Mededeling

Collapse
No announcement yet.

budget 45000 welke bedrijfswagen kiezen met een goede binnen en kofferruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Je hebt zelfs nog geld over om een keer op vakantie te gaan met het gezin

inclusief fabrieksgarantie = 3 jaar bij Jaguar

Zelfs een Sportbrake is nog binnen budget

2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
      Audi A5 Sportback?
      Rijdt nog eens behoorlijk leuk ook
      Voor het leuke rijgedrag zou ik toch een BMW 3 verkiezen, de Lexus IS300h of zelfs de Mazda 6 (al stoort die hoge rijhouding me wel). Los daarvan is de A5 Sportback wel een prima keuze, maar qua rijgedrag zijn er toch betere alternatieven.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
        Voor het leuke rijgedrag zou ik toch een BMW 3 verkiezen, de Lexus IS300h of zelfs de Mazda 6 (al stoort die hoge rijhouding me wel). Los daarvan is de A5 Sportback wel een prima keuze, maar qua rijgedrag zijn er toch betere alternatieven.
        Combinatie comfort en rijgedrag, daar ging het mij over .. BMW 3 is redelijk wat harder afgeveerd (al is het naar verluid al een heel pak beter dan de vorige generaties). Lexus kan ik niet over oordelen, geen persoonlijke ervaring mee...

Comment

BMW 3 blijft toch vooral DE auto voor badge geilers, voor mensen die niet onmiddelijk klaar komen van een BMW logo springt die wagen niet boven de rest uit.
          ik zou voor de XF gaan
          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            BMW 3 blijft toch vooral DE auto voor badge geilers, voor mensen die niet onmiddelijk klaar komen van een BMW logo springt die wagen niet boven de rest uit.
            ik zou voor de XF gaan
            Ik vind een jagggg geiler.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Ik vind een jagggg geiler.
              true that!

Comment

BMW 3 GT kan leuk zijn als je wat meer plaats wil.

Weet je zeker dat je een aankoopbudget hebt van 45k, en niet een maandbudget van xx€
                En is dat dan inclusief BTW, of EX?

Meestal worden leasingbudgetten bepaald op maandelijkse leaseprijs, en dan vallen Jags vrij snel weg onwille van de slechte inruilwaarde. (en daarom zie je er zo weinig)
                Maar als het kan, waarom niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                  Combinatie comfort en rijgedrag, daar ging het mij over .. BMW 3 is redelijk wat harder afgeveerd (al is het naar verluid al een heel pak beter dan de vorige generaties). Lexus kan ik niet over oordelen, geen persoonlijke ervaring mee...
                  Ik vond dat nog best meevallen bij de E92, al hangt het natuurlijk heel sterk af van welke velgen en bandenmaat je eronder monteert.

ik zou voor de XF gaan
                  Pas op, ik heb zelf bewust besloten om niet voor een volgende BMW 3 te gaan, maar er zijn ook wel voordelen aan verbonden qua wegligging, rijgedrag en vooral stuurgedrag. Ook al is dat stuurgedrag er precies op achteruit gegaan met de nieuwe generatie, dat heb ik toch in verschillende vergelijkende tests gelezen (een algemeen nadeel van dergelijke "fly-by-wire" sturing?) en zou de Lexus blijkbaar er bovenuit steken.
                  Qua prestaties en verbruik steekt een BMW wel met kop en schouders uit boven een gelijkwaardige Jag.
                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

ik beweer niet dat BMW slecht is he, de meeste wagens zijn zeer goed maar in tegenstelling tot vroeger steken ze niet meer zo met kop en schouders boven de rest uit.
                    de XF vind ik ook een trap hoger dan de 3 op vlak van interieur en comfort. wel jammer dat BMW zo gehyped word

