Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 316i of 320i efficientdynamics

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    we gaan de 2 zelfverklaarde experts maar gelijk geven...
    Ik heb mezelf helemaal niet tot expert verklaard.
    Het énige waar ik u op attent heb gemaakt is dat je je eigen voorkeuren niet moet extrapoleren naar anderen en in deze dus niet iedereen een spontaan orgasme hoeft te krijgen van een M3 , laat staan dat iedereen zou moeten kwijlen bij een filmpje met een M3.

Nergens heb ik beweerd dat een M3 geen formidabele wagen zou zijn; alleen zegt het mij totaal niks; maar ik kan er best in komen dat anderen daar anders over denken.
    Daar anders over denken brengt geen schade toe aan anderen en is ook niet bij wet verboden en dat maakt dat ik er geen problemen mee heb.

Blijkbaar heb jij wel een probleem om te aanvaarden dat andere mensen geen moer geven om een M3. Enggeestig noem ik dat.
    Last edited by Maurice P.P.; 26/09/2017, 17:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      we gaan de 2 zelfverklaarde experts maar gelijk geven... straks krijgen jullie een ballon en een lolli als je nu flink blijft
      Heeft helemaal niets met experts te maken. Gewoon een klein beetje realiteitsbesef is voldoende. Iets wat bij u duidelijk ontbreekt. Reden? Mij onbekend. Die ballon en lolly kan je wel beter jezelf cadeau doen.

Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        als ik destijds voor nen 320i was gegaan (nen echte, gene efficientdynamics want da is ook nen 1.6 met minder koppel als de 2.0) had ik hem misschien wel nooit weggedaan, nu was ik er al aan gewend om niet zo veel vermogen te hebben en voelt dien 1.0 niet echt aan als nen downgrade.
        Sunking, ik maak me zorgen als je ooit elektrisch gaat rijden... zoveel koppel en vermogen, het is bijna onverantwoord.

Comment

Mijn principe was altijd dat je de lichtste motor niet moet nemen, maar de 2de in de rij.
          Nu heb ik bij de mijne gezondigd tegen mijn eigen regel en toch de lichtste motor genomen en nog gn spijt van.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
            Mijn principe was altijd dat je de lichtste motor niet moet nemen, maar de 2de in de rij.
            Nu heb ik bij de mijne gezondigd tegen mijn eigen regel en toch de lichtste motor genomen en nog gn spijt van.

Bij Rolls Royce bv is dat ook geen minpunt...

Comment

Eerste gedacht is meestal het beste gedacht.
              Je bent akkoord gegaan voor een bepaalde wagen tegen bepaalde voorwaarden. In de veronderstelling dat je de koop hebt overwogen, zou ik zeggen blijf bij je beslissing.
              Die 4000 euro zou ik voor iets anders houden. Bicky Burgers bijvoorbeeld.

Comment

En als ik nu moet kiezen tussen, zeg maar, een golf 1.0 110 pk of 1.5 150pk ?

Comment

Dan moette de GTI pakken, zijde zeker da ge d'een beste hebt lol...

Comment

Ah neen, de R is nog krachtiger, dus per definitie beter!
                    Als je een andere koopt, dan ben je een loser die niet genoeg geld heeft.
                    Maar dat ben je sowieso al, anders had je wel een Audi A3 gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                      Ah neen, de R is nog krachtiger, dus per definitie beter!
                      Als je een andere koopt, dan ben je een loser die niet genoeg geld heeft.
                      Maar dat ben je sowieso al, anders had je wel een Audi A3 gekocht.
                      Goh, zo'n R, dan ga je toch wel je stuur opvreten, dat gaat totaal niet vooruit. Zo'n M3 is ook maar een slak.
                      Een Bugatti, daar moet ge voor gaan! Ge moet maar eens naar zo'n filmke kijken met een Bugatti! Dan wilt ge dat toch ook?
                      Wie geen Bugatti wil of kan kopen is geen echte auto-liefhebber.

