Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon FR vs....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seat Leon FR vs....

Hallo,

De focus wordt binnenkort 7jaar en heeft nu 150000km.
    Al een tijdje spookt de nieuwe Leon FR door men gedachten.
    Daarom vandaag eens prijs gaan laten maken.

De leon die ik samen gesteld heb betreft een rode FR met optionele 18" velgen, Full led, GPS, alcantara zetels, 5deurs, parkeersensoren voor en achter, ....

Ik heb hem laten samenstellen in 2 liter diesel met 150 pk.
    MAAR
    in oktober kan ik in men nieuwbouw intrekken waardoor ik dagelijks nog 22km dien te rijden van en naar het werk.
    Vrienden en familie wonen allemaal in een straal van 6km.
    daarom kwam ineens de 1.4 benzine met 122pk in me op.

Heb nog nooit zelf een benzine wagen gehad en weet dus niet goed hoe dit zal zijn (rij graag met benzine wagens maar kan de running costs van een benzine niet inschatten).

Wat zouden jullie doen?

Vorige week heeft men nonkel zijn Octavia (nieuw model) geleverd gekregen (xenon, GPS, lederen interieur, 17", ...) en was daar eigenlijk ook van onder de indruk ...

Daarom even jullie raad gevraagd of misschien komen jullie met nog andere voorstellen?

Voorwaarden: 5d, xenon, GPS, parkeersensoren voor + achter, goed uiterlijk en innerlijk, ...
    Max 30.000euro (sta er alleen voor)

shoot!
    BMW 118D E87 M-pack

Ik weet niet u budget maar skoda octavia RS?

Edit: niet ver genoeg gelezen. Mss een occasie RS dan? Maar een normale is ook al chic. Maar zou toch voor de leon gaan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Giulietta 1.4 TB Multiair 170?
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Moet jouw rekening niet maken, maar ik zou niet voor een nieuwe gaan. Er zijn nog enkele Skoda Superbs stockmodellen... <30 000.

Comment

Met mooi setje velgen onder?
          http://nl.autoscout24.be/Details.asp...61&asrc=st%7Cs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
            Voorwaarden: 5d, xenon, GPS, parkeersensoren voor + achter, goed uiterlijk en innerlijk, ...
            Max 30.000euro (sta er alleen voor)

shoot!
            mazda 6?
            opel insignia?
            lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
              Ik weet niet u budget maar skoda octavia RS?

Edit: niet ver genoeg gelezen. Mss een occasie RS dan? Maar een normale is ook al chic. Maar zou toch voor de leon gaan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
              Vind ik heel knap maar is 170pk en dan zal ik toch eens moeten zien wat de verzekering gaat zeggen zé, wel nog nooit ongeval gehad ofzo ma toch
              Maar is inderdaad een optie
              BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                Giulietta 1.4 TB Multiair 170?
                Kben niet voor italiaanse wagen en in tegenstelling tot waar ander dit een mooie auto vinden heb ik die mening niet...
                BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Moet jouw rekening niet maken, maar ik zou niet voor een nieuwe gaan. Er zijn nog enkele Skoda Superbs stockmodellen... <30 000.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  mazda 6?
                  opel insignia?
                  Waarom niet nieuw? De nieuwe FR wordt geleverd met 5jaar garantie? mooi meegenomen toch? Spijtig dat trekhaak niet gaat op FR :s

Skoda superb, mazda 6 en Insignia spreken mij ook allen aan maar ben alleen dus is die wagen wat te groot (heb dat niet nodig).
                  BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                    Knap maar hier mist dan weer een M-pack op om hem af te maken.
                    Blijkbaar kiezen de meeste die al gereageerd hebben voor benzine?
                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

Voor dat traject zou ik sowieso voor benzine gaan. Bij die 118i, M-pack op laten plaatsen? Denk dat je dan nog onder je budget blijft. En 170 pk, fun ga je wel genoeg hebben
                      Wel spijtig van de 5d, anders misschien een 320i Coupé

Of als je daar voor bent, een Honda Civic? Dan hou je zelfs nog een pak over van je budget, en zit je goed qua betrouwbaarheid.
                      Last edited by ; 16/07/2013, 23:51.

Comment

Ford Fiesta ST of Renault Clio RS.

Comment

Ga voor een jonge occasie. Het bedrag wat je daarmee uitspaart is groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Ga voor een jonge occasie. Het bedrag wat je daarmee uitspaart is groot.
                            Ben ik het volledig mee eens. Toen ik m'n huidige wagen kocht, vroeg ik de verkoper wat de nieuwprijs ongeveer was uit curiositeit, en ik viel achterover hoe snel die waarde daalt.

Comment

jonge 2de hands C of E bij NNC?

Comment

Mijne Focus ST?

5 deur > check !
                                xenon > jammer, zit er niet op
                                GPS > check !
                                parkeersensoren voor + achter > Achter wel, voor niet
                                goed uiterlijk en innerlijk > vind ik persoonlijk van wel, mar ieder zijn smaak

Max 30.000eur > 24.000 euro , 520 euro BIV, 396 euro taks ... Dus nog 5000 euro voor jezelf.

http://www.autoforum.be/showthread.p...-Focus-ST-2013

Gr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  jonge 2de hands C of E bij NNC?
                                  Zijn de meeste wagens bij NNC hier niet wat overprijsd?

(In vergelijking met bijvoorbeeld de Junge Sterne bij de Duitse MB dealers dan)

Comment

ik heb laatst eens gepraat met een NNC dealer en je kon al een C250 coupe van 2012 met 14k km en nieuwprijs 62k kopen voor 37k dus kvind dat toch al mooie deals
                                    ik zou rekenen op gemiddeld de nieuwprijs - 22k

Comment

die van NNC zijn meestal demowagens of firmawagens van mercedes zelf, dus er zal niet altijd proper naar gekeken zijn geweest qua warm rijden en onderhoud.

Ik heb met de Leon FR gereden. Ziet er goed uit, zowel van binnen als van buiten, super audio ook. 1.4 122 was wel wat nipt imo komende van +- een 145pk TDI, het verbruik stond ermee op 8ltr toen ik er mee reed.

Stuurt wel prettig en redelijk comfortabel, zeker tegenover het vorige model dat ik had.

Waarbij je op een kasseibaan met de mijne max 50 kon rijden voor je eruit werd gegooid, kan je met de deze er vlotjes tegen 80-90 over. Kan voor de ene persoon een voordeel zijn en voor de andere mss een nadeel.
                                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        die van NNC zijn meestal demowagens of firmawagens van mercedes zelf, dus er zal niet altijd proper naar gekeken zijn geweest qua warm rijden en onderhoud.
                                        je hebt op zen minst 1 jaar garantie en het zijn meestal directiewagens dus in veel betere staat dan een gewone leasing

Comment

Working...
                                        X