Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zuiver hypothetisch ...Megane RS RB8 / A45 AMG / 135iM xdrive

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Man gij me u filmkes altijd. Hebt ge ooit al eens met de auto int echt gereden?

Ik wel, en de 1 reeks is mijn ding niet, die manuele bakken van bmw tegenwoordig

De A-klasse is imo te soft voor zijn sportieve looks.

Me de renault heb ik jammer gng nog geen ervaring
    Hoeft niet... Zijn veel professionele mensen die dat doen.
    Vindt de Bmw nog softer. Want als je em in z'n standaard versie ziet, dan kijk ik nog liever naar de gesloten frituur aan de overkant.
    Renault is denk ik de ideale auto tussen die 2. Nu begint mijn voorkeur toch een beetje naar de Renault te gaan. Zeker als je een stage 2 upgrade hebt.

Comment

Dus u mening hangt af van wat een ander zegt..
      Ge hebt geen eigen mening?

Een journalist kan bv FWD leuker vinden en daarom de A klasse nemen en de meeste Belgische journalisten kiezen voor bmw omdat het een bmw is en thats it.
      BMW X5 45e

Comment

Een journalist kan bv FWD leuker vinden en daarom de A klasse nemen en de meeste Belgische journalisten kiezen voor bmw omdat het een bmw is en thats it.
        Ja tuurlijk, kan moeilijk elke auto rijden.....
        Een journalist die FWD leuker vindt is geen goede journalist. Die Renault is toch ook een FWD. Niet zomaar een FWD maar dé beste FWD. Met die auto kan je toch ook veel RWD's achterlaten...

Comment

Die mensen hun mening is vaak wel wat waardevoller dan uw eigen. Hebben met meer auto's gereden en kunnen denk ik sneller een auto inschatten. Heb ik zelf toch al snel een paar 1000 km voor nodig.

Comment

Wtf, een paar 1000 km nodig hebben om een auto in te schatten
            Een paar 100 tot daar aan toe, maar een paar 1000.

Om on topic te blijven, ik blijf toch bij mijn beslissing, de Mercedes dus, al zou ik eerder voor de CLA gaan.
            BMW is niet mijn ding en de enige Renaults die hier ooit op de oprit zouden komen zijn de Clio RS EDC en de Laguna coupe 4Control.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

On topic: de Mercedes

Off topic: de enige Ford die een reden van bestaan heeft is de Mustang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                Ik ben het ook moe om constant te moeten lezen hoe geweldig zijn S-Max wel niet is, kan het niet terug ontopic?
                Topic aangemaakt in Feedback: http://www.autoforum.be/showthread.p...24#post5162824
                Inderdaad!!! Gelieve hier on topic te blijven aub, Ford-Power, kefkie, Geezer en Elwood. Alvast bedankt.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Straf, hoe meer ik een standaard 1-serie tegen kom, hoe liever ik ze begin te zien maar de kleur moet wel juist zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                    Straf, hoe meer ik een standaard 1-serie tegen kom, hoe liever ik ze begin te zien maar de kleur moet wel juist zijn.
                    Voor mij dat blauw met m-pack en driedeurs
                    BMW X5 45e

Comment

Ik heb de A45 AMG nog nooit gereden. Wel de Megane RS en M135i. De M135i is best een speelse auto, maar toch "slechts" een 135i met wat M opties, geen echte M machine. Te soft, minder hardcore. Die zou ik dus niet kiezen. De Megane RS is dan wel fwd, maar dat vind ik echt een fantastische auto, prachtige balans, goed chassis. Echt de meest gefocuste rijdersauto in hot hatch land.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                        Ik heb de A45 AMG nog nooit gereden. Wel de Megane RS en M135i. De M135i is best een speelse auto, maar toch "slechts" een 135i met wat M opties, geen echte M machine. Te soft, minder hardcore. Die zou ik dus niet kiezen. De Megane RS is dan wel fwd, maar dat vind ik echt een fantastische auto, prachtige balans, goed chassis. Echt de meest gefocuste rijdersauto in hot hatch land.
                        Take that kefkie.

Comment

Wa moetk nemen?

Kzie het probleem nie
                          BMW X5 45e

Comment

Hier se:

Ik wist niet dat de Mercedes "4Matic all-wheel drive" is. 15'40" in de video!
                            Last edited by ; 24/08/2013, 22:51.

Comment

Mercedes lijkt toch de betere keuze, als je 't geld kunt spenderen. Maar 't is zone lelijke auto..... interieur valt mee, zetels zijn rechtuit knap

Comment

4,2 sec tot honderd voor de AMG !! Holy shit das snel voor een hatchback

Comment

Allez Wim,

De Scooby eruit?
                                  Ik ben pas veranderd naar...m135i Xdrive.

gr.
                                  Kris

Comment

Working...
                                  X