Mededeling

Collapse
No announcement yet.

518d Touring Automaat of 520d Touring handgeschakeld?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
    Goede keuze wat die anderen er ook moge over denken .
    Blijkbaar niks mis met de 518dA... integendeel zelfs. http://autovandaag.nl/autotest/9150/...d-no-nonsense/

Comment

• Dubbeltje blijkbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        Lijkt mij ook een goede keuze, proficiat!
        Ik rijd sinds een paar dagen met een 316i berline automaat. Mét badge op de koffer. Geen raket, maar ook geen slak (durf ook nog niet doortrappen, ben aan het inrijden), en voor de rest, heeeeerlijke wagen! En met de automaat op t eerste zicht nog een tikkeltje zuiniger dan mijn handgeschakelde 116i F20.

En wat een zacht zoemend motorgeluid en heerlijk benzinegeurtje bij het tanken. Moest er niet eens voor bijbetalen, dat hadden mijn vorige benzinewagens ook allemaal.
        Maat van me rijdt de 316i met automaat. Helemaal niet underpowered. Heeft niets meer te zien met de atmosferische slak van weleer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
          Kort citaat:

Het hele motorenpalet voldoet voortaan aan de Euro 6-normering (onder meer dankzij coasting-functie op de 8-trapsautomaat) en krijgt een nieuwe instapdiesel in de vorm van een 518d.

Dus net dankzij automaat halen ze euro 6.

Dan moeten ze dit nog aanpassen op bmw.be want de 318d is nog altijd euro 5 .

Comment

Working...
          X