Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke BMW DVD speler?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke BMW DVD speler?

Ik zou via sales after DVD speler kopen voor de kleine de achteraan zit. Je kan kiezen tussen enen van 359 euro en enen van 329 euro, maar ik zou echt niet weten waarom de ene meer kost dan de andere. Wat is het verschil tussen die 2. Zouden deze ook passen op de comfortzetels in de F11?

Als het verschil maar 30euro is zou ik voor de duurdere variant gaan.

Comment

geef die kleine ne iPad, veel gemakkelijker, en ie kan er nog iets anders mee doen dan filmpkes kijken
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bij de Aldi staat er om de paar maand eentje te koop. Veel goedkoper dan de BMW woekerprijzen en net zo goed beeld.

Comment

Voor wat het maar moet dienen, koop hem niet bij BMW ... veel te duur voor net hetzelfde met een plakkkertje er op.
          Kijk hier eens even rond : http://tweakers.net/categorie/607/dr...ers/producten/
          Met 2 kids kan ik je de DVP7748DUO aanbevelen.
          Wil je echt kwaliteit, kijk dan eens naar Nextbase click & go 10 : http://www.kieskeurig.be/portable_dv...zorgen/1062050
          Die had ik ervoor ... super schermpjes, helaas heeft hij de geest gegeven bij mij na 2 jaar ...
          Alternatief is inderdaad een tablet in een houdertje ... net iets duurder met een 10", maar biedt wel veel meer mogelijkheden ...
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Dvd spelers : we hebben drie sets gehad, twee, max drie jaar ging dat mee.
            Één keer is de plug aan het 12v-contactpunt in de auto beginnen smeulen. Je wil dit niet meemaken als je door Lyon aan het rijden bent...
            Echtgenote: het stinkt hier naar vuur en plastiek die smelt
            Ik: tuurlijk, petroleumindustrie, raffinaderij,...
            Zij: het rookt hier ook
            Ik: oei, dat is niet normaal, even aan de kant
            Ik: au, dat gloeit
            Kids: waarom gaan onze tv'tjes niet meer?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
            X