Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedrijfswagen met CO <105

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe bedrijfswagen met CO <105

Mijn Passat Bluemotion is de geest aan het geven. Mijn baas stelde een Mercedes A-klasse voor omdat die zowel vor mij als voor hen interessant is door zijn lage uitstoot.
    Leuke, jonge wagen maar ik heb 2 kids, ben 1m90 en we gaan graag met de wagen op vakantie.

Ik dus op zoek naar een alternatief dat onder de 105 gr CO uitstoot valt.
    Budget 25,000-30,000 euri

Ik dacht al aan een Peugeot 508 berline, nieuwe Golf Variant,..;

Wat stellen jullie voor, waar hebben jullie ervaring mee,... ?
    Mercikes

blader eens door deze 4 pagina's dat zijn auto's met minder dan 100gram co2 voor de Belgische markt.
    http://www.autozone.be/auto_j2ee/aan...terPRIJS=25000[]40000&co2UitstootFrom=-2147483648&locale=nl_BE&pFoward=true&eurotaxVehicl eType=passenger&co2UitstootTill=100&co2uitstoot=-2147483648[]100&pActief=nwa&pStartOp=10

Opel Insignia Diesel - 2013
    Renault Megane Grandtour Collection 2012 Diesel
    Skoda Octavia Combi Diesel - 2013
    Toyota Auris Touring Sports
    Volvo V40 Diesel - 2012 Volvo V40 Diesel - 2012
    Polo 6n 1.4

Comment

Kijk eens op http://www.ecoscore.be/
      Bij mij komen volgende zo direct op :

Alle Toyota HSD's (Auris Sports Tourer, Prius, Prius+)
      De VAG producten op CNG : de passat en touran zitten dacht ik boven die 105g maar de Golf Variant komt binnenkort ook uit in TGI versie binnenkort en zit daar ver onder. Bijkomend voordeel dat het rijdt als een benzine en geen eco-diesel.
      Renault heeft wat eco-diesels onder die 105g ...
      Ford Focus diesel en ik dacht dat ze binnenkort ook de 100pk benzine onder de 100g kregen ...
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
        De VAG producten op CNG : de passat en touran zitten dacht ik boven die 105g maar de Golf Variant komt binnenkort ook uit in TGI versie binnenkort en zit daar ver onder. Bijkomend voordeel dat het rijdt als een benzine en geen eco-diesel.
        de cng kaart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          de cng kaart

Alles hangt af waar je bent natuurlijk .... zelf ben ik tussen Halle en Ninove, dus geen probleem wat dat betreft.
          Een thuisvulinstallatie verkrijgen van de werkgever kan ook .. Hetzij bij jou thuis of op het bedrijf. De meetste bedrijven zijn daar mits voldoende vloot wel voorstander van vermits ze de investering op heel korte termijn inwinnen.
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Voor mijn vrouw een golf variant besteld met alle toeters en bellen (31kEUR); 104 gr CO2. Ruime koffer, en ziet er stukken beter uit dan vroeger...

Comment

Wat is CNG?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                Wat is CNG?
                Compressed Natural Gas. Rijden op aardgas dus. Dit is niet hetzelfde als een LPG installatie.

Comment

Verleden week juist dezelfde oefening gemaakt....
                  Ter vervanging van Opel Insignia Sportstourer. (dus terug op naar iets met 'ongeveer' dezelfde ruimte...)
                  a) Opel Insignia Sportstourer 2.0 -140pk - 99 gr : 27.400 euro (incl BTW - na korting)
                  b) Citroën Gran Picasso 1.6 - 115pk - 105 gr : 27.800 euro (incl BTW - na korting)
                  c) Skoda Octavia break 1.6 - 105pk - 99 gr : 25.600 Euro (incl BTW - na korting)

Comment

renault megane (denk toch dat het megane is, zo'n monovolume), zo'n 1.5 denk ik dat wij hebben, zéééér veel opties voor iets van 22.000 - 23.000 euro dacht ik , dus zeker véél auto voor weinig geld..., voor 25.000 steek je' m echt vol toeters en bellen...
                    105 gr ...

