tijdens het rijden heb ik mij nog nooit bedacht dat ik ne zwaardere motor nodig zou hebben. Maar nu ik jou argumenten lees en die vermogenscurve zie, besef ik plots dat ik een miskoop gedaan heb en beter voor iets zwaarder was gegaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 316i of 320i efficientdynamics
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Had je achteraf gezien niet liever de is300h gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtentopic van 4 jaar geleden, dien 316i is al lang de deur uit het was een toffe wagen, 90.000 km mee gereden maar miste idd nog wel net dat tikje extra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtentijdens het rijden heb ik mij nog nooit bedacht dat ik ne zwaardere motor nodig zou hebben. Maar nu ik jou argumenten lees en die vermogenscurve zie, besef ik plots dat ik een miskoop gedaan heb en beter voor iets zwaarder was gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Dit was mijn oorspronkelijke vraag....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls je zelf tevreden bent, dat is toch het allerbelangrijkste ?
Er is altijd iets beter te koop dan het gene je zelf hebt. Moet niet teveel vergelijken. Ik droom ik ook nog van andere motoren hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Ik had geen zin om daar op in te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Dat had je beter meteen geantwoord, je had er jezelf een hoop oeverloos gezwets mee bespaard ...
Comment
Comment