen, de sportiviteit van die wagen?
                  Van de ruimte en het comfort van de 5 heb je elke rit plezier.
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik ga in uw geval voor de 5serie.. Ik volg Schussboelie..

Comment

b3 zonder twijfel
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

De B3 rijd echt wel magistraal goed. De wagen is fantastisch.
                        De 5 is ook een geweldige wagen, het zou dan onze 2de f10 worden.
                        Het zij compleet verschillende wagens, en dat maakt het zo moeilijk.
                        De te rijden km zijn ongeveer 20 a 25 per jaar.
                        En regelmatig korte ritten.
                        Eigenlijk is de benzine het meeste aangewezen.

Comment

Ik heb als vervangwagen voor het ogenblik een F30 318dA. Je merkt toch onmogelijk dat zo'n 3 een stuk minder comfortabel is dan een 5, en dan heb ik het vooral over de stilte binnenin. De 3 heeft meer last van rol- en windgeluiden. Ook heeft deze 3 standaard stoelen die bijlange zo goed niet zitten als de comfortstoelen in mijn 5.
                          Als je inderdaad steeds korte afstanden doet en slechts 25k per jaar, dan heb je geen comfortabele kilometervreter nodig a la BMW 5. Zo'n F10 B3 zou dan ook mijn keuze zijn.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Das idd een feit, al moet je de gewone f30 niet vergelijken met de b3.
                            Ze zijn idd grotendeels hetzelfde, toch zo verschillend.
                            Wat de 5 betreft, heb ik idd niet nodig. Toch kan ik genieten van deze prachtige wagen.

Onze concessie weet dat we interesse hebben in de b3, maar kan deze niet leveren.
                            Wij willen hen ook niet zomaar opgeven, steeds een goede verstandhoudig en perfecte service.

Toch weten zij ook dat het prijsverschil tussen de 2 wagens zogoed als nihil is.

Maandag krijgen we een aangepaste offerte voor de xdrive met de styling 356 velgen en m-pack.

Comment

het was zeer moeilijk maarkogel is door de kerk,
                              het is de 530d xDrive geworden.
                              zeer mooi voorstel van de garage en de goede verstandhouding hebben de doorslag gegeven.
                              Ook met oog op ski en zomervakanties was dit ook de beste beslissing

Comment

Working...
                              X