Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste auto om te leren rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    300 .
    en die rs haalt zijn vermogen niet, dus scheelt amper

Comment

hij zal daar wel over nagedacht hebben maar denk da ik en ook hij op die moment wel erg zal vinden
      RIP Den borre!

Comment

ge bedoelt dat ge gewoon een eigen auto wilt?

Comment

300 .

The Focus RS500 was launched in April 2010. A limited production run of 500 units (101 of them for Britain) will be produced. It will have a turbocharged 2.5 L5 petrol engine which produces 345 bhp (257 kW; 350 PS) and can do 0-62 mph in 5.4 seconds, with a top speed of 165 mph (266 km/h) making it the fastest Focus yet.[22]

Bron: Wikipedia

Comment

langs de ene kant wel maar langs en andere kant ook niet ik moet de auto betalen en mijn vader wil de biv en de taksen en verzekering 2 jaar betalen maar ik zal de auto het eerste jaar niet zoveel kunnen gebruiken. Als ik nog even wacht met zelf en wagen te kopen kan ik nog 2 rijden door enkel wat onderhoud en naft te betalen.
            RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
              The Focus RS500 was launched in April 2010. A limited production run of 500 units (101 of them for Britain) will be produced. It will have a turbocharged 2.5 L5 petrol engine which produces 345 bhp (257 kW; 350 PS) and can do 0-62 mph in 5.4 seconds, with a top speed of 165 mph (266 km/h) making it the fastest Focus yet.[22]

Bron: Wikipedia
              hij had het over de volvo waarvan jij zei dat hij 200 pk heeft, maar wat onzin is om uw irrationele voorkeuren recht te houden

Comment

300 .
                The B525 is a 2.5 L (2,521 cc) straight-five. Bore is 83 mm (3.3 in) and stroke is 93.2 mm (3.7 in). It also has an assembled cast aluminium intake manifold.
                B5254T2[edit]

The B5254T2 has dual VVT and is turbocharged and intercooled. Output is 208 hp (155 kW; 211 PS) at 5000 rpm with 236 lb·ft (320 N·m) of torque at 2400-5200 rpm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  hij had het over de volvo waarvan jij zei dat hij 200 pk heeft, maar wat onzin is om uw irrationele voorkeuren recht te houden
                  Ahjah, is al verbeterd

Comment

Juist een volvo 850 gezien....... Wilt ge nu echt dat een jongen van 17 in een auto rijdt die bestemd is voor mensen boven de 60?

Comment

Ahjah, is al verbeterd
                      tis weer zever he

ik heb es gezocht en een s60 R heeft 300 pk
                      een normale focus rs, die zijn vermogen niet haalt btw, heeft er 305

is gewoon exact dezelfde motor dus

Comment

ik begrijp echt niet welk belang ge erbij hebt om uw favoriete merkje de hemel in te prijzen als ge keer op keer leugens nodig hebt om dat te doen

is dat echt waar ge voldoening uit haalt, iets de lucht in prijzen wat het totaal niet verdient? En dat ook nog met zo een slappe onzin die totaal doorzichtig is. Interesseert het u echt niet of dat ford daadwerkelijk ergens beter in is of niet? Zolang ge uw mening er maar door kunt duwen?

Dit is echt heel triest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          ik begrijp echt niet welk belang ge erbij hebt om uw favoriete merkje de hemel in te prijzen als ge keer op keer leugens nodig hebt om dat te doen

is dat echt waar ge voldoening uit haalt, iets de lucht in prijzen wat het totaal niet verdient? En dat ook nog met zo een slappe onzin die totaal doorzichtig is. Interesseert het u echt niet of dat ford daadwerkelijk ergens beter in is of niet? Zolang ge uw mening er maar door kunt duwen?

Dit is echt heel triest

Welke kerel is begonnen hier?

Comment

Welke kerel is begonnen hier?
                            met uit zijn nek kletsen? gij

Comment

een focus rs is weldegelijk een geweldige auto, uw gezwets is dan ook nog onnodig, er zijn genoeg correcte argumenten waarom dat een erg goede wagen is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                zeveraar. Die heeft meer koppel dan een 1.6 van andere fabrikanten uit die tijd. en dan zwijgen we nog over het vermogen van 150 pk. Maar goed gij zijt waarschijnlijk zo iemand die niks van techniek kent en gewoon meedoet met de rest van de mongolen die op het internet rondhangen. haha vtec heeft geen koppel blabla, zet u maar is langs zo'n civicske met uw bus, ge zult nie als eerste aan het volgende rode licht staan

Uhu, 144Nm is zoveel dat ge in uw stoel wordt ingezogen!

Comment

ik zou het wel weten -> topic closed

Comment

alle Volvo fwd, en die focus hun draaicirkel is veel te groot om een goeie parkeer-exaam af te leggen

Comment

@Geezer; stop eens met de troll te voederen aub, gewoon negeren, dan heeft hij niets om op te kakken.

Juist een volvo 850 gezien....... Wilt ge nu echt dat een jongen van 17 in een auto rijdt die bestemd is voor mensen boven de 60?
                                      Who cares, jij moet er niet mee rijden. Als de TS dat nu een mooie kar vindt. Het is een leuke fuck you naar al dat opgefokt jong volkje in hun hatchbakskes. Ik zou ook veel eerder voor zo'n Volvo gaan dan voor een Corsa'tje of Fiesta'tje.

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

ik zou het wel weten -> topic closed
                                      Wel wat duur voor een 340, niet? Maar ik zou dus ook voor zoiets gaan, of een betrouwbare Benz of Jap.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        @Geezer; stop eens met de troll te voederen aub, gewoon negeren, dan heeft hij niets om op te kakken.

Who cares, jij moet er niet mee rijden. Als de TS dat nu een mooie kar vindt. Het is een leuke fuck you naar al dat opgefokt jong volkje in hun hatchbakskes. Ik zou ook veel eerder voor zo'n Volvo gaan dan voor een Corsa'tje of Fiesta'tje.
                                        zijn liefde voor fords is mooi, ik spoor hem slechts aan zinnige argumenten te zoeken

je doet trouwens net hetzelfde in 1 post, of niet?

Comment

die 340 is inderdaad iets tof valt over na te denken en ik ken nu niet veel van de prijzen maar lijkt me niet zo heel veel
                                          RIP Den borre!

Comment

Working...
                                          X