Hallo,
De focus wordt binnenkort 7jaar en heeft nu 150000km.
Al een tijdje spookt de nieuwe Leon FR door men gedachten.
Daarom vandaag eens prijs gaan laten maken.
De leon die ik samen gesteld heb betreft een rode FR met optionele 18" velgen, Full led, GPS, alcantara zetels, 5deurs, parkeersensoren voor en achter, ....
Ik heb hem laten samenstellen in 2 liter diesel met 150 pk.
MAAR
in oktober kan ik in men nieuwbouw intrekken waardoor ik dagelijks nog 22km dien te rijden van en naar het werk.
Vrienden en familie wonen allemaal in een straal van 6km.
daarom kwam ineens de 1.4 benzine met 122pk in me op.
Heb nog nooit zelf een benzine wagen gehad en weet dus niet goed hoe dit zal zijn (rij graag met benzine wagens maar kan de running costs van een benzine niet inschatten).
Wat zouden jullie doen?
Vorige week heeft men nonkel zijn Octavia (nieuw model) geleverd gekregen (xenon, GPS, lederen interieur, 17", ...) en was daar eigenlijk ook van onder de indruk ...
Daarom even jullie raad gevraagd of misschien komen jullie met nog andere voorstellen?
Voorwaarden: 5d, xenon, GPS, parkeersensoren voor + achter, goed uiterlijk en innerlijk, ...
Max 30.000euro (sta er alleen voor)
shoot!
De focus wordt binnenkort 7jaar en heeft nu 150000km.
Al een tijdje spookt de nieuwe Leon FR door men gedachten.
Daarom vandaag eens prijs gaan laten maken.
De leon die ik samen gesteld heb betreft een rode FR met optionele 18" velgen, Full led, GPS, alcantara zetels, 5deurs, parkeersensoren voor en achter, ....
Ik heb hem laten samenstellen in 2 liter diesel met 150 pk.
MAAR
in oktober kan ik in men nieuwbouw intrekken waardoor ik dagelijks nog 22km dien te rijden van en naar het werk.
Vrienden en familie wonen allemaal in een straal van 6km.
daarom kwam ineens de 1.4 benzine met 122pk in me op.
Heb nog nooit zelf een benzine wagen gehad en weet dus niet goed hoe dit zal zijn (rij graag met benzine wagens maar kan de running costs van een benzine niet inschatten).
Wat zouden jullie doen?
Vorige week heeft men nonkel zijn Octavia (nieuw model) geleverd gekregen (xenon, GPS, lederen interieur, 17", ...) en was daar eigenlijk ook van onder de indruk ...
Daarom even jullie raad gevraagd of misschien komen jullie met nog andere voorstellen?
Voorwaarden: 5d, xenon, GPS, parkeersensoren voor + achter, goed uiterlijk en innerlijk, ...
Max 30.000euro (sta er alleen voor)
shoot!
Comment