Mededeling

Collapse
No announcement yet.

budget 45000 welke bedrijfswagen kiezen met een goede binnen en kofferruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Het ligt niet zozeer aan Powercars want bijvoorbeeld AMB Gent heeft er ook een aantal staan. Feit is gewoon dat parallelimport voor Jaguar en Land Rover erg interessant is want die merken worden door de Belgische dealers feitelijk veel te duur verkocht (in vgl. met andere landen).
    De XF Sportbrake was bij de dealer in ieder geval duurder dan mijn BMW GT.
    Had ik toen geweten van die parallel import reed ik nu misschien met een Jag.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik las hierboven e.e.a. over de automaat van de V70, maar TS heeft het helemaal niet over automaat of acceleratie, maar wel over binnen- en kofferruimte.
      Op dat vlak is een 3-reeks, A4, enz. absoluut niet te vergelijken met een V70 (of iets van die grootte, bv. C5, Mondeo, of XF)... Geen idee hoe men erbij komt zo'n modellen voor te stellen als men naar "ruimte" vraagt.
      (Ik moet trouwens ook zeggen dat ik van de Volvo-automaat aangenaam verrast ben, ook al had ik er niet altijd positieve reacties op gezien.)
      Last edited by K2; 14/07/2013, 19:40.

Comment

Recente Volvo wellicht ?
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

En is er al een keuze gemaakt?

Wat is het geworden?

Comment

Working...
          X