Mededeling

Collapse
No announcement yet.

honda Jazz of Skoda Roomster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• honda Jazz of Skoda Roomster

zijn op zoek naar een auto voor de madam. Moet praktisch zijn, vooral om babygedoe mee te zeulen.

Bedoeling is dat het een benzine is.

Roomster is al goedgekeurd door vrouwlief, maar ik heb het wel voor de betrouwbaarheid van Honda. Is die Jazz even praktisch?

Of eventueel nog een ander alternatief?

Ja kan met beide niet fout gaan. Ik denk echter wel dat de Skoda net dat beetje meer ruimte gaat geven.

Comment

Jazz is imo een van de meeste praktische in zijn segment.
      Zetels gemakkelijk te veranderen: platleggen/ de zitting achterzetels omhoog klikken/ ...
      Zeer ruim voor zijn buitenafmetingen.
      Geen slechte keuze.

Comment

Toyota Verso S (of de subaru kloon)? Misschien wel wat duurder...

Comment

roomster

Comment

Ik zou voor de Jazz gaan. Toch iets mooier dan een Roomster, en herverkoopwaarde lijkt me ook beter?

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Ik zou voor de Jazz gaan. Toch iets mooier dan een Roomster, en herverkoopwaarde lijkt me ook beter?
              "mooi"?

mooi heeft geen plaats in deze draad

Comment

De goedkoopste van de twee!

Comment

Een Honda of een Skoda benzine......hoe durf je twijfelen haha. De Honda natuurlijk,de bovenbestebetrouwbaarste motor klopt die TSI meuk in alle opzichten. Bovendien vind ik de Honda ook kwa looks beter
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

en 't is de roomster geworden. Staat sinds vandaag op de oprit. Na eerste rit vind ik de 1.2 TSI toch erg prettig rijden

Roomster bleek gewoon echt wel duidelijk goedkoper te zijn dan de Jazz, die ook nog eens kleiner is

Comment

Proficiat! Is het de 86 of 105 pk? Ik veronderstel een stockwagen, vermits jullie hem al op de oprit hebben staan?

Comment

Proficiat met de aankoop en nog vele plezierige km's ermee.
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

86pk. 't is een extreem jonge tweedehands (paar maand oud, nauwelijks mee gereden, ruikt nog naar nieuw)

Comment

Leuk, dan heb je zeker een goede zaak gedaan. Foto's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                              en 't is de roomster geworden. Staat sinds vandaag op de oprit. Na eerste rit vind ik de 1.2 TSI toch erg prettig rijden
                              Roomster bleek gewoon echt wel duidelijk goedkoper te zijn dan de Jazz, die ook nog eens kleiner is
                              Hmmm, redelijkheid en gezond verstand heeft gewonnen....

Ik zeg dit niet zomaar, Roomster is goedkoper, groter, Skoda is ook sterk aan het verbeteren qua reputatie (ik denk aan waarde)
                              EN!
                              ik ken ook slechte verhalen over de Jazz.

Comment

Working...
                              X