Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke winterbanden op een nieuwe 5 touring? iemand tips

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• welke winterbanden op een nieuwe 5 touring? iemand tips

eventueel tips en kostprijs .(veiligheid)

Bij de laatste editie van de Autogids, heb je een gratis bijlage over Winterbanden.

13 merken werden op de rooster gelegd. (was een test in samenwerking met het duitse blad Auto,Motor & Sport.)

Ik heb me laten verleiden tot de testwinnaar Nokian, die qua prijs eveneens bijzonder netjes scoort.

Tja, hoe moet je dit anders aanpakken, je ziet door alle aanbiedingen de bomen door het bos niet meer.

Succes met je keuze.

Comment

Ik baseer me gewoonlijk op de tests van ADAC (en evt. ANWB) die elk najaar verschijnen.
      Maar de voorbije 10 jaar al heel tevreden geweest van Conti Wintercontact (en Michelin Alpin ook wel).
      Prijs hangt mee af van de leverancier en bandenmaat die je kiest...

Comment

Ik heb goede ervaringen met conti TS 830 en Goodyear Ultragrip 7.

Als je een premium auto koopt, koop dan banden van een premium merk en het zit wel goed.

Comment

Wat vergelijkende tests opsnorren, zo kom je al heel wat meer te weten.
          Read unbias tyre reviews, tyre tests and ratings at Tyre Reviews. The leading independant source of tyre information

Alle Tests und Preise zu Winterreifen, Sommerreifen und Ganzjahresreifen im Überblick. Finden Sie Ihren günstigen Testsieger aus den Testberichten von ADAC, Autobild, Stiftung Warentest und Co.
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

http://www.autokompas.nl/banden/tests/i ... twee-maten

en ik heb Michelin besteld

Comment

Working...
            X