Hmm ja Waarom vraag je dat?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke compacte MPV met derde zetelrij?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenVW TOURAN NIEUW ?
Pack business, gps, 7Plaatsen, 1.6crtdi 6v voor 25d btw is bij mij zeker haalbaar.
Of een VW caddy maxi 7pl (megaveel plaats) is zeker te doen voor dat budget, die kan hij rijkelijk goed uitgerust bestellen..
Ik heb hier een stock staan 7pl DSG 1.6 zwart, afneembare trekhaak en nog paar andere prullen voor kleine 20d+ BTW
Vandaar dat die Caddy Maxi wel mijn aandacht heeft getrokken. Alvast bedankt voor dit voorstel. Dit is echt wel een ruime wagen. Ok, het heeft niet dezelfde 'chique' uitstraling als een moderne MPV, maar qua binnenruimte kan je echt geen betere wagen hebben. Mijn bediende rijdt nu privé met een Polo 1.4tdi, dus hij is wel VW-minded. Hij zal uiteindelijk moeten beslissen of hij met zo'n 'veredelde' camionette wil rijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTouran, Scenic, C-Max,... ze hebben allemaal hetzelfde probleem: De derde zetelrij blijft krap, en er blijft ook zeer weinig koffer over.
Vandaar dat die Caddy Maxi wel mijn aandacht heeft getrokken. Alvast bedankt voor dit voorstel. Dit is echt wel een ruime wagen. Ok, het heeft niet dezelfde 'chique' uitstraling als een moderne MPV, maar qua binnenruimte kan je echt geen betere wagen hebben. Mijn bediende rijdt nu privé met een Polo 1.4tdi, dus hij is wel VW-minded. Hij zal uiteindelijk moeten beslissen of hij met zo'n 'veredelde' camionette wil rijden.
Comment
-
Pack business, gps, 7Plaatsen, 1.6crtdi 6v voor 25d btw is bij mij zeker haalbaar.
Of een VW caddy maxi 7pl (megaveel plaats) is zeker te doen voor dat budget, die kan hij rijkelijk goed uitgerust bestellen..
Ik heb hier een stock staan 7pl DSG 1.6 zwart, afneembare trekhaak en nog paar andere prullen voor kleine 20d+ BTWOorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTouran, Scenic, C-Max,... ze hebben allemaal hetzelfde probleem: De derde zetelrij blijft krap, en er blijft ook zeer weinig koffer over.
Vandaar dat die Caddy Maxi wel mijn aandacht heeft getrokken. Alvast bedankt voor dit voorstel. Dit is echt wel een ruime wagen. Ok, het heeft niet dezelfde 'chique' uitstraling als een moderne MPV, maar qua binnenruimte kan je echt geen betere wagen hebben. Mijn bediende rijdt nu privé met een Polo 1.4tdi, dus hij is wel VW-minded. Hij zal uiteindelijk moeten beslissen of hij met zo'n 'veredelde' camionette wil rijden.Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenIs echt een goede wagen, beste wat ik hem eens kan aanraden is een testrit. Dark&Cool uitrustingspakketje is leuk, DSG op 1.6 met 7v is top!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk denk dat je een koper hebt!!! (zal misschien een beetje ver uit de buurt zijn, maar feitelijk speelt dat weinig rol, niet)?
Het betreft een stockwagen die ik goedkoper aangekocht heb dus waar de prijs uiteraard wat goedkoper zit
Anders zal u lokale dealer u ook wel met veel plezier verder helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenUiteindelijk is garantie overal geldig , maar indien gedetailleerde offerte gewenst. Pm maar
Het betreft een stockwagen die ik goedkoper aangekocht heb dus waar de prijs uiteraard wat goedkoper zit
Anders zal u lokale dealer u ook wel met veel plezier verder helpen.
Wij zijn voorlopig nog gesteld met onze voertuigen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTouran, Scenic, C-Max,... ze hebben allemaal hetzelfde probleem: De derde zetelrij blijft krap, en er blijft ook zeer weinig koffer over.
Vandaar dat die Caddy Maxi wel mijn aandacht heeft getrokken. Alvast bedankt voor dit voorstel. Dit is echt wel een ruime wagen. Ok, het heeft niet dezelfde 'chique' uitstraling als een moderne MPV, maar qua binnenruimte kan je echt geen betere wagen hebben. Mijn bediende rijdt nu privé met een Polo 1.4tdi, dus hij is wel VW-minded. Hij zal uiteindelijk moeten beslissen of hij met zo'n 'veredelde' camionette wil rijden.
Comment
-
een Kia Carens was ook een optie geweest. Ik heb deze week eentje in gebruik, het ziet er allemaal wel goed uit qua afwerking.
