Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon FR vs....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een nieuwe megane rs heb je voor dat budget ook.
    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
      Een nieuwe megane rs heb je voor dat budget ook.
      Dan liever een golf GTI ofzo, maja die verzekering eh +170pk zit er niet in (zeker niet voor max 22km op een dag)
      BMW 118D E87 M-pack

Comment

En heb je al een idee naar wat je eerder zou gaan?

Comment

Ik zou toch maar een goedkopere auto kopen of gewoon met je huidige blijven rijden. Een auto van 6 jaar kan toch niet versleten zijn? Je staat aan het begin van een huis af te leggen en dan nog eens een auto van 30.000 euro erbij: ofwel verdien je stukken van mensen (of ik veel te weinig ) maar je zou de eerste niet zijn die zwarte sneeuw gaat zien en de boel mag verkopen.
          Last edited by ; 22/07/2013, 10:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
            Ik zou toch maar een goedkopere auto kopen of gewoon met je huidige blijven rijden. Een auto van 6 jaar kan toch niet versleten zijn? Je staat aan het begin van een huis helemaal alleen af te leggen en dan nog eens een auto van 30.000 euro erbij: ofwel verdien je stukken van mensen (of ik veel te weinig) maar je zou de eerste niet zijn die zwarte sneeuw gaat zien en de boel mag verkopen.
            De TS beweert ook niet dat z'n huidige wagen versleten is, hij wil gewoon eens iets nieuw. Keuze van het verstand zou natuurlijk zijn om te blijven verder rijden met de wagen, maar de helft hier luistert niet naar z'n verstand Autoliefhebbers voor iets natuurlijk.
            Aangezien de TS een budget van €30.000 opgeeft, én voor een nieuwbouw staat, zal het financiële aspect geen probleem zijn natuurlijk (waar wij ons in principe ook niet mee moeten moeien).
            Goedkopere wagen kan altijd, maar als iedereen zo zou denken dan zou iedereen met een Dacia rondrijden.
            Alleszins, niet slecht bedoelt naar jou toe hé, deze comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
              Ik zou toch maar een goedkopere auto kopen of gewoon met je huidige blijven rijden. Een auto van 6 jaar kan toch niet versleten zijn? Je staat aan het begin van een huis af te leggen en dan nog eens een auto van 30.000 euro erbij: ofwel verdien je stukken van mensen (of ik veel te weinig ) maar je zou de eerste niet zijn die zwarte sneeuw gaat zien en de boel mag verkopen.
              Verdien zeker geen stukken van mensen, zie gewoon wat ik ermee doe.
              Heb nu ook al een tijdje een huis alleen weet dus men rekening wel te maken hieromtrent. Heb kunnen speculeren met de verkoop van mijn huis en de nieuwbouw.
              Hij is inderdaad nog niet versleten en rij er nog heel graag mee zelf.

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
              En heb je al een idee naar wat je eerder zou gaan?
              Jep:
              Alle voordelen en nadelen eens tegen elkaar afgewogen, mede met het gedacht wat de waarde zou zijn van de focus momenteel enz...
              Daarom besloten de huidige te houden. Ga nog even afwachten, de waarde dat ik nu van de focus krijg of pakweg binnen 3jaar zal niet zo groot zijn als 3jaar geleden en nu. Eigenlijk kan ik niet goedkoper rijden als nu. Zal dus nog wat doorsparen.
              Besluit is wel genomen dat het een benzine wordt en dat ik in Duitsland ga gaan shoppen.
              BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                Jep:
                Alle voordelen en nadelen eens tegen elkaar afgewogen, mede met het gedacht wat de waarde zou zijn van de focus momenteel enz...
                Daarom besloten de huidige te houden. Ga nog even afwachten, de waarde dat ik nu van de focus krijg of pakweg binnen 3jaar zal niet zo groot zijn als 3jaar geleden en nu. Eigenlijk kan ik niet goedkoper rijden als nu. Zal dus nog wat doorsparen.
                Besluit is wel genomen dat het een benzine wordt en dat ik in Duitsland ga gaan shoppen.
                Ooouuh En ik stiekem hopen om een F20 te mogen verwelkomen.
                En daar gaat de geloofwaardigheid van m'n bovenstaande quote, dat de helft z'n verstand hier niet gebruikt
                Ochja, kan je nog wat doorsparen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                  Ooouuh En ik stiekem hopen om een F20 te mogen verwelkomen.
                  En daar gaat de geloofwaardigheid van m'n bovenstaande quote, dat de helft z'n verstand hier niet gebruikt
                  Ochja, kan je nog wat doorsparen
                  Ja tzou tussen de FR (nog altijd op de 1e plaats) en de BMW gegaan zijn (wel een 116i).
                  Ga zoiezo met het autosalon eens prijs laten maken van beide en dan is kijken in duitsland naar beide. Mss tegen volgende zomer al...
                  Heb me voorgenomen als de focus grote kosten begint te krijgen dat ik hem wegdoe, dat staat vast.
                  De Focus rijdt nog zoals een zonnetje en heeft buiten onderhoud en tanken nog niets gekost, nog nooit kosten aan gehad. Momenteel kan ik dus niet goedkoper rijden eh + pak geld uitgespaard door geen nieuwe te kopen. Had de focus max 4jaar geweest had ik het wel gedaan, maar de waarde dat ik van de focus momenteel krijg is gewoon te weinig om deze in een goede deal te kunnen betrekken.
                  BMW 118D E87 M-pack

Comment

Working...
                  X