Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 330D of Alpina D3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

330d voor mij ook zeker reed hiervoor met een 320d en rij nu ook met een bmw met 3 liter diesel en echt waar zo veel beschaafder en dat moet gewoon zot gaan in een 3 serie!
    BMW 730d F01 08
    BMW M6 E63 08
    Porsche 911 (993) targa 96
    BMW X5 40d E70 12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      330d all the way. Dat is een fantastische blok en zeer betrouwbaar en rijd beter als een gemiddelde naft. Koppel en souplesse wat moet een mens nog.

iets dat er wat exclusiever uitziet en niet dagelijks ziet

Comment

Dan kies ik toch ook voor iets meer incognito en 6 cilinders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          iets dat er wat exclusiever uitziet en niet dagelijks ziet
          Koop u dan alpina velgen en bumpers voor de 330d

Comment

Mocht het je intresseren, mijn e91 325da van 2009 staat te koop met 72000 km, hij is wel gechipt door apec naar 248pk dus ja een 330d waardig. Meer info via PM of autoscout. Het is het 3l blok met standaard 197pk, full option, m-sportpakket met oyster lederbekleding.

Comment

Prijs? En manueel?
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                Prijs? En manueel?
                Tis een automaat, voorlopig staat de prijs op 23500, maar tis bespreekbaar

Comment

Moest het toch een BMW blijven dan liever toch een 335D, maarja die taksen enzo zijn niet normaal hiervoor
                  De taksen van een 325d, 330d en 335d zijn nagenoeg gelijk denk ik. Het is enkel de BIV die anders is.
                  2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                    Tis een automaat, voorlopig staat de prijs op 23500, maar tis bespreekbaar
                    Dit zal hem zijn Knappe combo interieur/exterieur!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                    2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Taks voor een 330D zal dan wss ook wel hoger zijn dan voor de Alpina?

Zijn de Alpina's dan duurder in onderhoud? Kan je daarmee naar een gewone BMW garage gaan en eventueel nog aanpassen?
                      alleen al daarom zou ik een Alpina nemen, gewoon om de "staat" een "F**k you" te geven ivm taks, BIV
                      en net iets exclusiever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                        Mocht het je intresseren, mijn e91 325da van 2009 staat te koop met 72000 km, hij is wel gechipt door apec naar 248pk dus ja een 330d waardig. Meer info via PM of autoscout. Het is het 3l blok met standaard 197pk, full option, m-sportpakket met oyster lederbekleding.
                        Idd zeer mooie E91, deze kan me wel bekoren. Maar ik zoek nog niet direct vervanging voor m'n wagen. Het is enkel al eens informeren in het geval van

Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
                        De taksen van een 325d, 330d en 335d zijn nagenoeg gelijk denk ik. Het is enkel de BIV die anders is.
                        Ah in dit geval zou ik dan direct de 335 kiezen aangezien je BIV eenmaal moet betalen, taksen zijn dan ieder jaar het zelfde. Is dus maar 1 maal de bittere pil slikken

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                        alleen al daarom zou ik een Alpina nemen, gewoon om de "staat" een "F**k you" te geven ivm taks, BIV
                        en net iets exclusiever
                        Idd, ik ben zeker dat ik een bmw wil maar dan een die je niet iedere dag ziet, daarom gingen mijn gedachten uit naar een Alpina

Comment

[QUOTE=Wout_RS;5170807]Idd zeer mooie E91, deze kan me wel bekoren. Maar ik zoek nog niet direct vervanging voor m'n wagen. Het is enkel al eens informeren in het geval van Ik heb hem nodig tot in januari dus, in geval van ...

Comment

De 330d, zonder twijfel. De Alpina D3 voelt niks specialer aan dan een 320d (met een chipje) en klinkt nog altijd als een camionette. Een zespitter in 't vooronder maakt die '3 meteen een andere auto. Bijkomend voordeel = dat je véél meer keuze hebt als je 'n 330d zoekt op de 2ehandsmarkt (tenzij je je tot België beperkt, maar je zou wel stom moeten zijn...).

Comment

Hier zou ik zonder twijfel voor de 330d gaan.
                              De zes pitter zal meer rijplezier bieden.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Je kan een 4 cilinder niet vergelijken met de loopcultuur van een 6 in lijn. Ze klinken ook een pak beter.

Als die van mij wat warm is, klinkt hij bijna (beetje) als een benzine. Je hebt veel minder het gevoel met een dieselstoof onderweg te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superporscheman Bekijk Berichten
                                  330d voor mij ook zeker reed hiervoor met een 320d en rij nu ook met een bmw met 3 liter diesel en echt waar zo veel beschaafder en dat moet gewoon zot gaan in een 3 serie!
                                  Schijnt dat een 35i nog beschaafder is, en nog zotter in een 3. Als een 330d financieel kan moet een 30/35i ook nog kunnen. En die zie je bijna niet.
                                  Last edited by ; 07/09/2013, 10:39.

Comment

330d. Zou die ook niet iets sneller in prijs zakken dan een D3? In ieder geval, voor een Alpina-badge zou ik geen extra geld ophoesten.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      330d. Zou die ook niet iets sneller in prijs zakken dan een D3? In ieder geval, voor een Alpina-badge zou ik geen extra geld ophoesten.
                                      een Alpina is natuurlijk geen "badge" maar een supergoede motor-tweak !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        een Alpina is natuurlijk geen "badge" maar een supergoede motor-tweak !
                                        In het geval van een D3 ook?
                                        Kan je (motorisch) net zo goed een 123d kiezen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          In het geval van een D3 ook?
                                          Kan je (motorisch) net zo goed een 123d kiezen.
                                          De 323d bestaat niet.

Comment

Working...
                                          X