Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 316i of 320i efficientdynamics

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tijdens het rijden heb ik mij nog nooit bedacht dat ik ne zwaardere motor nodig zou hebben. Maar nu ik jou argumenten lees en die vermogenscurve zie, besef ik plots dat ik een miskoop gedaan heb en beter voor iets zwaarder was gegaan.

Last edited by sunking; 01/10/2017, 23:14.

Comment

• Als je zelf tevreden bent, dat is toch het allerbelangrijkste ?
      Er is altijd iets beter te koop dan het gene je zelf hebt. Moet niet teveel vergelijken. Ik droom ik ook nog van andere motoren hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Had je achteraf gezien niet liever de is300h gekocht?
        Dit was mijn oorspronkelijke vraag....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          topic van 4 jaar geleden, dien 316i is al lang de deur uit het was een toffe wagen, 90.000 km mee gereden maar miste idd nog wel net dat tikje extra.
          Dit was oa. uw antwoord

Comment

tijdens het rijden heb ik mij nog nooit bedacht dat ik ne zwaardere motor nodig zou hebben. Maar nu ik jou argumenten lees en die vermogenscurve zie, besef ik plots dat ik een miskoop gedaan heb en beter voor iets zwaarder was gegaan.
            We hebben 1 ding gemeen, we willen niet altijd het beste... Maar we maken er het beste van!!! En ja met een 1.0 tsi zou ik ook gelukkig zijn... Alleen zou ik af en toe de punch missen... Maar dat compenseer je door het smooth rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Dit was mijn oorspronkelijke vraag....
              Ik had geen zin om daar op in te gaan, maar het antwoord is, ik weet het niet, nooit met zo'n IS gereden, en het doet er feitelijk ook al lang niet meer toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Als je zelf tevreden bent, dat is toch het allerbelangrijkste ?
                Er is altijd iets beter te koop dan het gene je zelf hebt. Moet niet teveel vergelijken. Ik droom ik ook nog van andere motoren hoor.
                Klopt. Over wat gaat de discussie hier feitelijk. Van mij mag dit topic dicht...

Comment

Ik had geen zin om daar op in te gaan
                  Dat had je beter meteen geantwoord, je had er jezelf een hoop oeverloos gezwets mee bespaard ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Dat had je beter meteen geantwoord, je had er jezelf een hoop oeverloos gezwets mee bespaard ...

Comment

• Ach een schone discussie is ook een goed gesprek

Comment

Working...
                      X