330d voor mij ook zeker reed hiervoor met een 320d en rij nu ook met een bmw met 3 liter diesel en echt waar zo veel beschaafder en dat moet gewoon zot gaan in een 3 serie!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 330D of Alpina D3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten330d all the way. Dat is een fantastische blok en zeer betrouwbaar en rijd beter als een gemiddelde naft. Koppel en souplesse wat moet een mens nog.
iets dat er wat exclusiever uitziet en niet dagelijks ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichteniets dat er wat exclusiever uitziet en niet dagelijks ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenPrijs? En manueel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenMoest het toch een BMW blijven dan liever toch een 335D, maarja die taksen enzo zijn niet normaal hiervoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk BerichtenTis een automaat, voorlopig staat de prijs op 23500, maar tis bespreekbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenTaks voor een 330D zal dan wss ook wel hoger zijn dan voor de Alpina?
Zijn de Alpina's dan duurder in onderhoud? Kan je daarmee naar een gewone BMW garage gaan en eventueel nog aanpassen?
en net iets exclusiever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk BerichtenMocht het je intresseren, mijn e91 325da van 2009 staat te koop met 72000 km, hij is wel gechipt door apec naar 248pk dus ja een 330d waardig. Meer info via PM of autoscout. Het is het 3l blok met standaard 197pk, full option, m-sportpakket met oyster lederbekleding.
Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk BerichtenDe taksen van een 325d, 330d en 335d zijn nagenoeg gelijk denk ik. Het is enkel de BIV die anders is.
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenalleen al daarom zou ik een Alpina nemen, gewoon om de "staat" een "F**k you" te geven ivm taks, BIV
en net iets exclusiever
Comment
-
De 330d, zonder twijfel. De Alpina D3 voelt niks specialer aan dan een 320d (met een chipje) en klinkt nog altijd als een camionette. Een zespitter in 't vooronder maakt die '3 meteen een andere auto. Bijkomend voordeel = dat je véél meer keuze hebt als je 'n 330d zoekt op de 2ehandsmarkt (tenzij je je tot België beperkt, maar je zou wel stom moeten zijn...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door superporscheman Bekijk Berichten330d voor mij ook zeker reed hiervoor met een 320d en rij nu ook met een bmw met 3 liter diesel en echt waar zo veel beschaafder en dat moet gewoon zot gaan in een 3 serie!
Comment
-
330d. Zou die ook niet iets sneller in prijs zakken dan een D3? In ieder geval, voor een Alpina-badge zou ik geen extra geld ophoesten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten330d. Zou die ook niet iets sneller in prijs zakken dan een D3? In ieder geval, voor een Alpina-badge zou ik geen extra geld ophoesten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneen Alpina is natuurlijk geen "badge" maar een supergoede motor-tweak !
Kan je (motorisch) net zo goed een 123d kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIn het geval van een D3 ook?
Kan je (motorisch) net zo goed een 123d kiezen.
Comment
Comment