Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Berline of Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik denk dat dit een stijlvolle BMW wordt
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mooi voertuig die enkel qua ruimte en comfort onder doet voor de Superb. Het zal wel even wennen zijn om qua ruimte een klasse lager te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
        Het is een havana touring geworden met panoramisch dak geblindeerde ruiten en pdc voor. Testrit was heel goed meegevallen een hele verademing ivm men superb ligt zalig op de baan en trekt niet super maar wel voldoende op.

bedankt voor het meedenken nu spannen afwachten tot september :-)

ps ivm de kleuren twijfelden we nog met mineralgrau dat er ook sportief uitzag maar toch maar havana genomen. Benieuwd hoe hij er in het echt zal uitzien!
        Knap! Juist spijtig dat er geen zwarte dakhemelbekleding is! Voor de rest een knappe wagen, proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Mooi voertuig die enkel qua ruimte en comfort onder doet voor de Superb. Het zal wel even wennen zijn om qua ruimte een klasse lager te gaan.
          haha dus als je uit een bus of trein komt heb jij altijd dat gevoel?
          lets have some more member berries

Comment

Bedankt!

Het is inderdaad een stuk minder ruim, zal zeker wennen zijn. Geen slecht woord over de Superb, hij heeft mij op veel vlakken verrast, zeer goed afgewerkt en standaard héél veel opties. Belachelijk veel beenruimte ook, als mijn nichtjes van 5 en 8 op de achterbank zitten kunnen ze hun benen uitstrekken zonder de zetel ervoor te raken :-) Koffer is ook gigantisch, kan er serieus wat boodschappen in kwijt wat toch wel handig is, met ook van die standaard 'rails' om alles vast te zetten etc.

Ben met de Superb naar Spanje gereden, zalige wagen, lekker ruim om in te slapen en prima airco etc. Niets rammelt ook, veel handige opbergruimte en degelijke materialen overal in de wagen.

Dit gezegd zijnde, kwa comfort vind ik de BMW beter, nog betere zetels, betere geluidsisolatie, betere ophanging en rolt ook veel minder in de bochten. Kwa rijplezier is het toch ook iets anders, trok een stukje beter op maar vooral meer weggevoel dan met de superb, waar ik mij soms een scheepvaarder voelde ipv bestuurder.

De skoda ziet er niet lelijk uit, maar de BMW vind ik persoonlijk een stuk knapper en jonger, zowel vanbinnen als vanbuiten en rijdt zalig. Ik zal de superb wel missen tijdens de boodschappen en als ik m'n nichtjes meeneem, maar on the whole kijk ik toch zeker uit naar de BMW :-)

PS mocht ik een superb mogen nemen met sportophanging, 4X4 163 PK full option met open dak dan zou ik wel nog serieus twijfelen :-)

Comment

Een superb zou ik nooit kopen. veel bang for buck of niet. Dat is toch zo een lelijke bompa kar.

Comment

Working...
              X