De config van de 530d Touring van 75k (catalogus incl BTW) bevat alle opties die ik nu heb, plus enkele zaken die ik nu mis waaronder M-sportpakket en de comfortzetels.
Terug naar een 2-liter zou ik niet kunnen, al heb je puur rationeel natuurlijk niet meer nodig voor dagdagelijks verkeer. Ik doe echter gewoon overdag buiten de spitsuren ook redelijk wat verplaatsingen, dan is het wel leuk om 'af en toe' dat vermogen aan te spreken, ik geniet daarvan. Voor mij is de 530d wel meer dan genoeg, zoals hierboven al vermeld, voel ik niet veel verschil met alles daarboven. Voor mijn 530d had ik een 325d en daar was wel een groot verschil voelbaar.
Bij de testritten zal de 330d enorm overtuigend moeten zijn om me toch in die richting te doen gaan.
Terug naar een 2-liter zou ik niet kunnen, al heb je puur rationeel natuurlijk niet meer nodig voor dagdagelijks verkeer. Ik doe echter gewoon overdag buiten de spitsuren ook redelijk wat verplaatsingen, dan is het wel leuk om 'af en toe' dat vermogen aan te spreken, ik geniet daarvan. Voor mij is de 530d wel meer dan genoeg, zoals hierboven al vermeld, voel ik niet veel verschil met alles daarboven. Voor mijn 530d had ik een 325d en daar was wel een groot verschil voelbaar.
Bij de testritten zal de 330d enorm overtuigend moeten zijn om me toch in die richting te doen gaan.
Comment