Comment

Opel Insignia. Momenteel de referentie qua C02

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                        renault megane (denk toch dat het megane is, zo'n monovolume), zo'n 1.5 denk ik dat wij hebben, zéééér veel opties voor iets van 22.000 - 23.000 euro dacht ik , dus zeker véél auto voor weinig geld..., voor 25.000 steek je' m echt vol toeters en bellen...
                        105 gr ...
                        Tegenwoordig al autoforum-leden die niet zeker zijn van model of motorisatie van hun auto

Comment

tja, 't is die waar mijn vrouw mee rijdt, 't is ook een totaal oninteressante en kleurloze, zeg maar lelijke auto, hebben die tussen de soep en de patatten besteld, maar doet waarvoor ie gemaakt is : goedkoop rondrijden
                          Denk dat wel meer mensen die een firmawagen hebben niet goed weten hoeveel pk's of kw's of weet ik hoeveel CC hun auto heeft.
                          ps mijne frank (euro) valt : 't is een scénic

toendertijd was dat de énige auto die we konden bestellen met als criterium "monovolume en 105 co2 max uitstoot" vandaar in een rapke besteld... no choice

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                            Verleden week juist dezelfde oefening gemaakt....
                            Ter vervanging van Opel Insignia Sportstourer. (dus terug op naar iets met 'ongeveer' dezelfde ruimte...)
                            a) Opel Insignia Sportstourer 2.0 -140pk - 99 gr : 27.400 euro (incl BTW - na korting)
                            b) Citroën Gran Picasso 1.6 - 115pk - 105 gr : 27.800 euro (incl BTW - na korting)
                            c) Skoda Octavia break 1.6 - 105pk - 99 gr : 25.600 Euro (incl BTW - na korting)
                            What about de Peugeot 508SW en de Volvo S60? Ik merkte ook nog de nieuwe Mercedes B-klasse op.

Comment

What about de Peugeot 508SW en de Volvo S60? Ik merkte ook nog de nieuwe Mercedes B-klasse op.
                              Opel, Citroën en Skoda vielen binnen mijn 'goesting' en binnen mijn budget...
                              a) Peugeot is een merk dat mij totaal niets zegt.
                              Verleden week op autosalon in Aalst eens bekeken, maar toch maar niet....
                              b) Volvo V60 : 29.100 euro (incl BTW - na korting), en dat was boven mijn budget.
                              PS : 25600 euro FULL option octavia of 29100 euro karig uitgeruste V60. Dan toch liever Skoda.
                              c) Mercedes B : dat interieur doet mij echt aan een 'busje' denken.

Maar ja, bovenstaande zijn natuurlijk mijn meningen hé...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                                105 gr ...
                                Renault Megane Grand Scenic 7 plaatsen 1.5 - 110pk - 105gr : +-23.000 euro (incl BTW - na korting)
                                En die is echt wel FULL option....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                                  Renault Megane Grand Scenic 7 plaatsen 1.5 - 110pk - 105gr : +-23.000 euro (incl BTW - na korting)
                                  En die is echt wel FULL option....
                                  Indien je tevreden was van Passat zou ik niet extreem gaan veranderen en een golf variant nemen, met uw budget kan deze in highline worden aangeschaft met redelijk wat toeters en bellen!

Tip: highline , pano dak , park pilot, licht & zicht II, inklapbare spiegels en evt xenon

Comment

Al de rest stelt monovolumes en breaks voor, maar je vermeldde wel een Peugeot 508 berline, dus: Mazda 6 berline.
                                    104g CO2, 150pk met 380Nm koppel, da's wel echt iets anders dan die 1.5-1.6 koffiemolentjes.
                                    Rijdt zeer goed, grote wielbasis, dus achter je 1,9m hebben de kinderen zeker genoeg plaats!
                                    Active start op 28.990€, maar krijg je nog korting op, Business zit op 30.490€.

Comment

Mijn Passat Bluemotion is de geest aan het geven. Mijn baas stelde een Mercedes A-klasse voor omdat die zowel vor mij als voor hen interessant is door zijn lage uitstoot.
                                      Leuke, jonge wagen maar ik heb 2 kids, ben 1m90 en we gaan graag met de wagen op vakantie.

Ik dus op zoek naar een alternatief dat onder de 105 gr CO uitstoot valt.
                                      Budget 25,000-30,000 euri

Ik dacht al aan een Peugeot 508 berline, nieuwe Golf Variant,..;

Wat stellen jullie voor, waar hebben jullie ervaring mee,... ?
                                      Mercikes
                                      een A of een golf ipv een Passat?
                                      lever jij iedere keer een deel van je "loon" in ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        een A of een golf ipv een Passat?
                                        lever jij iedere keer een deel van je "loon" in ???
                                        Wij werken met premielonen, wat ik bespaar op mijn lease komt er bij bij mijn premies.

Comment

Working...
                                        X