Mijn lease loopt binnen enkele maanden af en ik 'moet' dus een nieuwe wagen kiezen. Mijn budget is gevoelig verhoogd, dus de wagens mogen iets duurder zijn (+-42000).
Ik heb liever iets meer luxe, gadgets en comfort aan de binnenkant dan blingbling aan de buitenkant. Ik zit ook meestal alleen in de auto
Dus de (ietwat uiteenlopende opties) die binnen het budget passen dusver:
Audi A3 Sportback 2.0 TDI 150 DSG
Nu hoop ik niet dat iedereen BMW begint te scanderen?
Ik heb liever iets meer luxe, gadgets en comfort aan de binnenkant dan blingbling aan de buitenkant. Ik zit ook meestal alleen in de auto
Dus de (ietwat uiteenlopende opties) die binnen het budget passen dusver:
Audi A3 Sportback 2.0 TDI 150 DSG
- Testrit viel heel goed mee, nieuwe tdi motor duidelijk een stap vooruit, heel stil en soepel.
- Interieur vind ik top van design en afwerking
- Kan bijna alle mogelijk opties aanvinken: full LED lampen, B&O geluidsinstallatie, lederen zetels, lane assist, adaptive cruise control, lederen zetels, keyless access,...
- Krenterig bij de korting en acties (duidelijk minder als bmw)
- Past in het budget met exclusive pack, business pack, lederen zetels en hifi installatie.
- Testrit viel goed mee, motor maakte iets meer lawaai en auto voelde iets trager aan dan de A3. Dashboard zelf vind ik iets minder: depressief zwart all around.
- Past in het budget maar dan met comfort plus pack ipv exclusive en sensatec zetels ipv lederen zetels
- Geen testrit gedaan dus ik weet niet of het de moeite is om lederen zetes en xenons op te offeren voor 30pk meer
Nu hoop ik niet dat iedereen BMW begint te scanderen?
Comment