Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
V70 D4, 520d, 518d of 320d GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenNiet mee eens. Ik rijd veel in mijn auto, dus ik zie hem veel, en dan wil ik ook een naar mijn smaak mooie auto.
Comment
-
Mijn prioriteiten zijn:
Vlotte motor en automaat
Comfort
Comfort
Comfort
En als er dan echt nog iets over is, dan wil ik wel eens iets aan velgen of zo uitgeven.
Trouwens, zo kaal zijn die auto's niet als je er al een deftig business pack met leer en navi en een paar toeters en bellen bij steekt.
Maar inderdaad, budget rules.
Comment
-
Als je comfort wil en zachte werking en daarnaast graag de superaangename stem van je motor hoort, dan is de V70 D4 een no-brainer.
De 5 is ook een erg zachte wagen om mee te rijden, al kan ik niet oordelen of die kwaliteiten ook nog tot hun recht komen met een 4-pitter diesel.
De 320 GT zie ik echt niet zitten. Hij lijkt op een Passat "Liftback" van de jaren 80 en binnenin is de huidige 3 gewoon een zootje. Plus, je bent best niet te groot of je kan je benen nergens kwijt.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenEn dan zijn de uren in vrije tijd/vakantie nog niet meegerekend. Ik mag er niet aan denken om 50.000 per jaar te moeten doen in een basis-Audi (of Passat, of ...).__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenMee eens hoor, maar die stellen hier ook niet de vraag of ze best een volledig uitgeruste V70 of een kalere A6 zouden nemen .Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenIdem.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVan de 320 GT weet ik dat ik achter mezelf kan gaan zitten.
Dat lukt zeker niet in een A6...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDit is een makkelijke: de V70 uiteraard. De 520d is 'kaal', de 518d te licht (de 520 zou al geen overschot hebben) en de 320 GT te lelijk.
Comment
-
Moeilijke keuze, vind ik. Een gewone 3-reeks is dan blijkbaar te klein. Een Volvo is mijn ding niet. De 3 GT vind ik ook niet echt je dat. Een 520d ware best leuk, maar als die quasi kaal is, zal het toch ook wat minder zijn. Ik heb sowieso een waslijst aan opties die ik op een auto wil, en een kale 520d lijkt mij dan wat te gaan tegenvallen. Een 518d dan? Ook niet overtuigend. Die zal wel vlot mee kunnen in het verkeer, maar meer dan dat zal het ook niet zijn. Een BMW vraagt gewoon om meer power.
Laat ik het voorlopig toch maar op een 518d houden dan, maar die moet dan wel de opties hebben die ik echt wil (ook al zal die lijst wel niet echt uitgebreid zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenAls je comfort wil en zachte werking en daarnaast graag de superaangename stem van je motor hoort, dan is de V70 D4 een no-brainer.
De 320 GT zie ik echt niet zitten. Hij lijkt op een Passat "Liftback" van de jaren 80 en binnenin is de huidige 3 gewoon een zootje. Plus, je bent best niet te groot of je kan je benen nergens kwijt.
Wel grappig waarmee je de 3GT vergelijkt. Die Passat liftback van 1984 was mijn eerste auto. Ik had die fantastische 1.6 platte diesel met zo maar eventjes 54 pk. 0-100 in 18 s ...
En dat vond ik toen een toffe auto. Mee gereden van 120.000 tot 275.000 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenAls het een BMW zou worden zou ik je wel aanraden om de sport of comfortzetels te nemen, tenminste als je niet elke keer een pijnlijke rug wil na een ritje van 2 uur... ( is bij Audi trouwens net zo... schandalig eigenlijk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenIk heb onlangs op 1 dag 15 uur lang in een F10 5 reeks met standaardzetels doorgebracht waarvan 7 uur zelf gereden en ben 's avonds fris als een hoentje uitgestapt, zelfs geen oncomfortabel gevoel in schouders of rug. Toch wel serieus kort door de bocht om die standaardzetels zo af te kraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDe V70 ga ik zeker eens proefrijden, maar pas als ik de D4 automaat kan vinden.
Wel grappig waarmee je de 3GT vergelijkt. Die Passat liftback van 1984 was mijn eerste auto. Ik had die fantastische 1.6 platte diesel met zo maar eventjes 54 pk. 0-100 in 18 s ...
En dat vond ik toen een toffe auto. Mee gereden van 120.000 tot 275.000 km.
Ik ken u madame dan ook goed, hé
De 3GT heeft echt de Duitse "liftback" style van de jaren 80, vind ik. Nooit echt het nut van gezien want de koffer werd niet groter terwijl je wel het nadeel had van een klep die veel te hoog openging, een serre achteraan de auto had en de elegantie van een berline verloor.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichtendan moet je wel een serieus grote medemens zijn want met mijn 1.85m kan ik achteraan toch nog heel royaal plaatsnemen in m'n a6... Als die te klein is dan gaan er heel veel wagens op de markt van je lijst moeten vrees ik... Enige nadeel aan de A6 is de grote middentunnel achteraan, met 2 is perfect, de 3e zal heel wat minder leuk meerijden... Zelfde probleem met de 5 reeks...
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik rij zelf met een E250 en zou zeker opnieuw voor de E kiezenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
Ik ken u madame dan ook goed, hé
De 3GT heeft echt de Duitse "liftback" style van de jaren 80, vind ik. Nooit echt het nut van gezien want de koffer werd niet groter terwijl je wel het nadeel had van een klep die veel te hoog openging, een serre achteraan de auto had en de elegantie van een berline verloor.
Comment
Comment