Comment
-
Ik heb hier een stock staan 7pl DSG 1.6 zwart, afneembare trekhaak en nog paar andere prullen voor kleine 20d+ BTW
Aan topicstarter; Na 2500km-tjes kan ik zeggen... Het is een veredelde cammionette, maar dan wel 1 goed genoeg voorzien om een vader van 4kids tevreden te houden... Grote koffer/ echte zitplaatsen op laatste rij/ voldoende comfortitems/ meer dan voldoende rijprestaties (DSG)/ en tot hiertoe een leuk verbruik van 6.3 a 6.4l/ 100km... Nadeel: wegligging, want het is niet alles die ze van de Touran hebben overgenomen (al zeker niet het onderstel)... Je went hier wel aan. Zeker z'n geld waard
Comment
-
Toch een beetje raar: je bediende wil voor 25.000 € iets waar je makkelijk vier kinderen in krijgt en dat nog goed rijdt ook. Redelijk utopisch, lijkt mij. Ik mag er ook niet aan denken dat ik met een "camionette" zou moeten rondbollen, maar als je vier kinderen hebt en met een beperkt budget zit, kan je toch niet anders. En, oh ja, het moet nog een beetje premium zijn ook ...
Comment
-
Dat gaat vergelijkbaar zijn volgens mij, maar die achterste bank gaat niet populair zijn... Qua (zit)plaats zit je dan zeker beter bij de Caddy Maxi...
Maar nog een paar modelletjes die te overwegen zijn: -Renault Grand Kangoo, -Fiat/Opel Dublo () en Combo in lange uitvoering en ik dacht tegen 2014 dat de Ford Transit connect ook met een 5 en 7(langere) zits minibus komen... Zullen allemaal wel in de zelfde prijskategorie vallen met min of meer dezelfde rij-eigenschappen...
Comment
-
Mijn bediende ging vandaag informeren bij een VW dealer. Hij geeft toch de voorkeur aan een Touran, hoewel een Caddy Max ruimer is en meer uitrusting/opties heeft voor hetzelfde budget. Hij verkiest dus imago boven het functionele. In dat geval ga ik 'm toch richting de Grand C-Max duwen, omdat ik de eigenaar van de Ford-garage zakelijk en persoonlijk ken. Ook heeft 'm dan voor het budget van 25k euro een rijkelijk uitgeruste C-Max (Titanium met leder, navi, panoramisch dak, trekhaak,...) terwijl de Touran een kale trendline is.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn bediende ging vandaag informeren bij een VW dealer. Hij geeft toch de voorkeur aan een Touran, hoewel een Caddy Max ruimer is en meer uitrusting/opties heeft voor hetzelfde budget. Hij verkiest dus imago boven het functionele. In dat geval ga ik 'm toch richting de Grand C-Max duwen, omdat ik de eigenaar van de Ford-garage zakelijk en persoonlijk ken. Ook heeft 'm dan voor het budget van 25k euro een rijkelijk uitgeruste C-Max (Titanium met leder, navi, panoramisch dak, trekhaak,...) terwijl de Touran een kale trendline is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn bediende ging vandaag informeren bij een VW dealer. Hij geeft toch de voorkeur aan een Touran, hoewel een Caddy Max ruimer is en meer uitrusting/opties heeft voor hetzelfde budget. Hij verkiest dus imago boven het functionele. In dat geval ga ik 'm toch richting de Grand C-Max duwen, omdat ik de eigenaar van de Ford-garage zakelijk en persoonlijk ken. Ook heeft 'm dan voor het budget van 25k euro een rijkelijk uitgeruste C-Max (Titanium met leder, navi, panoramisch dak, trekhaak,...) terwijl de Touran een kale trendline is.
VW is in vergelijking met de concurrentie meestal de duurdere/ minder uitgeruste, maar na een paar jaar is hij dan weer wat meer waard in de verkoop... allez, anders gezegd, de mensen willen er wat meer voor betalen voor de VW-badge voor dat ik er hier enkelen op mijn nek krijg...
Met de Grand C-Max zal hij zich ook wel koest kunnen houden en volgens mij heeft deze in deze klasse toch ook de betere wegligging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenBij ons zijn we verplicht ook aan een budget, merk en model te houden. Vorige keer redelijk hard mijn strot in geramd. Begin dit jaar heb ik mijn baas toch wel vrij duidelijk gemaakt dat ik toch wel vrije keuze wil hebben zonder invloed van binnen de firma. En zo geschiedde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenMisschien kan je hierdoor bij de volgende crisis (nationaal of binnen je bedrijf) wel eens iets anders door je strot geduwd krijgen... C4 ofzo, en dan bedoel ik geen Citroen... Truk is je baas te laten geloven dat hij dit heeft besloten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenHup naar HLN. Ken je mijn situatie? Neen!
Comment
-
De kogel is door de kerk. Het is een VW Touran geworden. Er staat eentje op stock bij VW, maar helaas is daar door een andere klant al een optie op genomen tot dinsdag. Als deze klant koopt, dan moeten we een nieuwe bestellen en is de leveringsdatum november. Mijn collega verkoopt zijn Polo aan z'n mama begin oktober. Van de verdeler krijgen we dan tijdelijk een wagen aan een gunstig huurtarief.
Ik heb nog wat onderhandeld over de prijs en we hebben binnen het budget toch een mooie wagen kunnen samenstellen met ook nog een GPS, mooie velgen, een trekhaak en verduisterde ruiten achteraan. Zo'n Touran heeft toch ook net dat beetje meer binnenruimte dan de Ford.
Zowel mijn bediende als ikzelf zijn blij met deze keuze.OO 00 OO
Comment
Comment