Comment

Wist ook niet dat die XF'en zo goed meevielen in prijs (t is te zeggen dat de kortingen zo hoog zijn...)
                      Je moet al goed zot zijn (of idd. een pure badge-buyer) om een 3-serie te verkiezen boven dit...
                      2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                        Je moet al goed zot zijn (of idd. een pure badge-buyer) om een 3-serie te verkiezen boven dit...
                        Inderdaad.
                        Als je alleen naar de aankoopprijs moet kijken van uwe patron zou ik ook nooit een 3 boven de XF kiezen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Inderdaad.
                          Als je alleen naar de aankoopprijs moet kijken van uwe patron zou ik ook nooit een 3 boven de XF kiezen.
                          Maar er zit wel een groot verschil tussen een XF en een 3; de XF is qua aankoopprijs, gelijkwaardige motor en opties eerder vergelijkbaar met een 5-reeks. Qua leasing komt de 5-reeks zelfs beduidend goedkoper uit.
                          Het ligt inderdaad aan de kortingen op powercars, ik zie daar bv. een BMW 520 met een reeks opties voor € 32000

Comment

Maar er zit wel een groot verschil tussen een XF en een 3; de XF is qua aankoopprijs, gelijkwaardige motor en opties eerder vergelijkbaar met een 5-reeks. Qua leasing komt de 5-reeks zelfs beduidend goedkoper uit.
                            Het ligt inderdaad aan de kortingen op powercars, ik zie daar bv. een BMW 520 met een reeks opties voor € 32000
                            Niet echt, een XF is meer 3 reeks concurrent als je naar de prijs kijkt. Daarbuiten is het natuurlijk een wagen op 5/a6/e niveau. Maar een XF met gelijkwaardige opties kan al snel 10k schelen op AP tov een 5.
                            -

Comment

Het zit er dik in dat je de Jaguar niet eens geleasd krijgt zoals dat eveneens vaak het geval is met een Subaru.
                              Voor de 3-reeks vang je immers nog de hoofdprijs na afschrijving en de Jaguar kan je in het beste geval nog ruilen met een paar nieuwe sportschoenen...
                              Dat weten die leasemaatschappijen beter dan wie ook.

Het is niet altijd : Deze kost maar zoveel en die kost zoveel... Je moet de hele rit uitzitten en dan het plaatje bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                Het zit er dik in dat je de Jaguar niet eens geleasd krijgt zoals dat eveneens vaak het geval is met een Subaru.
                                Voor de 3-reeks vang je immers nog de hoofdprijs na afschrijving en de Jaguar kan je in het beste geval nog ruilen met een paar nieuwe sportschoenen...
                                Dat weten die leasemaatschappijen beter dan wie ook.

Het is niet altijd : Deze kost maar zoveel en die kost zoveel... Je moet de hele rit uitzitten en dan het plaatje bekijken.
                                Wat de meesten vergeten is dat Japanse wagens niet altijd geleased mogen worden omdat ze een slechte herverkoop waarde hebben.

Comment

een jag heeft toch een deftige herverkoopwaarde?

Comment

een jag heeft toch een deftige herverkoopwaarde?
                                    Bij mijn weten wordt dat per kilo verkocht op de tweedehandsmarkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                      Bij mijn weten wordt dat per kilo verkocht op de tweedehandsmarkt.
                                      welja een kleine 2000 kilo aan 10 euro/kg is al 20 000 euro

Comment

Het ligt inderdaad aan de kortingen op powercars,
                                        Het ligt niet zozeer aan Powercars want bijvoorbeeld AMB Gent heeft er ook een aantal staan. Feit is gewoon dat parallelimport voor Jaguar en Land Rover erg interessant is want die merken worden door de Belgische dealers feitelijk veel te duur verkocht (in vgl. met andere landen).
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Wat de meesten vergeten is dat Japanse wagens niet altijd geleased mogen worden omdat ze een slechte herverkoop waarde hebben.
                                          Tegenwoordig zijn het minder de merken maar vooral de co2-uitstoot waar naar gekeken wordt. Subaru scoort daar idd. erg slecht maar bijvoorbeeld Lexus is in het hogere leasesegment toch aan een opmars bezig. Met een Jag 2.2d zit het ook wel snor.
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X