Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beste auto om te leren rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten300 .
The Focus RS500 was launched in April 2010. A limited production run of 500 units (101 of them for Britain) will be produced. It will have a turbocharged 2.5 L5 petrol engine which produces 345 bhp (257 kW; 350 PS) and can do 0-62 mph in 5.4 seconds, with a top speed of 165 mph (266 km/h) making it the fastest Focus yet.[22]
Bron: Wikipedia
Comment
-
langs de ene kant wel maar langs en andere kant ook niet ik moet de auto betalen en mijn vader wil de biv en de taksen en verzekering 2 jaar betalen maar ik zal de auto het eerste jaar niet zoveel kunnen gebruiken. Als ik nog even wacht met zelf en wagen te kopen kan ik nog 2 rijden door enkel wat onderhoud en naft te betalen.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenThe Focus RS500 was launched in April 2010. A limited production run of 500 units (101 of them for Britain) will be produced. It will have a turbocharged 2.5 L5 petrol engine which produces 345 bhp (257 kW; 350 PS) and can do 0-62 mph in 5.4 seconds, with a top speed of 165 mph (266 km/h) making it the fastest Focus yet.[22]
Bron: Wikipedia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten300 .
B5254T2[edit]
The B5254T2 has dual VVT and is turbocharged and intercooled. Output is 208 hp (155 kW; 211 PS) at 5000 rpm with 236 lb·ft (320 N·m) of torque at 2400-5200 rpm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhij had het over de volvo waarvan jij zei dat hij 200 pk heeft, maar wat onzin is om uw irrationele voorkeuren recht te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenAhjah, is al verbeterd
ik heb es gezocht en een s60 R heeft 300 pk
een normale focus rs, die zijn vermogen niet haalt btw, heeft er 305
is gewoon exact dezelfde motor dus
Comment
-
ik begrijp echt niet welk belang ge erbij hebt om uw favoriete merkje de hemel in te prijzen als ge keer op keer leugens nodig hebt om dat te doen
is dat echt waar ge voldoening uit haalt, iets de lucht in prijzen wat het totaal niet verdient? En dat ook nog met zo een slappe onzin die totaal doorzichtig is. Interesseert het u echt niet of dat ford daadwerkelijk ergens beter in is of niet? Zolang ge uw mening er maar door kunt duwen?
Dit is echt heel triest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenik begrijp echt niet welk belang ge erbij hebt om uw favoriete merkje de hemel in te prijzen als ge keer op keer leugens nodig hebt om dat te doen
is dat echt waar ge voldoening uit haalt, iets de lucht in prijzen wat het totaal niet verdient? En dat ook nog met zo een slappe onzin die totaal doorzichtig is. Interesseert het u echt niet of dat ford daadwerkelijk ergens beter in is of niet? Zolang ge uw mening er maar door kunt duwen?
Dit is echt heel triest
Welke kerel is begonnen hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWelke kerel is begonnen hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenzeveraar. Die heeft meer koppel dan een 1.6 van andere fabrikanten uit die tijd. en dan zwijgen we nog over het vermogen van 150 pk. Maar goed gij zijt waarschijnlijk zo iemand die niks van techniek kent en gewoon meedoet met de rest van de mongolen die op het internet rondhangen. haha vtec heeft geen koppel blabla, zet u maar is langs zo'n civicske met uw bus, ge zult nie als eerste aan het volgende rode licht staan
Uhu, 144Nm is zoveel dat ge in uw stoel wordt ingezogen!
Comment
-
Comment
-
@Geezer; stop eens met de troll te voederen aub, gewoon negeren, dan heeft hij niets om op te kakken.
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenJuist een volvo 850 gezien....... Wilt ge nu echt dat een jongen van 17 in een auto rijdt die bestemd is voor mensen boven de 60?
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
ik zou het wel weten -> topic closed
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten@Geezer; stop eens met de troll te voederen aub, gewoon negeren, dan heeft hij niets om op te kakken.
Who cares, jij moet er niet mee rijden. Als de TS dat nu een mooie kar vindt. Het is een leuke fuck you naar al dat opgefokt jong volkje in hun hatchbakskes. Ik zou ook veel eerder voor zo'n Volvo gaan dan voor een Corsa'tje of Fiesta'tje.
je doet trouwens net hetzelfde in 1 post, of niet?
Comment
Comment