Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beste auto om te leren rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDe pa van een goede jeugdvriend was rij-examinator. Hij verkocht veel zever, maar één ding is me altijd bijgebleven: 'je mag jezelf geen ervaren of goede chauffeur noemen, als je niet minstens 100.000 km gereden hebt'.
Maar heb het wel al gehad dat mensen die met me meereden zeiden dat ik goed kon rijden.
Heb 2 lichte accidentjes (al had het 2de accident zwaardere gevolgen qua herstellingen (kop-staart aanrijding)) gehad tot nu toe, beiden niet in fout. Hopelijk blijft het daarbij *hout vasthouden*
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Aan de 100.000 km zal ik wel al zitten denk ik als ik alle auto's waarmee ik al gereden heb samen tel.
Toch zal ik NOOIT van mezelf zeggen dat ik een goed chauffeur ben.
Wel al vaak van andere mensen die met me meerijden gehoord dat ze vinden dat ik een "heel goed chauffeur' ben.
Ik heb wel heel goede reflexen waardoor ik al veel ongevallen door lompe acties van medeweggebruikers heb kunnen vermijden. Situaties waarin de meerderheid van de andere bestuurders een ongeval niet zou hebben kunnen vermijden.
Tot op heden twee ongevallen gehad waar ik niks aan kon doen, andere bestuurder in fout, en in beide gevallen ook nog eens vluchtmisdrijf van de tegenpartij.
En dan één ongeval waar ik bij ijzel ben beginnen slippen en tegen een muur beland ben. Had de auto net onder controle na een slipper toen er in een bocht een stom boerke stond en daardoor was het dan uiteindelijk toch nog misgelopen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenOude verlengde Mercedes Sprinter (model 91)! Dan leer je pas schakelen, parkeren, anticiperen, ...
Last edited by J_o_n_a_s_; 18/10/2013, 21:43.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichtenwat kan ik hier nog mee doen als ik mijn rijbewijs heb ? en in welke parkeerplaat krijg je deze deftig in? en heb voor niets zoon grote auto nodig. het is ook de bedoeling dat ik de jaren na dat ik mijn rijbewijs heb gehaald ook nog iets heb aan de wagen. en deze is egt veel te groot.Last edited by Timmie; 19/10/2013, 14:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenHeb de 100 000 km zo om en bij de 10x afgelegd en zeg ook niet dat ik een goede chauffeur ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik voel de ouderdom al en begin mezelf al slechter vinden rijden dan ik al reed
Comment
-
Ai bobo; dringend tijd om wat meer plezierritjes te maken dan, zodat je het niet verleert
(en ik geloof er niks van dat jij slecht reed, ik denk dat er velen graag met jou meerijden)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDe gevaarlijkste chauffeurs zijn degene die denken dat ze goed kunnen rijden. ......... maar ik vind mezelf toch een redelijk goeie chauffeur.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEn je bent nog maar 40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIan!
Comment
Comment