Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo RTI of Connected Touch

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo RTI of Connected Touch

Wat zouden jullie nemen bij de aankoop van een nieuwe Volvo: Het RTI navigatie systeem (Volvo Sensus) of het nieuw geïntroduceerde Connected Touch systeem (met iGo navigatie). Iemand ervaring met één of beide systemen?

Volvo Sensus naar mijn ervaring niet bepaald het state-of-the-art systeem, geen ervaring met Connected Touch

Comment

Ik zou RTI nemen.

Comment

Ik heb gisteren nogmaals een testrit gedaan met een Volvo met dit Sensus systeem en vond dat het al bij al nog meeviel, maar ik hoor hier toch veel negatieve zaken over, vandaar mijn vraag. Ik weet ook dat dit wss. niet het beste navigatiesysteem is en ook niet het meest flashy scherm, maar een wagen is meer dan alleen het GPS systeem vind ik. Bij elke auto kan je wss. wel zaken vinden die niet top zijn of die anderen beter voor elkaar hebben. Ik hoop gewoon dat Volvo geluisterd heeft naar de kritieken van de gebruikers en met de Connected Touch een betere GPS aanbieden, alleen kan ik dat zelf niet beoordelen op dit moment. Dus alle input is welkom:-)

Comment

Working...
        X