Mededeling

Collapse
No announcement yet.

budget 45000 welke bedrijfswagen kiezen met een goede binnen en kofferruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Schrap dat "goed uitgerust" maar.
    Je zit voor je het weet aan 50k, zeker als het budget gebaseerd is op catalogusprijs.
    Niet waar hoor.
    Mijn 320dA Touring kostte 2 jaar geleden 45K en dat was mét automaat, M pack, volledig leder, navi prof, trekhaak en nog nen hoop prullen.
    Je kan er nu zelfs net een 518d in krijgen.

Eender wat je kiest, voor 50K km per jaar zou ik altijd een automaat en fatsoenlijke zetels kiezen!
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Niet waar hoor.
      Mijn 320dA Touring kostte 2 jaar geleden 45K en dat was mét automaat, M pack, volledig leder, navi prof, trekhaak en nog nen hoop prullen.
      Je kan er nu zelfs net een 518d in krijgen.

Eender wat je kiest, voor 50K km per jaar zou ik altijd een automaat en fatsoenlijke zetels kiezen!

Als je nu een 320 GT deftig configureert (automaat, modern line, adaptive cruise, GPS), dan kom ik aan 51k. Weliswaar is dat catalogusprijs, dus vermoed ik dat daar nog 10% of zo van af kan.

Comment

Op een nieuwe 3GT krijg je 7% korting, niet meer, want 'ah ja meneer, het is een nieuw model hé' was het antwoord bij de dealer. Bij mij is het nu dus Volvo geworden.

Comment

Zou voor een Volvo V70 gaan. Ruim, comfortabel en grote koffer

Comment

Idd. Voor comfort moet je bij Volvo zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joweji Bekijk Berichten
              Idd. Voor comfort moet je bij Volvo zijn
              Helemaal eens, maar wat me stoort is hun automatische bak.
              Die is niet echt bij de tijd.
              En als je prestaties vergelijkt:
              De V70 met 163 pk accelereert in 10 s van 0-100 km/h, terwijl de 320 GT met 163 pk hetzelfde doet in 8s.
              Gewicht van beide auto's is hetzelfde, en de Volvo heeft nog een hoger koppel, dus kan dat alleen maar liggen aan een slechte bak.

Ik moet pas veranderen binnen een jaar, tegen dan hoop ik dat die 7% er 10 geworden zijn, of dat VOLVO een deftige automatische bak vindt (of misschien af komt met een nieuwe V70).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Zoek is op wat VAA is en vooral wie dat betaald

ik heb er zelfs geen gedacht van hoeveel die voor mij is dan :p
                lets have some more member berries

Comment

VW CC / Audi A5 Sportback

Comment

Volvo V70/S80 met een D4 of D5 motor is best goed om zoveel kms mee te doen,zowel qua comfort als qua betrouwbaarheid van de motor,want die 5-in-lijn kan heel wat kmtjes aan hoor

Een ander idee is evt de Mercedes E of Jaguar XF die ook comfortabel zijn met mss dat ietsje meer sportiviteit

Een leuk uitgeruste wagen van een kleinere klasse,bvb Honda Accord of Mazda 6 zou ik ook aan durven
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

voor de E en XF kom je er niet met dit budget. je kan anders direct de S class aanbevelen als we die 45k gaan negeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

ik heb er zelfs geen gedacht van hoeveel die voor mij is dan :p

Dat zal wel boven water komen bij de belastingsbrief... Als je een beetje wild gedaan hebt kan dat er altijd een paar duizend zijn.

Comment

hmm die E is er nu al meer dan een jaar hoor maar ik vul zelf mijn belastingen niet in :/

Comment

hmm die E is er nu al meer dan een jaar hoor maar ik vul zelf mijn belastingen niet in :/
                            Dat is het probleem net de ouderdom speelt geen rol meer.

Comment

voor de E en XF kom je er niet met dit budget. je kan anders direct de S class aanbevelen als we die 45k gaan negeren
                              Er zijn speciale edities van de XF. Was een tijd lang een 39999 EUR voor een nieuwe XF met best wat opties. XF is een stuk goedkoper dan de concurrentie iig.
                              -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                Er zijn speciale edities van de XF. Was een tijd lang een 39999 EUR voor een nieuwe XF met best wat opties. XF is een stuk goedkoper dan de concurrentie iig.
                                oh dan mag die XF zeker in de lijst. super wagen!

Comment

Volvo XC60 D4 4x4 automaat summum stockwagen voor 45.425 €; die laatste 400 kunnen er wel afgeknepen worden denk ik...

Comment

Audi A6 all the way. Dat zijn zo'n luxe wagens geworden, niet normaal. Voor 50k per jaar te doen is dat ideaal, een 320d met M-pack is beenhard vergeleken met een A6.

Een volvo zou ik al helemaal niet kopen wegens claustrofobisch vanbinnen.
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Audi A5 Sportback?
                                      Rijdt nog eens behoorlijk leuk ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                        Klopt, zie: http://www.jaguar.com/be/nl/about_ja..._special_offer.
                                        Je hebt voor € 45.000 zeker een XF 2.2d Sedan met automaat, metaalkleur, GPS, Xenon, leder en nog wat prullen. Eventueel nog een paar extra opties, bijvoorbeeld een mooie 18-duimsvelg, als je rekening houdt met de korting. Als je een keer iets anders wilt dan de Duitsers en bovendien comfortabel wilt reizen, zou ik 'm toch eens overwegen.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Is die 45.000 incl. BTW en incl. korting ?
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X