Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hybride?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hybride?

Broer zoekt fiscaal voordeliger wagen voor zijn zaak.
    eisen:
    plaats : break omwille van kindje en buggy
    trekvermogen voor remork
    hybride of iets anders dat fiscaal voordelig is maar wel wat power heef.

Voorlopig komt alleen de V60 met hybride in beeld deze mag best wel wat trekken. prijs is een 65 000 euro en dan heb je nog maar een 1300l laadvermogen.

andere opties of ideeën? Blijven de in theorie zuinige hybrides fiscaal aantrekkelijk?
    andere optie zou een lichte vracht zijn maar dat vind de wederhelft niet mooi. Momenteel rijden ze een 3jaar oude c-break

Citroen DS5 Hybrid en Peugeot 508 RXH zijn de enige hybride breaks die er nog zijn denk ik. Of ze iets mogen trekken weet ik niet. Zijn wel een pak goedkoper dan de V60.

Comment

Probleem is natuurlijk ook wel dat de meeste hybrides niks mogen trekken.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Als het een remork is van 750kg uitkijken naar de TGI's van VW als die beschikbaar komen ?
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

de nieuwe mercedes E300 hybride?
          hybride zuigt echt wel om mee te rijden, op een fiets zitten is aangenamer
          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            En dit is gebaseerd op?

Heb zelf ondertussen ervaring met V60 en Panamera plug-in en beide superauto's. Relatief lange actieradius volelektrisch, gepaard met een schitterende motor. What is not to like, buiten de prijs?

Verder ervaring met E300 hybrid van Mercedes, maar dit is iets totaal anders. Bijna onmogelijk om volledig op elektriciteit te rijden, waardoor dit een stuk minder indrukwekkend is. Nauwelijks hybride te noemen imo.
            nls2000

Comment

Lexus RX 450H ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Citroen DS5 Hybrid en Peugeot 508 RXH zijn de enige hybride breaks die er nog zijn denk ik. Of ze iets mogen trekken weet ik niet. Zijn wel een pak goedkoper dan de V60.
                en de Toyota Auris
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Auris break zijn ze gaan bekijken maar die mocht niet veel trekken.
                  De V60 reed super zeiden ze. maar voor dat geld hebben ze ook een porsche (geen hybride natuurlijk en niet praktisch maar wel een jeugddroom van mijn broer)
                  Naar LExus moet ik ze nog eens sturen ze.

TGI's van vw ken ik niet? ik bekijk hun site is

Comment

Opel Insignia Sportstourer 2.0 diesel - 140pk - 104gr uitstoot - Prijs minder dan 30K Eur.
                    Fiscale aftrek voor bedrijf : 90% (maximum in België)
                    VAA : +- 1.500,00 Euro/jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                      Opel Insignia Sportstourer 2.0 diesel - 140pk - 104gr uitstoot - Prijs minder dan 30K Eur.
                      Fiscale aftrek voor bedrijf : 90% (maximum in België)
                      VAA : +- 1.500,00 Euro/jaar
                      Een topper fiscaal gezien als bedrijfwagen, alleen mag je niet gaan lezen in het forum nieuwe auto's bij deze Insignia, de goesting er er eentje te kopen zou direct over zijn bij mij... ( en niet alleen bij mij, ik heb een klant die een niet onaanzienlijk aantal bedrijfswagens heeft lopen waaronder behoorlijk wat Opel insignia's, vanaf begin dit jaar hebben ze die van de keuzelijst geschrapt wegens te veel problemen... )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                        Een topper fiscaal gezien als bedrijfwagen, alleen mag je niet gaan lezen in het forum nieuwe auto's bij deze Insignia, de goesting er er eentje te kopen zou direct over zijn bij mij... ( en niet alleen bij mij, ik heb een klant die een niet onaanzienlijk aantal bedrijfswagens heeft lopen waaronder behoorlijk wat Opel insignia's, vanaf begin dit jaar hebben ze die van de keuzelijst geschrapt wegens te veel problemen... )
                        Ik weet inderdaad waarover je praat.
                        'k Rijd met zo'n Sportstourer als bedrijfswagen.
                        En ik dien tegen nieuwjaar over nieuwe bedrijfswagen te beslissen.
                        En 't zal zeker en vast geen nieuwe Insignia (en Opel bij uitbreiding) worden!!!

Collega van mij echter wil terug een Insignia....
                        Je moet altijd een beetje geluk hebben met een wagen...

Comment

Een VW AMAROK , heb recent een hybride test gelezen van die V60 en in die test raden ze de aanschaf van dergelijke hybride compleet , wegens compleet nutteloos en veel te duur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Probleem is natuurlijk ook wel dat de meeste hybrides niks mogen trekken.
                            dacht ik ook

collega heeft een Auris break ! ziet er heel ruim in (zeker als je durft vergelijken met een oude Corolla)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                              Een VW AMAROK , heb recent een hybride test gelezen van die V60 en in die test raden ze de aanschaf van dergelijke hybride compleet , wegens compleet nutteloos en veel te duur!
                              dan kan je evengoed naar een Cayenne gaan kijken? of een Lexus 450h, ...

Comment

Wat een bullshit is me dat kerel. Ik heb vorig jaar de BMW 5 Hybride eens meegehad en wat een vermogen! Heerlijk om mee rond te rijden.
                                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
                                  Broer zoekt fiscaal voordeliger wagen voor zijn zaak.
                                  eisen:
                                  plaats : break omwille van kindje en buggy
                                  trekvermogen voor remork
                                  hybride of iets anders dat fiscaal voordelig is maar wel wat power heef.
                                  Afhankelijk van wanneer precies hij moet beschikbaar zijn (en hoeveel belang je hecht aan een gekend merk) => Outlander PHEV?
                                  Heeft in NL al zeer veel succes dankzij mix tussen krachtige ruime trekkerwagen & hybride.
                                  Zal binnenkort in België ook wel beschikbaar zijn. Heb zelf een gewone Outlander besteld 2.2 diesel, wordt binnenkort geleverd.
                                  Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    Wat een bullshit is me dat kerel. Ik heb vorig jaar de BMW 5 Hybride eens meegehad en wat een vermogen! Heerlijk om mee rond te rijden.
                                    ik heb het toch niet over een BMW? mercedes hybrides vind ik maar niks!
                                    lets have some more member berries

Comment

ik heb het toch niet over een BMW? mercedes hybrides vind ik maar niks!
                                      Uw laatste zin wijst op 't feit dat je vind dat geen enkele hybride goed rijdt. Misschien iets aan je zinsbouw doen... ?
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Een zware diesel van bv BMW heeft minder CO2 uitstoot dan een hybride... Dus waarom daarvoor gaan? Zijn in aankoopprijs ook meestal duurder dan diesels.
                                        Last edited by ; 11/09/2013, 16:52.

Comment

Working...
                                        X