Comment

Alles rond de 10s 0 naar 100 is goed. Meer dan 13s is traag.
                        Maar v mij heeft een auto die in 10s naar 100 kan, maar doet er altijd bijna 20s om daar te geraken.
                        Kan hem geen fluit schelen.

Comment

Hoi liefste medeforummers,

Ik rijd met een 320d, omdat ik uiteraard geen geld had voor een M3. Nu heb ik ook het M sportpakket, alles is dus identiek aan de M3/M4, enkel die prestaties dan. Bijgevolg... ik ben super gefrustreerd dat ik niet van m'n plaats kom als een M3, zeker toen ik onlangs een filmpje op youtube zag van een M3 die zeer bruut accelereerde. Ik lig er nachten wakker van!

Kan iemand mij helpen? Zou een stage 7 chipbeurt soelaas kunnen bieden? Er zijn toch ruime toleranties door de fabrikant ingecalculeerd, niet? 430 Pk uit een N47 blok lijkt me dus wel haalbaar en betrouwbaar, of vergis ik me?

Er hangt hier op het forum ook een collega armoedzaaier rond die met een basic benz c200cdi met wat AMG prullaria op rijdt, ik ben z'n naam even kwijt. Die z'n AMG is ook gechipt. Naar AMG waardes?? Misschien dat hij me kan helpen?

Alle info is welkom. Maar gelieve wel snel te reageren, ik hou het immers niet lang meer uit.

Mvg

Comment

Werkt wat harder zodat ge een M3 kunt kopen gelijk nen echte vent, waarschijnlijk weer uw poser 320d M bak gekocht via uw werkloosheidsuitkering zeker?!
                            Tuning is voor pussy's die geen deftige wagen kunnen kopen.

Comment

Heb mij zelfs laten vertellen dat er "ali" tuning op die bmw zit...
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Werkt wat harder zodat ge een M3 kunt kopen gelijk nen echte vent, waarschijnlijk weer uw poser 320d M bak gekocht via uw werkloosheidsuitkering zeker?!
                                Tuning is voor pussy's die geen deftige wagen kunnen kopen.
                                Sorry, het zijn de doppers in de grote steden die met een m rijden. En de werkende mens met een Leningvrije 320d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  Heb mij zelfs laten vertellen dat er "ali" tuning op die bmw zit...
                                  Tsja, ik moet 'm nog 20 jaar afbetalen en ben volop bokes met choco aan 't eten. Dan moet ik wel bij ali gaan shoppen hé.
                                  Ik trek me wel op aan 't feit dat er nog veel OEM spul op zit van allemaal streng geselecteerde en betrouwbare toeleveranciers!

Comment

Leg het stil mannen, ik kom hier niet meer bij
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Nen BMW M3 is voor woessies, echte venten rijden met ne VW Up! GTI.

https://www.topgear.nl/autonieuws/vo...w.google.be%2F

Voor degelijk en betaalbaar vervoer is er nog steeds de Dacia Logan 1.5 DCI, gisteren toevallig meegereden met ene, met 230.000 km op de teller rammelde daar niks aan, ik was onder de indruk.
                                      En nen 320d, da's voor wannabe's die geen geld willen besteden aan een literke naft

Last edited by sunking; 28/09/2017, 12:28.

Comment

Er zijn er zelfs die aangeven dat ze met een BMW rijden, maar eigenlijk maar met een basis golf rijden.

Of specifiek voor de 1.0 van de vw stal kiezen omdat hij zo zuinig is.... Projectie noemen ze dat in de psychologie...'
                                        Last edited by ; 28/09/2017, 23:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Voor degelijk en betaalbaar vervoer is er nog steeds de Dacia Logan 1.5 DCI, gisteren toevallig meegereden met ene, met 230.000 km op de teller rammelde daar niks aan, ik was onder de indruk.
                                          Klopt, vooral de beresterke blokjes zijn benijdenswaardig te noemen.

Comment

Working...
                                          X