Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW / Mercedes / Audi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb liever een vrouw met iets minder dikke tetten, maar die wel weet waar de klepel hangt. Ik verkies dus de 1 boven de A.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Hangt wel wat van model tot model af, maar in het algemeen zou ik zeggen:
      1. BMW
      2. Mercedes
      3. Audi

De argumentatie? BMW sluit meestal best aan bij mijn rijstijl, Mercedes is voor mij iets te comfortabel (alle rijsensaties worden weggefilterd), Audi te steriel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        Meen je dat nu echt. Als er 1 auto is die dynamiek uitstraalt, dan is het wel die nieuwe A klasse. Je ziet die zo door de bochten scheuren terwijl hij voor je stilstaat.
        Ook de BMW 1 heeft een dynamische lijn, maar straalt iets minder sportiviteit uit.
        Ik meen dat echt. Ik vind de A te hoog/smal tonen (zuiver optisch dus). Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze met de A een gewone hatch wouden ontwerpen, maar dan eentje die het oude A-cliënteel niet al zeer tegen de borst stuit.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ook hier geen voorkeur.

Comment

BMW eerst en de twee andere gezamenlijk op kleine afstand.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Geef mij maar ne Ford.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                Geef mij maar ne Ford.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                X