Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6 2.2a Sportline of Mercedes C 250 CDI Elegance 7g

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vandaag aanbod gekregen om de Passat te ruilen tegen een e220cdi van 2003 met 120000kms. Toch maar niet gedaan.

Comment

Beste bod voor de Passat 8400€. Zag vandaag dat de C250CDI verkocht is.

Comment

Een c klasse zonder amg pakket trekt op geen hol vind ik.

Comment

Jongens toch……..

Comment

Hoewel ik fan van mazda ben denk ik dat je jezelf toch echt moet afvragen wat je zoekt.
            Qua rijstijl richt Mazda zijn pijlen al enkele jaren op BMW.
            Als je dus vooral comfort zoekt in een wagen, dan ga je echt best voor de C.
            Zoek je een sportiever rijdende en veel ruimere wagen, met meer opties en een prachtmotor, die er qua uiterlijk volgens mij ook veel mooier uitziet, dan ga je voor de 6.
            De 6 is helaas zeker niet perfect. Zo was het goede in huis ontwikkelde navigatie- en multimediasysteem (wat nu wel in de 3 zit) nog niet klaar en is er dus een oplossing van tomtom ingekomen. Blijkbaar is die niet op niveau. Waarschijnlijk komt mazda eind 2014, ten laatste begin 2015 al met een update van zowel de 6 als de CX5 om te op te lossen.
            KLIK |&| KLAK

Comment

Godmiljaar de nondedju. Beslis ik vandaag om de knoop door te hakken en voor een E220CDI Avantgarde te gaan die hier over de grens te koop staat en is die gisterenavond verkocht.

Da's Mercedes nr.3 die aan m'n neus voorbij gaat. Mss een teken van God dat ik voor de Mazda moet kiezen.

Comment

…..en vervolgens bel ik voor den deze

en vraag ik of ze 6000km op de factuur kunnen zetten ipv 5900km en blijkt dat niet te kunnen omdat dat zo in het systeem zit en ze dat niet kunnen aanpassen. De zoektocht naar de geschikte Benz begint stillekes aan m'n keel uit te hangen. En da's dus nr.4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  De zoektocht naar de geschikte Benz begint stillekes aan m'n keel uit te hangen. En da's dus nr.4.
                  Ben sind begin november ook al aan het zoeken, en de twee geschikte kandidaten waar ik bij uit kwam, bleken allebei een ongeval gehad te hebben. Blijf ik dus liever af. Kandidaat nummer 3 - die ik eigenlijk niet 100 % serieus overwoog - was al direct verkocht.

Bijkomend probleem lijkt te worden dat er beduidend minder E-klasse break Junge Sterne bijkomen dan eind november/begin december (toen kreeg ik er iedere dag wel een paar binnen, nu nog maar een paar per week).

Comment

Het is niet dringend ofzo, maar het is toch vervelend als ge u begint te verheugen op een nieuwe wagen dat deze voor u neus verkocht is of de verkoper weinig flexibel is.

We blijven maar verder zoeken hé, er zal wel weer iets gepast voorbij komen.

Comment

Working...
                    X